Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.094
Oh jeetje
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Howlin, Mats, ik zijn de enige die nog spelen van het CL11 groepje als ik niet fout zit??
 
Reactiescore
1.094
Ahja maar niet CL11 natuurlijk. Maar nog steeds; 1 account kan je ermee vullen :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ben wel voorstander van Howlin en de Lau op 1 account, mijn zege heb je
 
Reactiescore
660
Dat denken jullie, tot ik yoeri overhaal terug te komen en jullie rek
Yoeri, Aus, KPHS, amokro, Mats, Howlin, Dorine, Nathan Joel, Segg, laurens, Mike, Thomas, Fakie, Detlef, Elko, ... (wie vergeet ik nog)
Allemaal terug op 1 wereld in een stammetje. Oh boy. Zou een Smooi stammetje zijn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Yoeri, Aus, KPHS, amokro, Mats, Howlin, Dorine, Nathan Joel, Segg, laurens, Mike, Thomas, Fakie, Detlef, Elko, ... (wie vergeet ik nog)
Allemaal terug op 1 wereld in een stammetje. Oh boy. Zou een Smooi stammetje zijn.
Zou een mooie 10 seconde zijn idd voordat Howlin en Joel beginnen te vechten
 
Reactiescore
974
De echte classic boys zijn misschien 4 spelers ofzo.

Cl5, cl6 en cl7 bekeken slechts 2 als ik het goed heb, met eentje slechts eenmalig van die 3 classics. Als je cl9 en 11 meerekent krijg je hoop meer, redelijk nieuwe lichting met relatief weinig classic spelers van cl5,6,7.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
983
Ik herinner idd wel Roald vv draaide ergens en wat dorpjes van mij gepakt had. Zelf denk ik niet het op Benji zijn account was maar eerder op ATL, daar hebben we volgens mij eens een massa op gedaan en ook op DS (Benji zen acc) tegelijk.

Kan wel zijn dat in die massa wij enkele dorpen op counter verloren aan ATL, dus misschien kloppen jullie beide verhalen wel. DS pakte geen dorpen van ons toen en wij wel van hem en Roald via vv op ATL dan weer tegen mijn acc. Ik durf het niet met zekerheid zeggen maar denk het wel :p

Probleem is Aldo en ATL zelf hier net beweren geen vv's gehad te hebben dus in dat opzicht spreken ze mij dan weer tegen. Al denk ik dan eerder hun fout zitten dan wij :s

Nogmaals, dit wat jij nu denkt, klopt niet. Het is voor jou erg lastig bepalen wanneer iemand bij een ander zou vv`en, iets wat ik weer makkelijk kan bepalen.
Het is feitelijk, kon ik de logs er maar bijhalen, dan zou je post feitelijk ontkracht worden.
 
Reactiescore
660
Zou een mooie 10 seconde zijn idd voordat Howlin en Joel beginnen te vechten
Ach, allemaal verleden tijd. Ik ben ook wel eens boos geweest op @.Howlin en ik denk hij ook op mij. Trouwens allemaal zijn schuld. :D:engel:

Yoeri terug op tw, (efkes dromen)
 
Bovenaan