Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser77704

Guest
Met iedereen? Verklaar nader dan?

Vind wel dat snow op AF hoge torens scheert...
Maar zelf nemen jullie zero op en vraag je een 2de stam om samen op AX te lopen. Daar wordt dan weer niet over gesproken.

Als je commentaar wil geven op iets, kijk dan zelf even ook naar je eigen stam zou ik zeggen, is momenteel alles behalve beter op diplomatisch gebied (hulpjes zoeken).

Zoals ik al aangaf, het is vrij opvallend, dat de definitieve beslissing van zero, op deze lfde dag kwam dan de fusie met snow en de dag erna al een grotere aanval op AX loopt.
Er moet dus wel onderling al het een en ander rondgestuurd zijn geweest.

Daarbij de vraag, of zero zowel met snow en AX in contact was om zeker safe te zitten.
Om dan nadien te zeggen, maandag dat de meerderheid van de leden een fusie wouden doen, maar op het einde even zeggen.

'maar misschien in de toekomst wie weet'.
Kan ik dan besluiten dat als het in snow iets mindet gaat dan verwacht dat er leden dan plots wel een samenwerking willen...

Jullie probeerden eerst Coruscant en mij te rekruteren, daarna met ons een BG/NAP af te sluiten. Uiteindelijk rekruteer je Hrieps en wil je NAP met Zero. Dat noem ik wel redelijk met iedereen willen samenwerken....

En zoals ik zei, post die PM maar. Als jullie vragen voor een NAP en zij reageren niet of gaan er niet verder op in en zeggen eigen weg te kiezen klets je gewoon uit je nek. Want dan praat je niet over onderhandelingen of iets.

Vraag me af welke 2e stam je bedoelt want buiten onze MB stammen (2) hebben we geen enkele samenwerking met enig andere stam.
 

DeletedUser81014

Guest
Jullie probeerden eerst Coruscant en mij te rekruteren, daarna met ons een BG/NAP af te sluiten. Uiteindelijk rekruteer je Hrieps en wil je NAP met Zero. Dat noem ik wel redelijk met iedereen willen samenwerken....

En zoals ik zei, post die PM maar. Als jullie vragen voor een NAP en zij reageren niet of gaan er niet verder op in en zeggen eigen weg te kiezen klets je gewoon uit je nek. Want dan praat je niet over onderhandelingen of iets.

Vraag me af welke 2e stam je bedoelt want buiten onze MB stammen (2) hebben we geen enkele samenwerking met enig andere stam.

Volgens mij is er nooit sprake geweest om jou en coruzcant te laten overkomen... Er is zelf nooit gesproken over een join van jullie, zowel niet binnen het forum als op discord, dus zal wellicht 1 speler geweest zijn die eens wou horen, concreet is er normaal gezien geen enkele uitnodiging verstuurd.
Als dit wel zo is, gelieve hier bewijs van te leveren, want daar kan ik dan jammerlijk niet goed bij.

Coruzcant is nooit een rekruut voor AX geweest. Er is zelf nooit over gesproken geweest, buiten dat een paar leden hem kennen.

Inderdaad is er een gesprek geweest tussen snow en AX, maar dit voor een Nap van langere periode. Aangezien snow in deze gesprekken iets teveel voor hun eigen cluster koos, zijn deze gesprekken vanuit AX afgesprongen (ieder moet wat water bij de wijn doen zeggen wij).

De join van hrieps zou er komen toen we de Nap met zero beet konden krijgen. Echter kregen we toen te horen dat hrieps zelf graag de overstap zag gemaakt worden, is besproken binnen de stam en is uiteindelijk een akkoord over gemaakt.
AX heeft dus geen verzoek richting hrieps gedaan tot joinen, dat kwam vanuit het account zelf.

Er werd een PM gestuurd naar gendry op 21/07 izts voor de middag.
Toen reageerde gendry dat hij dit in overleg met de stam zou doen.
Uiteindelijk hebben we een PM teruggekregen om 23:00 zoiets exacte tijd weet ik niet, waarin stond dat ze de Nap niet 't zouden accepteren.
Echter weten we uit bronnen dat zero toen een samenwerking had met een stam, waarbij ze al hadden vermeld te zouden fuseren met snow, en of die stam niet wou toetreden om een oorlog tegen AX te doen.
Wij vinden dit dus wel degelijk gokken op 2 paarden.
Weten dat je gaat fuseren, maar pas wachten laat op de vond om een reactie achter te laten, terwijl je wel al met een andere stam een samenwerking tegen AC probeert op te zetten.


Daarbij reageer je nog steeds niet op het feit, dat we een dag na onze aanvraag aan zero tot Nap, een massa van hen en jullie binnenkrijgen, allemaal te toevallig lijkt me om dat in minder dan 24ujr (volgens jullie) te plannen en uit te voeren.
Gezien de aanvallen getimed al liepen op 22/07
 

DeletedUser80918

Guest
Draggy, je blijft zelf maar negeren dat AX eerder aanviel. Dat is nu 3x benoemd en je blijft er maar overheen stappen en met de vinger naar ons wijzen. Dus nu voor de laatste keer: Jullie speler Agressivity heeft ons aangevallen met edels, wij vielen pas een dag later aan. De aanvallen zijn door AX geopend, niet door Snow.
 

DeletedUser77704

Guest
Volgens mij is er nooit sprake geweest om jou en coruzcant te laten overkomen... Er is zelf nooit gesproken over een join van jullie, zowel niet binnen het forum als op discord, dus zal wellicht 1 speler geweest zijn die eens wou horen, concreet is er normaal gezien geen enkele uitnodiging verstuurd.
Als dit wel zo is, gelieve hier bewijs van te leveren, want daar kan ik dan jammerlijk niet goed bij.

Coruzcant is nooit een rekruut voor AX geweest. Er is zelf nooit over gesproken geweest, buiten dat een paar leden hem kennen.

Inderdaad is er een gesprek geweest tussen snow en AX, maar dit voor een Nap van langere periode. Aangezien snow in deze gesprekken iets teveel voor hun eigen cluster koos, zijn deze gesprekken vanuit AX afgesprongen (ieder moet wat water bij de wijn doen zeggen wij).

De join van hrieps zou er komen toen we de Nap met zero beet konden krijgen. Echter kregen we toen te horen dat hrieps zelf graag de overstap zag gemaakt worden, is besproken binnen de stam en is uiteindelijk een akkoord over gemaakt.
AX heeft dus geen verzoek richting hrieps gedaan tot joinen, dat kwam vanuit het account zelf.

Er werd een PM gestuurd naar gendry op 21/07 izts voor de middag.
Toen reageerde gendry dat hij dit in overleg met de stam zou doen.
Uiteindelijk hebben we een PM teruggekregen om 23:00 zoiets exacte tijd weet ik niet, waarin stond dat ze de Nap niet 't zouden accepteren.
Echter weten we uit bronnen dat zero toen een samenwerking had met een stam, waarbij ze al hadden vermeld te zouden fuseren met snow, en of die stam niet wou toetreden om een oorlog tegen AX te doen.
Wij vinden dit dus wel degelijk gokken op 2 paarden.
Weten dat je gaat fuseren, maar pas wachten laat op de vond om een reactie achter te laten, terwijl je wel al met een andere stam een samenwerking tegen AC probeert op te zetten.


Daarbij reageer je nog steeds niet op het feit, dat we een dag na onze aanvraag aan zero tot Nap, een massa van hen en jullie binnenkrijgen, allemaal te toevallig lijkt me om dat in minder dan 24ujr (volgens jullie) te plannen en uit te voeren.
Gezien de aanvallen getimed al liepen op 22/07

Zowel ik ben persoonlijk gepolst en Corus heeft een bericht gekregen van een leiding account. Welke wij beide direct hebben afgewezen bij de eerst poging.

Wij hebben altijd de optie voor een BG/NAP direct afgewezen als stam, is nooit sprake geweest van kiezen voor onze cluster. De reden hiervoor is dat jullie al de #1 van de wereld zijn zonder aanhangsel en wij liever daar tegen vechten dan met jullie samenwerken voor nog meer kwantitatief overwicht. Dus ben wel benieuwd waar die gedachte vandaan komt aangezien elk gesprek altijd direct is afgekapt door de leiding.

Hrieps heeft lang geleden al gesolliciteerd en zou toen joinen (zo bracht account dit over) en nu uiteindelijk doet dit account het opnieuw. Maar jullie wilden direct met ons een NAP sluiten + Hrieps waardoor voor ons al duidelijk werd dat dit in toekomst zou gebeuren (toen jullie dit zeiden zat hij nog gewoon in Zero). Dus jullie spreken al iets af met iemand maar wel terwijl die nog in oude stam zit, waarom zolang dit gerekt als dit al zeker was? Daarom zeg ik samenwerken want is niet te bepalen hoe lang dit al duidelijk was.

