Spotprenten

Reactiescore
1.075
Was gewoon 1 eenheidje wat ik stuurde los in z'n uppie zoals normale fakes.
En precies, hoe krijg je def voor clears op muur 0 en sloop je 50k def met 2 clears? Met fakes!

Aww the fun is over
@The Minion Verplaats deze spammers hun spam!

maar dus wel al eerder edels gestuurd :eek:
 
Reactiescore
1.075
Fakes met edels :eek:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wanneer je 5 inc van aes krijgt
DVt97yq.png
 
Reactiescore
259
Accuraat :D
 
Reactiescore
2.478
Dit mag verder in de praathoek (weer 3 meldingen over spam). Ik zet er een slot op en als ik PC heb verplaats ik het en gaat dit weer open.

Of jullie moeten spam niet melden of jullie moeten niet spammen. Maak een keus maar ik word er moe van

Dit is trouwens de laatste waarschuwing voor de betrokken volgende keer onderneem ik actie. Dit gebeurd nu bijna dagelijks.
 
Reactiescore
973
Als in 3 accounts rekruten van OTR verplaats met 3/10de stamledenlimiet te blijven zitten, waarmee we überhaupt waarschijnlijk niet of amper tegen Pawn zouden komen te grenzen? Schrikbarende keuze inderdaad dat we meer accounts rekruten zodat we een betere phalanx richting Pawn konden maken waarmee we wel zouden komen te grenzen met Pawn in de endgame..
 
Reactiescore
3.536
Schrik van Pawn dus je alles deed in functie voor een endgame tegen Pawn. Lijkt mij dat Class toch een behoorlijke mis inschatting gemaakt heeft over Pawn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Niet bepaald, ze hebben het zelf gewoon verkloot. Als je als stam gaat anticiperen dat Pawn wel inactief gaat raken ben je sowieso raar bezig.
 
Reactiescore
3.536
Niet bepaald, ze hebben het zelf gewoon verkloot. Als je als stam gaat anticiperen dat Pawn wel inactief gaat raken ben je sowieso raar bezig.

Het is ook gewoon een groot gebrek aan kwaliteit op vele accounts, ik zeg niet slecht maar gewoon niet goed genoeg. Telkens ik Class als de grote favoriet noemde kreeg ik als reactie terug ik jullie als goden afschilder.

Terwijl ik Class niet veel beter vind dan dat ik Pawn niet goed genoeg vind. Het is het evenwicht daartussen. Class deed aan overschatting en nam deze classic volledig uit balans bij het recruiten van Beelze en Blaze.

Ik zei het vooraf en ik zeg het nu achteraf.
 
Reactiescore
973
Hoezo overschatting? Ik vond Class altijd een stuk beter dan wat in Pawn zat, is nu ook niet een heel raar statement. Maar stel we zouden met onze 3 leden in 1 stam gebleven zijn, hadden we in de endgame wellicht nooit met Pawn kunnen gaan fronten. Of te wel, we laten het aan een gok over. Daar houd ik niet van, dus hebben we enkelen rekruuts gedaan (nog steeds niet uitbundig veel trouwens, met nu nog ledenhoeveelheid van 6 leden). En met Pawn die overal al bg's en nap's neerzetten tussen hunzelf en ons, niet bepaald een rare of verkeerde gedachte om wat rekruuts te doen om de phalanxen te verkleinen.

Dat Pawn verplaats rustig door kon internen en noobs verder kon wegspelen al zodanig zou worden "weggespeeld" door ViT had ik in eerste instantie niet verwacht tijdens het maken van de rekruuts. Vind het eerder het op dat moment onderschatten van ViT dan het overschatten van Pawn.

Je kan beter klagen bij je eigen stammetje nu voor het al zo vroeg in de wereld fuseren tussen 3 stammen met hooggerankte leden, vervolgens al overal bg's en NAP's smeden voor de wereld überhaupt begonnen was.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan