Tribal Wars TW-team Awards

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Jij houdt toch gewoon je titel, noob. Ik ga voor forum personality deze keer
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een contest heeft nu eenmaal regels nodig, hoe nietszeggend de inhoud van de contest is. Wil je volgende edite problemen voorkomen moet je dus nu de discussie voeren. Dus deze is zeker zinnig, en heeft niets te maken met de waarde die jij een de prijs (hier forumtitel) geeft.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Een contest heeft nu eenmaal regels nodig, hoe nietszeggend de inhoud van de contest is. Wil je volgende edite problemen voorkomen moet je dus nu de discussie voeren. Dus deze is zeker zinnig, en heeft niets te maken met de waarde die jij een de prijs (hier forumtitel) geeft.

Ik zeg ook zeker niet dat het discussiëren over het verloop van de contest zinloos is. Dit kan dan inderdaad verbetert worden in toekomstige contests. Ik bekijk enkel het gehele plaatje en vind het zinloos om zo'n discussie te starten en voort te zetten puur en alleen om een fictieve titel op een fictief spelletje. Moeten mensen lekker zelf weten hoor, maar ik vind het zinloos :p

Desalniettemin, had je mijn volledige post gelezen had je enigszins wel kunnen ruiken de de context van mijn post trollwaardig was en dat je me niet al te serieus moet nemen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik acht mezelf één van die laatste forum gebruikers die de traditie van post volledig lezen nog in mij draagt ja. Er zijn altijd mensen die niet inzien wie serieus is en wie niet, aangezien het niet aan mij is om het topic te zuiveren van trollcomments reageer ik serieus op je post zodat je geen naïeve lezers beïnvloedt ;)

Al ben ik het eens dat dit een discussie om te discussiëren is geworden in plaats van een discussie rond een bepaald thema. De besluiten zijn trouwens toch al genomen door het TW team dus meer dan je blijheid/ongenoegen uiten zit er op dit moment niet meer in. Op naar een volgende interessantere discussie!
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Iedereen die vond dat er geen herstemming moest gebeuren, mag op mij stemmen om zen ongenoegen te uiten
 
Reactiescore
1.478
Dit vind ik persoonlijk wel te ver gaan. Hiermee wordt, zonder enige aanleiding, geïnsinueerd dat er dus met stemmen geknoeid wordt. Het betreft namelijk een contest waarvan de uitslag afhankelijk is van de uitgebrachte stemmen; er is geen vakjury die een (subjectief) oordeel velt waarna de uitslag wordt bepaald. De stemmen bepalen de uitslag en niet de organisator van de wedstrijd (lees: mod). De uitslag is bovendien controleerbaar, omdat de stemmen wordt uitgebracht in een topic en door eenieder dus nageteld kunnen worden. Er kan derhalve geen sprake zijn van een vermeende belangenverstrengeling waarbij een mod een favoriet bevoordeeld. Ik vind daarom dat een mod gerust een dergelijke uitspraak in deze specifieke situatie mag doen. Hij doelt immers op zijn voorkeur van Roald i.p.v. de twee gebande oelewappers. Niet zo vreemd dus. Als het nu twee accounts waren die kans maakte op de prijs en het beide beide normale accounts betrof, zou het hooguit niet chique zijn geweest van hem.

De situatie die jij schets is onrealistisch. Het gaat hier namelijk om een op voorhand vastgestelde regel betreffende banaccounts. Het moet wel heel gek lopen wil een mod zo veel macht hebben om een of twee accounts onterecht te bannen om zo een vriend of zijn voorkeur te doen zegevieren. Ik vind de regel juist het meest praktisch in plaats van wat er nu gaat gebeuren: een hele herverkiezing organiseren omdat er accounts zijn geband.
Ik insinueer helemaal niks, ik zeg enkel dat de mogelijkheid er is. Het doorschuiven van een titel zou een reden voor een mod kunnen zijn om iemand te bannen waar hij normaal gesproken een waarschuwing zou geven. Dat is de reden waarom ik tegen het doorschuiven van een titel ben.

Als laatste vind ik het absoluut niet erg dat aldo zulke uitspraken maakt, mods zijn ook mensen. Het is echter wel duidelijk dat hij partijdig is. (Wat ook niet per definitie erg is.)
 
Reactiescore
2.181
Ik neem aan dat Aldo niet alleen die beslissing maakt. Ik snap je argument maar dan kan je beter niet spelen want wie weet is een mod partijdig.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Topic voor herstemming etc. komt vanavond of morgen online.
 
Reactiescore
973
Dit vind ik persoonlijk wel te ver gaan. Hiermee wordt, zonder enige aanleiding, geïnsinueerd dat er dus met stemmen geknoeid wordt. Het betreft namelijk een contest waarvan de uitslag afhankelijk is van de uitgebrachte stemmen; er is geen vakjury die een (subjectief) oordeel velt waarna de uitslag wordt bepaald. De stemmen bepalen de uitslag en niet de organisator van de wedstrijd (lees: mod). De uitslag is bovendien controleerbaar, omdat de stemmen wordt uitgebracht in een topic en door eenieder dus nageteld kunnen worden. Er kan derhalve geen sprake zijn van een vermeende belangenverstrengeling waarbij een mod een favoriet bevoordeeld. Ik vind daarom dat een mod gerust een dergelijke uitspraak in deze specifieke situatie mag doen. Hij doelt immers op zijn voorkeur van Roald i.p.v. de twee gebande oelewappers. Niet zo vreemd dus. Als het nu twee accounts waren die kans maakte op de prijs en het beide beide normale accounts betrof, zou het hooguit niet chique zijn geweest van hem.

De situatie die jij schets is onrealistisch. Het gaat hier namelijk om een op voorhand vastgestelde regel betreffende banaccounts. Het moet wel heel gek lopen wil een mod zo veel macht hebben om een of twee accounts onterecht te bannen om zo een vriend of zijn voorkeur te doen zegevieren. Ik vind de regel juist het meest praktisch in plaats van wat er nu gaat gebeuren: een hele herverkiezing organiseren omdat er accounts zijn geband.

Ik zie het zo: het is net als in de politiek; als je op een partij stemt waarvan je weet dat geen enkel andere partij daarmee zal samenwerken, zal deze ongeacht hoeveel stemmen deze partij verwerft, buiten de boot vallen en dus niet meeregeren. In dit geval: breng je je stem uit op een account die zich niet fatsoenlijk weet te gedragen, dan moet je niet janken over het verlies van je stem wanneer dat betreffende account een ban krijgt en daarmee een de titel verliest.

(De laatste alinea is niet specifiek naar jou gericht maar naar de mensen die hier roepen dat alle stemmen op de gebande accounts ‘verloren’ zijn gegaan.)

Hm, gevoel dat ik je ken van een oude wereld. Kan dat kloppen?
 
Reactiescore
1.278
Denk dat we een foto nodig hebben om het zeker te weten!
 
Bovenaan