22-07 was pas 100% duidelijk dat de fusie zou doorgaan. 21-07 waren er nog obstakels die we moesten overwinnen. Ik lees in gesprek (die ik o.a. heb doorgestuurd gekregen) duidelijk het volgende:
131719_thumb
Gendry Baratheon op 21.07. om 23:26 uur
Beste,

Op dit moment zullen wij jullie verzoek tot een NAP niet aannemen. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,
Gendry

met welke reden?

131719_thumb
Gendry Baratheon op 21.07. om 23:41 uur
Hi,

Helaas hebben wij op dit moment andere diplomatieke betrekkingen die volgens ons een afspraak met jullie te veel in de weg staan.

Gendry

Enige wat hij daarna zegt is toekomst eventueel open te staan, dus in de nieuwe vorm na de fusie als die rond zou komen. Lijkt me toch een duidelijke afwijzing en niet op 2 paardjes gokken? Daarbij zegt jullie leider zelf dat het eigenlijk geen echt NAP voorstel was:


deathgolem op 22.07. om 00:11 uur
Beste

Mijn concreet voorstel was een gezamenlijke aanval op snow, de NAP zal ik eerder als bezegeling van de samenwerking. Specifieke data en meer van dat kan ik hier en nu uiteraard niet geven aangezien ik die informatie op dit moment niet bezit. Daar zijn namelijk ook geen plannen voor uitgewerkt aangezien mijn prioriteit een diplomatische relatie met jullie is. Wat mij betreft is dat een doorslaggevende factor.

Tot slot wil ik even duidelijk maken dat u het heeft over lange termijn maar een NAP kan altijd opgezegd worden wanneer u dit wenst en moet geen maand gehouden worden indien u daar geen interesse in heeft.

Mvg

Deathgolem

Ging om Snow aan te vallen waarbij een NAP in die periode van 10 dagen logisch was en er bij zou hoen.

Snap dus echt niet wat voor punt je hierom probeert te maken want de feitelijke berichten spreken voor zich lijkt me zo?
 

DeletedUser81014

Guest
Draggy, je blijft zelf maar negeren dat AX eerder aanviel. Dat is nu 3x benoemd en je blijft er maar overheen stappen en met de vinger naar ons wijzen. Dus nu voor de laatste keer: Jullie speler Agressivity heeft ons aangevallen met edels, wij vielen pas een dag later aan. De aanvallen zijn door AX geopend, niet door Snow.

Eerder aanviel?
Tijdens de gesprekken zijn er geen aanvallen verstuurd neem ik aan.
Ik doel ook vooral niet om de aanval, maar eerder op het feit dat zero op 2 paarden ging wedden, en daarna gewoon dag erna aanvallen, en zo te zien ook gewoon een georganiseerde aanval ging versturen.

Hoe organiseer je nu een gecoördineerde aanval met een stam, terwijl je er geen band mee hebt?
Waarbij je nota bene, nog geen reactie laat op een ander voorstel...

Situatie:

AX contacteerd zero om een eventuele Nap te sluiten.

Zero neemt dit Voorstel even in berraad.

Dezelfde dag krijgt ax uit onbekende bron te horen dat zero al een akkoord heeft met snow om een fusie te maken.

AX krijgt pas om 23uur die avond, het twoord dat zero een Nap niet ziet zitten.

De volgende dag worden er aanvallen verstuurd uit snow en ex zero...


Dus leg even uit op het forum, waarom je zolang wacht om reactie te laten aan ax, terwijl je al wist dat je een fusie zou doen...

Want dat die fusie er ging komen was al van in de ochtend de 21ste
 

DeletedUser81014

Guest
Zowel ik ben persoonlijk gepolst en Corus heeft een bericht gekregen van een leiding account. Welke wij beide direct hebben afgewezen bij de eerst poging.

Wij hebben altijd de optie voor een BG/NAP direct afgewezen als stam, is nooit sprake geweest van kiezen voor onze cluster. De reden hiervoor is dat jullie al de #1 van de wereld zijn zonder aanhangsel en wij liever daar tegen vechten dan met jullie samenwerken voor nog meer kwantitatief overwicht. Dus ben wel benieuwd waar die gedachte vandaan komt aangezien elk gesprek altijd direct is afgekapt door de leiding.

Hrieps heeft lang geleden al gesolliciteerd en zou toen joinen (zo bracht account dit over) en nu uiteindelijk doet dit account het opnieuw. Maar jullie wilden direct met ons een NAP sluiten + Hrieps waardoor voor ons al duidelijk werd dat dit in toekomst zou gebeuren (toen jullie dit zeiden zat hij nog gewoon in Zero). Dus jullie spreken al iets af met iemand maar wel terwijl die nog in oude stam zit, waarom zolang dit gerekt als dit al zeker was? Daarom zeg ik samenwerken want is niet te bepalen hoe lang dit al duidelijk was.

