Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik laat mijn snipes tenminste niet doen door stamleden om er dan mee te gaan pronken :eek:

De laatste keer dat ik pronkte met snipes is zo’n 50 werelden geleden.

Ik zeg teminste niet dat ik een goede deffer ben, en verlies dan 50 dorpen met een massa. Jij durft zelfs dan nog te zeggen dat je goed hebt gedeft :p
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Stelling van de dag: Beseft Jannes hoe gat achterlijk hij is?
 
Reactiescore
3.583
De laatste keer dat ik pronkte met snipes is zo’n 50 werelden geleden.

Ik zeg teminste niet dat ik een goede deffer ben, en verlies dan 50 dorpen met een massa. Jij durft zelfs dan nog te zeggen dat je goed hebt gedeft :p

Nee jij gebruikt liever bots zoals op diezelfde wereld waarover je het nu hebt zeker? Toppertje ben je. Overigens nooit gezegd wat jij nu zegt maar dat terzijde.

Stelling van de dag: Beseft Jannes hoe gat achterlijk hij is?

Nauw, bekijk Class hun laatste 100 AF post's hier en probeer er dan eentje te vinden die van toegevoegde waarde is. Komt nogal hypocriet over dit. Mijn beeld over Class is blijkbaar identiek aan het beeld over mij vanuit Class.

Het is allemaal begonnen toen ik wat kritiek uitte op jullie stam, Class heeft gewoon erg veel moeite daarmee. Dat is opzich niet heel onbegrijpelijk hoor, als je met 20 in een stamchat zit en je verteld jaren tegen elkaar hoe goed iedereen wel niet is dan krijg je een verkeerd beeld van de werkelijkheid, iedereen kijkt dezelfde kant op en enig ander perspectief word al rap als 'onzin' aanschouwd.


Nouja bij deze, Class praat nogal veel onzin. Als je hartslag nu omhoog gaat, kijk even weg van het scherm, tel tot 10 en probeer de zin op een rustige manier nog eens te lezen, probeer terwijl je ademhaling onder controle te houden.


Trouwens wel straf dat heel Class Beccie en mij zo achterlijk vinden maar wel met een man of 5 telkens weer erop zitten te reageren, je beseft toch dat dit niet heel serieus over komt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ach zelfs sinds die ban ben ik nog steeds de meest besproken defensieve speler op .nl. Jij wordt nog steeds even vaak uitgelachen.

Daar is inderdaad weinig aan veranderd.
 
Reactiescore
3.583
Ach zelfs sinds die ban ben ik nog steeds de meest besproken defensieve speler op .nl. Jij wordt nog steeds even vaak uitgelachen.

Daar is inderdaad weinig aan veranderd.

Je bent de meest zelf eigen besproken defensieve speler. Je verkondigd meer je de beste bent dan dat Martijn zegt definitief te stoppen met TW en zie daar ook weinig prestatie in, iedereen kan deffen als het hem uitkomt, momenten speler noem je dat die enkel helpt als het hem uitkomt.

Tegen tal van spelers die er elke dag staan in alle aspecten van TW heb ik veel hoger zitten. Ik kan je wel nageven er geen speler rondloopt mij niet serieus neemt als TW speler op alle werelden waar ik de laatste jaren heb gespeeld heb ik een goed figuur geslagen.

Dus als dat je counter reactie is, vind ik die ook vrij matig.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Geen enkele twer? Niemand in Class neemt je serieus of heeft een hoge pet van je op.

Zo kan ik nog genoeg spelers extra erbij benoemen, maar jij hebt altijd al een gigantische plaat voor je kop gehad dus ach. Dat maakt verder weinig uit, ik noem het te weinig kennis.

Zelfbesproken ja? Jouw stam op 66 zat me zelfs nog te smeken om naar jullie te komen. Mijn ‘defensieve’ skills staan buiten kijf, want ik ben er op de belangrijke momenten inderdaad. Wie boeit het nou dat iemand dorpjes kan opbouwen, kan farmen of kan internen? Kijk naar Pawn!

Pawn kreeg de uitdager als titel, maar kunnen niet eens goed deffen of offen, sja. Dan houdt het snel op met farmen en internen en bladiebla, niemand zal dat nog onthouden. Net zoals niemand jou zou onthouden vanwege IG skills Jannes.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Jannes dat je jezelf op het AF serieus neemt is al erg genoeg, maar nu ingame ook nog? Wauw
 
Reactiescore
3.583
Geen enkele twer? Niemand in Class neemt je serieus of heeft een hoge pet van je op.

