Praathoek

DeletedUser69389

Guest
Of Chess daarmee iets te maken heeft is geheel irrelevant. Ik als persoon keur dit gewoon niet goed, als NEO geen respect kan opbrengen moeten ze ook niet verwachten dit nog langer te krijgen.

Ik zie graag excuses van de poster komen richting Martijn en een verwijdering van de post, zo niet achteraf niet komen klagen.
Hou jij je mond maar met je schijnheilige gedoe. Ik los dit gewoon als een volwassen vent op in plaats van wat mensen zoals jijzelf doen of mensen die liever op deze manier communiceren i.p.v. inhoudelijk omdat ze dan een flater slaan. Jouw hulp en schertsvertoning heb ik daarvoor niet nodig. Hou jij jezelf maar bezig met de echt serieuze problemen waar jij mee te maken hebt als leider en niet door zogenaamd" op te komen" voor iemand maar het eigenlijk als een middel van druk en onderhandelen te gebruiken. Daarmee ben je dan niet veel beter.
 

Deleted User - 487925159

Guest
Is er iemand die mij zou kunnen uitleggen waarom het aanvallen van mb’s “not done” is volgens Neo? Ik heb tijdens elke massa/wave aanvallen van de verschillende mb’s van Neo gehad, maar ik zou hun niet terug mogen aanvallen? Ik ben oprecht benieuwd naar jullie redenatie daarachter, geef dus aub ook serieus antwoord en niet “omdat het noob is” ofzo.

Mick
 
Reactiescore
1.454
Sterk argument ook...
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ik zei in een eerdere post al dat ik het een kwestie van onkunde vind. Je gaat niet cfen door mbtjes als je niet door je tegenstander raakt, dat is voor mij even zwak als cfen via barbarendorpjes.

Zeker op deze wereld vind ik het bizar dat dat word gedaan. Elk account front met elkaar, maar in plaats van elkaar te massa’en, gaan jullie mbtjes nobelen van elkaar. Wat voor shitnoobs zijn jullie wel niet? Uitermate zwakke vertoning op vlak van twen.

Jullie = NEO+ chess
 
Reactiescore
685
Volgens mij is Laurens gewoon een beetje gefrustreerd dat we er op een legale manier weer een cf bij hebben.

Julie mogen het jezelf kwalijk nemen als je denkt dat de mbs veilig zijn.

En nogmaals onze mb mag je ook gewoon aanvallen. Alleen wij weten niet alleen de voordelen van een mb maar ook de nadelen. Dat wil zeggen, wij kunnen onze mb wel beschermen.

Voor nu weet ik wel dat jij een andere speelstijl hanteerd. Maar weten jullie ook dat wij/Ik het hier niet mee eens zijn. Dus dan kunnen jullie daar rekening mee houden in het vervolg
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wil je alsjeblieft niet van dingen uitgaan waar je geen weet van hebt? Ik duid jullie op het feit dat jullie een noobtactiek hanteren terwijl jullie jezelf als de ‘alfa’stam zien. Het is een sneue bedoeling, of je nou wel of geen cf had genomen.

‘Legitieme/legale cf’.... mijn god wat een labiele opmerking zeg.
 

DeletedUser79340

Guest
Wil je alsjeblieft niet van dingen uitgaan waar je geen weet van hebt? Ik duid jullie op het feit dat jullie een noobtactiek hanteren terwijl jullie jezelf als de ‘alfa’stam zien. Het is een sneue bedoeling, of je nou wel of geen cf had genomen.

‘Legitieme/legale cf’.... mijn god wat een labiele opmerking zeg.


er komt er 1 los hoor...
 
Reactiescore
1.454
Beetje zwak om dit weg te zetten als een noob tactiek. MB’s en DU’s zijn gewoon hulpjes van de stam en mogen dan ook gewoon aangevallen worden. Als je het daar niet mee eens bent, kan je net zo goed zeggen dat je de mindere spelers en de mindere actieve spelers in je stam niet mag aanvallen. Dat slaat ook kant nog wal. Als moraalheer moet je zorg dragen voor je MB’s en DU’s en zorgen dat ze niet in dit soort situaties komen. Als dat wel zo is, is het eerder noob van de moraalheer dan van de spelers die er gebruik van maken.

Daarnaast begrijp je hopelijk ook wel dat dit een direct gevolg is van de uitkijktoren. Pak nou Niels5151 als voorbeeld. Normaal gesproken zou dit account geen kans maken, en al helemaal niet voordat jij hier kwam spelen (no offense naar de orginele speler van Niels5151 hoor, maar het is haast een onmogelijke opdracht). Echter, door de uitkijktoren is er geen doorkomen aan. Het is zo bizar makkelijk te deffen. Wat ga je dan doen? De minder actieve spelers aanpakken. Dat zijn vaak de MB’s en DU’s. De keuze is gewoon, keer op keer je clears en edels doodlopen, of jezelf in een betere positie te stellen. Verder is er niks illegaals aan en wordt dit al jaren, ook door de old-school speler, gewoon geaccepteerd en gezien al moreel correct.

Ik snap dat het irritant is, maar misschien moet je de schuld eerst eens bij jezelf gaan zoeken.

TL;DR: niet zeiken, gewoon zorgen dat het je niet overkomt.
 

Deleted User - 697374

Guest
Beetje zwak om dit weg te zetten als een noob tactiek. MB’s en DU’s zijn gewoon hulpjes van de stam en mogen dan ook gewoon aangevallen worden. Als je het daar niet mee eens bent, kan je net zo goed zeggen dat je de mindere spelers en de mindere actieve spelers in je stam niet mag aanvallen. Dat slaat ook kant nog wal. Als moraalheer moet je zorg dragen voor je MB’s en DU’s en zorgen dat ze niet in dit soort situaties komen. Als dat wel zo is, is het eerder noob van de moraalheer dan van de spelers die er gebruik van maken.

Daarnaast begrijp je hopelijk ook wel dat dit een direct gevolg is van de uitkijktoren. Pak nou Niels5151 als voorbeeld. Normaal gesproken zou dit account geen kans maken, en al helemaal niet voordat jij hier kwam spelen (no offense naar de orginele speler van Niels5151 hoor, maar het is haast een onmogelijke opdracht). Echter, door de uitkijktoren is er geen doorkomen aan. Het is zo bizar makkelijk te deffen. Wat ga je dan doen? De minder actieve spelers aanpakken. Dat zijn vaak de MB’s en DU’s. De keuze is gewoon, keer op keer je clears en edels doodlopen, of jezelf in een betere positie te stellen. Verder is er niks illegaals aan en wordt dit al jaren, ook door de old-school speler, gewoon geaccepteerd en gezien al moreel correct.

Ik snap dat het irritant is, maar misschien moet je de schuld eerst eens bij jezelf gaan zoeken.

TL;DR: niet zeiken, gewoon zorgen dat het je niet overkomt.

Wel komisch dat je bevestigt wat laurens zegt. Dat jullie de skill/creativiteit niet hebben om er door te komen en daarom naar het edelen van mbs/du's over gaan.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Exact dus wat ik zeg inderdaad. Toch bedankt voor de lange boek tekst.
 
Reactiescore
1.454
@baspost @dragonshield3 , als jullie mijn woorden willen verdraaien en uit context trekken, zowel als selectief willen lezen, vind ik dat prima. Dan weet ik dat ik geen moeite hoef te steken in de discussie.
 
Reactiescore
1.454
OK, Laurens, OK. Nogmaals, als je mijn woorden uit verband wil halen is het geen discussie waard.
 
Reactiescore
2.369
Ben je dronken Rick?
 
Bovenaan