22-07 was pas 100% duidelijk dat de fusie zou doorgaan. 21-07 waren er nog obstakels die we moesten overwinnen. Ik lees in gesprek (die ik o.a. heb doorgestuurd gekregen) duidelijk het volgende:


met welke reden?



Enige wat hij daarna zegt is toekomst eventueel open te staan, dus in de nieuwe vorm na de fusie als die rond zou komen. Lijkt me toch een duidelijke afwijzing en niet op 2 paardjes gokken? Daarbij zegt jullie leider zelf dat het eigenlijk geen echt NAP voorstel was:




Ging om Snow aan te vallen waarbij een NAP in die periode van 10 dagen logisch was en er bij zou hoen.

Snap dus echt niet wat voor punt je hierom probeert te maken want de feitelijke berichten spreken voor zich lijkt me zo?

Wellicht verwar je interesse met een uitnodiging.
Is er daadwerkelijk gezegd dat we jullie binnen de stam willen op dit moment?
Graag hierover bevestiging, want hier weet ik niets van.

Over de situatie van hrieps. Het klopt dat dit plots in onze discord kwam xd
Hrieps had contact met anxiety, en gaf aan dat hij graag een overstap zou maken.
Is lang over gediscuteerd, maar uiteindelijk was de stem van anxiety doorslaggevend gezien de ligging.
Dat hrieps al lang van plan was ons te joinen lijkt me weinig geloofwaardig, kan zo'n 2 weken geleden pas gebeurd zijn xda

Over de fusie...
Zoals gezegd hebben wij uit een n onbekende bron PM's ontvangen, waarin een gesprek staat van gendry en de betreffende speler, waar gendry het plan en de situatie schetst, daarin staat duidelijk dat de fusie een feit is...

Of jij liegt, of gendry liegt...
 

DeletedUser81014

Guest
Zowel ik ben persoonlijk gepolst en Corus heeft een bericht gekregen van een leiding account. Welke wij beide direct hebben afgewezen bij de eerst poging.

Wij hebben altijd de optie voor een BG/NAP direct afgewezen als stam, is nooit sprake geweest van kiezen voor onze cluster. De reden hiervoor is dat jullie al de #1 van de wereld zijn zonder aanhangsel en wij liever daar tegen vechten dan met jullie samenwerken voor nog meer kwantitatief overwicht. Dus ben wel benieuwd waar die gedachte vandaan komt aangezien elk gesprek altijd direct is afgekapt door de leiding.

Hrieps heeft lang geleden al gesolliciteerd en zou toen joinen (zo bracht account dit over) en nu uiteindelijk doet dit account het opnieuw. Maar jullie wilden direct met ons een NAP sluiten + Hrieps waardoor voor ons al duidelijk werd dat dit in toekomst zou gebeuren (toen jullie dit zeiden zat hij nog gewoon in Zero). Dus jullie spreken al iets af met iemand maar wel terwijl die nog in oude stam zit, waarom zolang dit gerekt als dit al zeker was? Daarom zeg ik samenwerken want is niet te bepalen hoe lang dit al duidelijk was.

22-07 was pas 100% duidelijk dat de fusie zou doorgaan. 21-07 waren er nog obstakels die we moesten overwinnen. Ik lees in gesprek (die ik o.a. heb doorgestuurd gekregen) duidelijk het volgende:


met welke reden?



Enige wat hij daarna zegt is toekomst eventueel open te staan, dus in de nieuwe vorm na de fusie als die rond zou komen. Lijkt me toch een duidelijke afwijzing en niet op 2 paardjes gokken? Daarbij zegt jullie leider zelf dat het eigenlijk geen echt NAP voorstel was:




Ging om Snow aan te vallen waarbij een NAP in die periode van 10 dagen logisch was en er bij zou hoen.

Snap dus echt niet wat voor punt je hierom probeert te maken want de feitelijke berichten spreken voor zich lijkt me zo?

Wellicht verwar je interesse met een uitnodiging.
Is er daadwerkelijk gezegd dat we jullie binnen de stam willen op dit moment?
Graag hierover bevestiging, want hier weet ik niets van.

