(Spot)Prentjes Topic

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
vermoeiende wereld met al die onzinnige afspraken. Ga gewoon eens oorlog voeren ipv. zielig doen op het af of wat wel of niet mag.

boring

Vind tbh wel dat je mb's, barbarendorpjes en random noobjes buiten een oorlog moet houden. Anders is er helemaal geen plezier meer en heb ik ook gewoon 500cfs in iemand anders zn cluster.
 
Reactiescore
1.380
Vind tbh wel dat je mb's, barbarendorpjes en random noobjes buiten een oorlog moet houden. Anders is er helemaal geen plezier meer en heb ik ook gewoon 500cfs in iemand anders zn cluster.

laten de mb ons ook met rust dan? nee dus je kan ze gewoon edelen
hoe je jezelf voor gek kan zetten:D
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.962
Ik vind dat je niet mag zeiken over clusterfucken en dergelijke als je zelf op een account speelt die overal op de wereld torens heeft staan in CF's.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
laten de mb ons ook met rust dan? nee dus je kan ze gewoon edelen
hoe je jezelf voor gek kan zetten:D

Ik vind dat je niet mag zeiken over clusterfucken en dergelijke als je zelf op een account speelt die overal op de wereld torens heeft staan in CF's.

Dit soort zure reacties zorgen er precies voor dat er steeds nieuwe discussies opkomen, maar blijf gerust beide zitten in jullie newgen gedachten en ga nog wat bbtjes in clusters nobelen.

Sowieso is het feit dat je moraalbrekers edelt omdat je van ‘de moraalheer’ weinig tot geen dorpen kan pakken. Hoe noemen we dat kindjes?

Onkunde inderdaad.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Je weet dat ik gelijk heb en daarom ga je maar wat onzin spuwen? Hier zit echt geen ene vorm van waarheid achter.

Wat heeft dat überhaupt met mijn punt te maken? Heb ik ze genobeld? Nee. Zijn ze genobeld nadat ik op het acc kwam? Nee.

Als je wil zeiken om te zeiken, wees dan "exact."
 
Reactiescore
685
Sowieso is het feit dat je moraalbrekers edelt omdat je van ‘de moraalheer’ weinig tot geen dorpen kan pakken. Hoe noemen we dat kindjes?

Onkunde inderdaad.

Klopt een beetje wat je zegt. Wij hebben 1x een cf van/bij cheq zelf kunnen pakken. Onze massa op cheq was een mislukking, maar dat houd niet in dat er geen mb's geedeld mag worden. Hetzelfde mogen ze andersom ook doen op onze mbs.

Maar om naïef te verwachten dat de mbs gewoon altijd met rust gelaten worden is natuurlijk van de zotte. Dan zet ik er ook even 4 neer bij onze front. Heel leuk als je moraalbrekers hebt, maar de gevolgen horen er nu eenmaal bij.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik heb nog nooit een account gebroken door middel van moraalbrekertjes te edelen. Ik ken ook bijna geen accounts waarbij dat wel is gebeurd, bewijst het dan zijn nut?

Je kan een toren zetten, wooptiedoe.
 
Reactiescore
685
Ik heb nog nooit een account gebroken door middel van moraalbrekertjes te edelen. Ik ken ook bijna geen accounts waarbij dat wel is gebeurd, bewijst het dan zijn nut?

Owh maar als wij volgens jou niks aan die cf hebben waarom doe je er dan zo moeilijk om?

Ikzelf bent van mening dat een cf die niet te ver van het front af ligt heel handig is tijdens een offensief. Al is het alleen maar om wat deff/recap rondom dat dorp thuis te laten. Dus het gaat er niet om of het dorp van de moraalbreker of pietje of jantje was. Het gaat erom dat je een dorp hebt tussen je vijand.

Ook kan je met een cf leuke dingen doen. Want deze 2e cf bij cheq is gekomen uit de 1e cf. Nu ben ik benieuwd wat ik met 2 cf's allemaal kan uitspoken bij cheq.

Ik vind wat je nu allemaal zegt dan ook grote onzin Laurens. Ik neem aan dat een speler zoals jou ook wel beter weet dat een legale cf er gewoon bijhoort.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Bitch please, een speler van mijn kaliber heeft geen cf's van mbtjes of dutjes nodig om iemand te breken. Elke cf die ik in mijn twcarrière heb gemaakt is altijd legitiem verkregen (dus van de speler zelf, of van een stamgenoot die hem vna die speler heeft genobeld). Ik hou me niet bezig met mbs en du's. Dat het zelfs wordt bekeken als legitiem is imo de dikste bullshit die je je ooit kan voorstellen.

Je mag mij best een voorstel doen om de torens te edelen, maar verwacht niet dat ik ze afgeef om ze maar af te geven. Dat houdt in: geen mb gefuck, geen du gefuck en geen bbtjes.
 
Reactiescore
685
1 dorp hebben we ook van cheq zelf. En de andere is van zijn mb.
Maar dan verschillen wij erg qua mening daarover.

Als cheq zijn mb's wel mag afvuren op ons dan moet daar niet raar op gekeken van worden dat het andersom ook gebeurt. Maarja zoals ik al zij, daarin verschillen we qua mening

Maar ik weet het goed gemaakt. Jij houd jou principe aan. Dan hou ik mijn principe aan ;)
 
Reactiescore
3.452
Derde keer dat er vanuit neo foto"s worden gedropt,begint een beetje erg sneu te worden.
Zitten janken over normen en waarden maar ondertussen prive foto's op het af gooien.
 
Reactiescore
3.536
wat heeft Chess ermee te maken dan ?

Of Chess daarmee iets te maken heeft is geheel irrelevant. Ik als persoon keur dit gewoon niet goed, als NEO geen respect kan opbrengen moeten ze ook niet verwachten dit nog langer te krijgen.

Ik zie graag excuses van de poster komen richting Martijn en een verwijdering van de post, zo niet achteraf niet komen klagen.
 
Reactiescore
967
Of Chess daarmee iets te maken heeft is geheel irrelevant. Ik als persoon keur dit gewoon niet goed, als NEO geen respect kan opbrengen moeten ze ook niet verwachten dit nog langer te krijgen.

Ik zie graag excuses van de poster komen richting Martijn en een verwijdering van de post, zo niet achteraf niet komen klagen.

Impliceer je nu dat Chess respectvol is jegens NEO?
 
Bovenaan