Contact met oude vrienden

DeletedUser

Guest
Hey iedereen,

Ongeveer 6-7 jaar geleden begon ik tribal wars te spelen op w6. Ik heb nooit super ver geraakt (400K?) maar heb hier super mooie herinneringen aan. Ik had in die tijden nogal een woelig leven en tribal wars was echt een ontsnapping daarvoor, ik voelde me hier echt thuis en die vrienden die ik maakte op w6 heb ik altijd in mijn hart gehouden. Op een of andere manier is er toch een einde aan gekomen.

Enkele dagen geleden vond ik in mijn kamer een kaartje (http://imgur.com/wsaVbso) die ik ooit had gemaakt. Het is het stamplaatje van de stam waar ik destijds inzat, R.T.W. (http://nl.twstats.com/nl6/index.php?page=tribe&id=37438). Ik dacht terug aan alle toffe momenten en begon onlangs opnieuw op w41 & w42. Ik ging ervan uit dat w6 al dood was en iedereen gestopt was, tot ongeveer een uur geleden ik daadwerkelijk de ranglijst van w6 bekeek en daar dylayla op zag staan, destijds mijn stamleidster. Ik heb zeer veel met haar gechat op msn en zij heeft mij veel geholpen met mijn 'woelig' leven. De kans is groot dat de originele eigenaar niet meer op het account zit maar toch wil ik het proberen

Het is misschien een "shot in the dark" om hier te posten, maar als iemand dit ziet met een account dat toegang heeft tot w6, kan je dan aub dylayla een bericht sturen om te vragen om contact op te nemen met mij op w41 of w42. Of ik kan mijn skype geven in een privébericht op het forum.

dylayla is echter niet de enigste, ik heb nog toffe herinneringen aan een tal van mensen op w6 die waarschijnlijk verborgen zitten door al het fuseren. Moesten er nog mensen dit zien van het vroegere R.T.W. hoop ik dat je me een bericht stuurt

Ik heb op veel accounts gespeeld. maar de 'bekendste' waren poccer (mijn eigen account) en 12th-player (waar ik co op was na fusie)

Alvast bedankt, ik zou het geweldig vinden moest iemand mij in contact kunnen brengen met (de originele eigenaar van) dylayla.

Mvg,
Freek
 

DeletedUser72568

Guest
De originele dylayla heb ik nog op msn gehad, maar ze had naar mijn weten geen skype en is al een tijdje gestopt.
 
Reactiescore
2
Dya van nu stelt iig niet veel meer voor :rolleyes:

Veel succes met je zoektocht!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser27142

Guest
Ik ben ook in het verleden begonnen met tw op w6. Ik speelde eerst op mijn eigen account Falco1981 en later ging ik in fusie met djjamster.
Ik zat toen in bih2 en bih maar weet niet of er nog spelers actief zijn uit deze tijd?
 

DeletedUser27142

Guest
Zijn er nog spelers actief die op w6 gespeeld hebben? ik zou ook wel graag met ze in contact komen..
Ben je zelf een oud w6 speler? stuur me dan even een prive berichtje.
 

DeletedUser1435

Guest
haha hoe toevallig! Ik was zo wa posts aant herlezen van w6 en spelers aant opzoeken die misschien nog actief zijn.
Klikte op jouw naam en zag dat je gisteren nog online was geweest! Kei leuk haha
haha

ik ben wel kei minder irritant geworden hier :eek:
 
Bovenaan