Over de situatie van hrieps. Het klopt dat dit plots in onze discord kwam xd
Hrieps had contact met anxiety, en gaf aan dat hij graag een overstap zou maken.
Is lang over gediscuteerd, maar uiteindelijk was de stem van anxiety doorslaggevend gezien de ligging.
Dat hrieps al lang van plan was ons te joinen lijkt me weinig geloofwaardig, kan zo'n 2 weken geleden pas gebeurd zijn xda

Over de fusie...
Zoals gezegd hebben wij uit een n onbekende bron PM's ontvangen, waarin een gesprek staat van gendry en de betreffende speler, waar gendry het plan en de situatie schetst, daarin staat duidelijk dat de fusie een feit is...

Of jij liegt, of gendry liegt...
 
Reactiescore
2.483
Een triple post, je hebt geluk dat ik hier geen mod ben :eek:
 
Reactiescore
1.476
En dan post draggy ook gewoon 2x dezelfde post alsof het niks is! :eek:
 
Reactiescore
301
Volgens mij is er nooit sprake geweest om jou en coruzcant te laten overkomen... Er is zelf nooit gesproken over een join van jullie, zowel niet binnen het forum als op discord, dus zal wellicht 1 speler geweest zijn die eens wou horen, concreet is er normaal gezien geen enkele uitnodiging verstuurd.
Als dit wel zo is, gelieve hier bewijs van te leveren, want daar kan ik dan jammerlijk niet goed bij.

Coruzcant is nooit een rekruut voor AX geweest. Er is zelf nooit over gesproken geweest, buiten dat een paar leden hem kennen.

Inderdaad is er een gesprek geweest tussen snow en AX, maar dit voor een Nap van langere periode. Aangezien snow in deze gesprekken iets teveel voor hun eigen cluster koos, zijn deze gesprekken vanuit AX afgesprongen (ieder moet wat water bij de wijn doen zeggen wij).

De join van hrieps zou er komen toen we de Nap met zero beet konden krijgen. Echter kregen we toen te horen dat hrieps zelf graag de overstap zag gemaakt worden, is besproken binnen de stam en is uiteindelijk een akkoord over gemaakt.
AX heeft dus geen verzoek richting hrieps gedaan tot joinen, dat kwam vanuit het account zelf.

Er werd een PM gestuurd naar gendry op 21/07 izts voor de middag.
Toen reageerde gendry dat hij dit in overleg met de stam zou doen.
Uiteindelijk hebben we een PM teruggekregen om 23:00 zoiets exacte tijd weet ik niet, waarin stond dat ze de Nap niet 't zouden accepteren.
Echter weten we uit bronnen dat zero toen een samenwerking had met een stam, waarbij ze al hadden vermeld te zouden fuseren met snow, en of die stam niet wou toetreden om een oorlog tegen AX te doen.
Wij vinden dit dus wel degelijk gokken op 2 paarden.
Weten dat je gaat fuseren, maar pas wachten laat op de vond om een reactie achter te laten, terwijl je wel al met een andere stam een samenwerking tegen AC probeert op te zetten.


Daarbij reageer je nog steeds niet op het feit, dat we een dag na onze aanvraag aan zero tot Nap, een massa van hen en jullie binnenkrijgen, allemaal te toevallig lijkt me om dat in minder dan 24ujr (volgens jullie) te plannen en uit te voeren.
Gezien de aanvallen getimed al liepen op 22/07

Dus door jullie aanbod mochten wij niet plots even twijfelen aan de fusie?

Jij ziet het vrij zwart wit. Als wij een fusie aanbod krijgen en hier 90% akkoord mee gaan. En plots staat nr. 1 stam voor je deur met een NAP voorstel. Dan kan je perfect wel even overwegen om de fusie af te slaan en voor het NAP te gaan. Na (maar!!!) 11u beraad kozen we toch voor de fusie.

Ik ken spelers die soms langer dan 11u niet antwoorden op een normale pm omdat 1 van de co's niet reageert op de pm's ofzo. Ik vind dat je het nogal ver zoekt en heeeel hard je best doet om ons in een slecht daglicht te stellen.

Try again na jullie massa
 

DeletedUser81014

Guest
upload_2019-7-25_19-11-15.png

Zoals ik zei, zou ik hier iets op posten van zodra ik achter m'n PC zat.
Zal even wat toelichting geven.

Ik heb ervoor gekozen de persoon die ons aansprak te verbergen, uit respect voor die speler en zijn verder verloop. Ik hoop dan ook dat Snow, en Gendry in z'n persoon ook respect heeft om de persoon niet bij naam te gaan noemen ;)

Nu, als je kijkt naar de bijlage, zie je Gendry een PM sturen richting de persoon, met de melding dat Gendry vanuit Snow een aanbod had gekregen om te gaan fuseren. Gendry stuurde dit bericht op 21/07, om 12u11.
Dit wil dus zeggen dat Zero het aanbod op 20/07 ontvieng vanuit Snow.
Daarnaast zegt hij nog altijd loyaal te zijn en de plannen niet door te spelen (wat hem vooral siert!)

Vervolgens stuurt hij een 2de PM, met de melding dat er een akkoord is gevallen betreft de fusie, dit op 22/07. De beslissing is gevallen in de ochtend van 22/07.

Nu heeft AX, zero ook benaderd om een eventuele NAP af te sluiten met Zero. De aanvraag vanuit AX kwam er op: 21/07 (rond de middag dacht ik, heb dit even opgevraagd aan de speler die contact opnam met Zero, dus wacht het screentje nog even af).

Waartoe ik wil komen is dus:

* AX contacteert Zero om een eventuele NAP af te sluiten tussen beide stammen.
* Het gesprek verloopt vlot en vanuit Zero is er wel enig respect en er wordt wat over en heen gepraat/gestuurd.
* Vervolgens wordt ons gezegd dat ze het binnen de stam zullen bespreken en ons asap iets zullen laten weten (wat ook gebeurde 's avonds, met de mededeling dat ze het liever niet zagen zitten, om een NAP met korte termijn op te stellen. Verdere gesprekken waren voor hun, voor zover ik hem meegekregen niet aan de orde, ookal wou AX samen met de leiding van Zero nog onderhandelen, want er werd nergens gezegd dat het effectief op korte termijn was, enkel een voorstel).

* Nu op het AF, blijkt nu dat Snow inmiddels komt te zeggen dat er helemaal niet werd gewed op 2 paardjes, laat staan dat er rond Zero, geen gesprekken waren met zowel AX en Snow.
* Wat blijkt nu uit de PM's is, dat er contact was tussen Snow en Zero, op 20/07, met een duidelijk aanbod richting Zero, dat Snow het zag zitten om te fuseren (tevens lieten ze een weten aan AX, dat ze kort ervoor een aanvalletje hadden opgestart richting Zero (dit was op 17/07). 3 dagen voor dat het aanbod van de fusie werd aangeboden.

* Op 22/07, wordt er opnieuw een PM gestuurd, met daarin de boodschap dat er sinds die ochtend beslist is om te fuseren met Snow. En dat ze eventueel graag de samenwerking willen doorzetten om AX te klooien.
* Dus als ik het even redeneer:
--> Zero krijgt een aanbod op 20/07
--> AX doet een aanbod voor NAP op 21/07 (in de voormiddag)
--> AX krijgt pas op 21/07 een melding dat de NAP geen toekomst kent. (kregen wij om 23u07 zoiets)
--> Vervolgens krijgt een onbekend persoon een PM, dat de ochtend nadien, de beslissing was gevallen dat er een fusie kwam.

= Als je dit niet ziet als wedden op 2 paardjes, door eerst beide zaken te bekijken. Wetende dat Snow je een aanbod deed, en AX dan een dag laat wachten op antwoord, terwijl je plots de dag nadien de fusie onmiddelijk rond hebt staan, lijkt me weinig waarschijnlijk.

Maar, plots krijgen we op 22/07 de eerste aanvallen binnen vanuit Snow (en dus ook de ex-zero leden). Een dag nadat hun ons voorstel hadden geweigerd, en zoals hun zelf zeggen toen geen andere banden of gesprekken hadden.
Alles wijst erop dat het een gecoördineerde aanval was, want alles wat rondom dezelfde aankomsttijd en slechts enkele spelers werden aangevallen (bewust doel dus).
Dat zo'n aanval op een paar uurtjes georganiseerd wordt, nou alle gekheid op een stokje, het is mogelijk, maar er is zoveel mogelijk in de wereld als je iedereen moet geloven.
Als we er nadien achter kwamen dat er al gesprekken waren vanaf 20/07, en als we de aanvallen zagen, dan wisten we op zich al wel genoeg.
De kans is heel erg reeël dat Snow en Zero, het gemund hadden op AX! En dat al van voor dat AX het aanbod binnen bracht bij Zero. Om AX daarna nog een dag te laten wachten op reactie op het aangeboden voorstel.

Tevens, is ook te lezen dat Gendry (Snow dus) graag een 3de stam in het offensief wou mee betrekken, om zeg maar AX helemaal te begrenzen. De stam is kwestie was zo loyaal aan het spel dat ze de manier van Snow niet volgden en zich niet bij de aanvallen hebben toegevoegd.
Ook de werkwijze vanuit Zero is alles behalve te noemen. Hebben een BG neem ik aan met een stam. Fuseren en laten de BG zomaar vallen op zich ^^
 

DeletedUser81014

Guest
Dus door jullie aanbod mochten wij niet plots even twijfelen aan de fusie?

Jij ziet het vrij zwart wit. Als wij een fusie aanbod krijgen en hier 90% akkoord mee gaan. En plots staat nr. 1 stam voor je deur met een NAP voorstel. Dan kan je perfect wel even overwegen om de fusie af te slaan en voor het NAP te gaan. Na (maar!!!) 11u beraad kozen we toch voor de fusie.

Ik ken spelers die soms langer dan 11u niet antwoorden op een normale pm omdat 1 van de co's niet reageert op de pm's ofzo. Ik vind dat je het nogal ver zoekt en heeeel hard je best doet om ons in een slecht daglicht te stellen.

Try again na jullie massa

Uit bovenstaande tekst, kan je makkelijk opmaken dat Gendry de fusie al als geklonken zag.
Had hij meteen laten weten aan AX dat een samenwerking er niet in zat, was er geen probleem geweest lijkt me.
Nu hebben ze op 2 paarden gewed. Toen bekend werd dat Hrieps wellicht zou joinen bij AX (vanwege de ligging) zijn ze resoluut voor Snow gegaan lijkt me... Althans dat maak ik er van op.
Feit is dus dat:
* Zero een dag wachtte om te antwoorden op AX hun voorstel, terwijl de fusie al in kannen en kruiken was (zo goed als, volgens gendry).
* En een dag later plots aanvallen verstuurd worden uit Snow, uit ex-zero leden.
=> Volgens GEndry zouden die aanvallen, van bij de join in Snow (dat was ergens rond de middag, of zelfs na de middag), en de aanvallen kwamen er in de vooravond al uit. Zit een paar uur tussen, moet wel sterk zijn om in een 3-4 uurtjes een gecoördineerde aanval op poten te zetten ^^
 
Reactiescore
301
Uit bovenstaande tekst, kan je makkelijk opmaken dat Gendry de fusie al als geklonken zag.
Had hij meteen laten weten aan AX dat een samenwerking er niet in zat, was er geen probleem geweest lijkt me.
Nu hebben ze op 2 paarden gewed. Toen bekend werd dat Hrieps wellicht zou joinen bij AX (vanwege de ligging) zijn ze resoluut voor Snow gegaan lijkt me... Althans dat maak ik er van op.
Feit is dus dat:
* Zero een dag wachtte om te antwoorden op AX hun voorstel, terwijl de fusie al in kannen en kruiken was (zo goed als, volgens gendry).
* En een dag later plots aanvallen verstuurd worden uit Snow, uit ex-zero leden.
=> Volgens GEndry zouden die aanvallen, van bij de join in Snow (dat was ergens rond de middag, of zelfs na de middag), en de aanvallen kwamen er in de vooravond al uit. Zit een paar uur tussen, moet wel sterk zijn om in een 3-4 uurtjes een gecoördineerde aanval op poten te zetten ^^

De 'massa' die uitgevoerd werd is wel degelijk op maar 24u op te zetten. Vraag of iedereen kan, zeg wat dorpjes die je wilt nemen, laat mensen faken, plan je persoonlijke aanval. Best makkelijk.

Verder snap ik dus nog steeds niet wat t probleem is... Een nieuw en 2e aanbod even overwegen of dit beter is dan het eerste is toch meer dan normaal?

Je gaat een nieuwe pc kopen voor 250 euro. Erna biedt iemand je een pc + monitor aan voor 400 euro. Je zegt dus even onderzoek te doen De monitor blijkt achteraf maar 100 euro waard te zijn. Dus je gaat toch in op aanbod A.

Simpel als dat. Enkel maak jij er een gigantisch probleem van. Of xil je bedoelen dat Ax en Zero een tijdelijk 'NAP' hadden door de gesprekken? Want dan hebben jullie deze zelf doorbroken door aanvallen te plannen op Gendry en deze nog voor wij iets deden, uit te voeren.

Ik zie gewoonweg geen probleem.
 

DeletedUser81014

Guest
De 'massa' die uitgevoerd werd is wel degelijk op maar 24u op te zetten. Vraag of iedereen kan, zeg wat dorpjes die je wilt nemen, laat mensen faken, plan je persoonlijke aanval. Best makkelijk.

Verder snap ik dus nog steeds niet wat t probleem is... Een nieuw en 2e aanbod even overwegen of dit beter is dan het eerste is toch meer dan normaal?

Je gaat een nieuwe pc kopen voor 250 euro. Erna biedt iemand je een pc + monitor aan voor 400 euro. Je zegt dus even onderzoek te doen De monitor blijkt achteraf maar 100 euro waard te zijn. Dus je gaat toch in op aanbod A.

Simpel als dat. Enkel maak jij er een gigantisch probleem van. Of xil je bedoelen dat Ax en Zero een tijdelijk 'NAP' hadden door de gesprekken? Want dan hebben jullie deze zelf doorbroken door aanvallen te plannen op Gendry en deze nog voor wij iets deden, uit te voeren.

Ik zie gewoonweg geen probleem.

Omdat Gendry aangaf dat zijn keuze al lang gemaakt was. En daarbij? Ga jij een PC kopen van een persoon. Je zit erop, en de dag erna lever je hem al weer in bij de persoon en zegt hem toch niet nodig te hebben?
Dat is wat Zero heeft gedaan. Interesse tonen in een aanbod, terwijl er volgens Gendry op het aanbod van Snow al positief werd gereageerd, om de dag erna AX al aan te vallen, terwijl je er de dag voordien nog zakens mee zit te doen...?

Zegt meer over jou speelstijl dan lijkt me,... all for the win op TW.
Tot zover jou respect dan ;)
 
Reactiescore
301
Omdat Gendry aangaf dat zijn keuze al lang gemaakt was. En daarbij? Ga jij een PC kopen van een persoon. Je zit erop, en de dag erna lever je hem al weer in bij de persoon en zegt hem toch niet nodig te hebben?
Dat is wat Zero heeft gedaan. Interesse tonen in een aanbod, terwijl er volgens Gendry op het aanbod van Snow al positief werd gereageerd, om de dag erna AX al aan te vallen, terwijl je er de dag voordien nog zakens mee zit te doen...?

Zegt meer over jou speelstijl dan lijkt me,... all for the win op TW.
Tot zover jou respect dan ;)

Wij hebben intresse getoond. Dat is niet 't zelfde als t aanbod aannemen en een dag later weer afzeggen.

Intresse tonen in de pc dus. Niet de pc kopen en de dag erna terugbrengen. Ik denk dat je deze twee verward. Als je me ingame kent zou je weten dat ik steeds respect heb voor beide zijden. Vriend als vijand.

Joren
 

DeletedUser81014

Guest
Wij hebben intresse getoond. Dat is niet 't zelfde als t aanbod aannemen en een dag later weer afzeggen.

Intresse tonen in de pc dus. Niet de pc kopen en de dag erna terugbrengen. Ik denk dat je deze twee verward. Als je me ingame kent zou je weten dat ik steeds respect heb voor beide zijden. Vriend als vijand.

Joren

Interesse getoond, om na het weigeren van ons voorstel, paar uurtjes later (in de nacht) een enquête te houden, waarbij iedereen stemt?
Lijkt me ook erg toevallig, dat iedereen in de nacht z'n stem uitbrengt en alles in een fluxje beslist is :D
Lijkt me eerder, dat bij jullie aanbod er een enquête is opgemaakt, en die stemmingsronde al positief was, om daarna ons voorstel te krijgen en al iets dat positief was, toch te herbekijken... Kies je gok, of waag je gok dus ;)
=W zijn we weer met de 2 paardjes ^^
 

DeletedUser80918

Guest
Draggy, waar vraag ik precies een andere stam om mee te helpen in de oorlog tegen jullie? Kun je dat deel even citeren?
 

DeletedUser80581

Guest
Draggy, waar vraag ik precies een andere stam om mee te helpen in de oorlog tegen jullie? Kun je dat deel even citeren?

1. Zoals Gendry hierboven al zei, ik snap niet precies waar hij een andere stam vroeg om te helpen?

2. Je verwijdt volgens mij nog steeds het feit dat jullie als eerste een dorp van Gendry pakken midden in de nacht voordat er überhaupt aanvallen vanuit 'Ex-zero' leden op jullie liepen.

3. Dat je zo zeurt over een derde stam en het feit dat Zero en Snow jullie een soort van hebben misleid door eigenlijk al "samen te zweren" terwijl een NAP aanbod van jullie openstond is ook fraai. Er is al bewezen dat jullie echt elke stam een NAP of iets anders aanbieden en toch loop je hier te zeuren over ander spul? Kan je niet beter gewoon even op je account focussen en de wereld spelen/winnen door fatsoenlijk te strijden en mensen overnemen inplaats van te internen of NAPs overal te gooien.

--> Kom dan maar is terug met je lange (al moet ik toegeven, amusante) posts.
 
Bovenaan