En welke wereld heb ik serieus gespeeld met deze Class spelers de laatste jaren? Ik kan er mij niet meteen voor de geest halen dus die vallen allemaal af, leer begrijpend lezen. Ik ben ze alvast nergens tegengekomen dus hun rol op die wereld en daarbij hun kennis zal al enorm beperkt zijn.

Zowat 99% uit Class komt terug van 5 jaar TW pensioen.


Zelfbesproken ja? Jouw stam op 66 zat me zelfs nog te smeken om naar jullie te komen. Mijn ‘defensieve’ skills staan buiten kijf, want ik ben er op de belangrijke momenten inderdaad. Wie boeit het nou dat iemand dorpjes kan opbouwen, kan farmen of kan internen? Kijk naar Pawn!

Dat noemen ze slijmen om iemand binnen te halen, maar leuk Martijn je voor de stam vroeg, die vraagt maar elke persoon op de NL server.

Pawn kreeg de uitdager als titel, maar kunnen niet eens goed deffen of offen, sja. Dan houdt het snel op met farmen en internen en bladiebla, niemand zal dat nog onthouden. Net zoals niemand jou zou onthouden vanwege IG skills Jannes.

Class hemelde Pawn nog op ze de favoriet waren, gingen spelers recruiten om kans te maken nog en schoof de favorietenrol keihard weg, en nu dat de verhoudingen erg duidelijk zijn (wat het voor mij in de start al was) ga je grootsspraak doen? Wauw sterk.

Jannes dat je jezelf op het AF serieus neemt is al erg genoeg, maar nu ingame ook nog? Wauw

Jij stelt ingame niks voor, voila ik verlaag mij toe hetzelfde niveau aan post gedrag met evenveel onderbouwing. Ik zie graag een lijst van wanprestaties van mij als speler in de laatste 4 jaar, wie er het meeste kan opnoemen wint, we starten vanaf NU 'de lijnen zijn open'
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Moet je niet doen alsof je dit al zag aankomen Jannes. Je hebt steeds gezegd dat Class beter was dan Pawn, maar zelf ook niet bijvoorbeeld Vit genoemd. Jij had ook niet verwacht dat Pawn het zo slecht zou doen en het is ook gewoon puur door een slechte Pawn leiding dat het zo is gegaan. Je hoeft hier dus niet je gelijk gaan halen.

Jij stelt ingame niks voor, voila ik verlaag mij toe hetzelfde niveau aan post gedrag met evenveel onderbouwing. Ik zie graag een lijst van wanprestaties van mij als speler in de laatste 4 jaar, wie er het meeste kan opnoemen wint, we starten vanaf NU 'de lijnen zijn open'

Het is meer dat er geen prestaties zijn geweest he. Leuk dat je dat over mij zegt, stoer wel.
 
Reactiescore
3.583
Moet je niet doen alsof je dit al zag aankomen Jannes. Je hebt steeds gezegd dat Class beter was dan Pawn, maar zelf ook niet bijvoorbeeld Vit genoemd. Jij had ook niet verwacht dat Pawn het zo slecht zou doen en het is ook gewoon puur door een slechte Pawn leiding dat het zo is gegaan. Je hoeft hier dus niet je gelijk gaan halen.

De enige reden waarom VIT wint is omdat Class en VIT samengewerkt hebben tegen Marter, deed Class niet mee moet ik de gevolgen allemaal nog aanzien 1 v 1.


Er is een reden waarom ik VIT en Pawn wou koppelen, ik acht beide kansloos tegen Class, samen was er wat mogelijk. Tevens het ultieme bewijs ik VIT daadwerkelijk wel serieus nam.

(Ik wacht op de opsomming van al mijn wanprestaties als speler in de afgelopen jaren)
 

Deleted User - 487694086

Guest
De enige reden waarom VIT wint is omdat Class en VIT samengewerkt hebben tegen Marter, deed Class niet mee moet ik de gevolgen allemaal nog aanzien.
Samengewerkt tgoh, Vit viel al een week aan en toen begon Class ook, want ja om front kan je nu eenmaal niet heen. Ik ga niet ontkennen dat er destijds plannen waren voor een gezamenlijke aanval, vooral gedreven door de frustraties tov Pawn en zijn BG's, maar daar is effectief niks van gekomen. Marter was simpelweg voor beide stammen het enige mogelijke target waar bepaalde spelers heen konden groeien en had een bizar slecht cluster. Ook een faal van de leiding en Marter zelf aangaande clustervorming.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Je blijft verder spelen zonder ooit wat te presteren, dat is al een wanprestatie opzich.

Verder heeft Martijn me niet eens gevraagd, toch goed geprobeerd hoor Jannes.
 
Reactiescore
3.583
Samengewerkt tgoh, Vit viel al een week aan en toen begon Class ook, want ja om front kan je nu eenmaal niet heen. Ik ga niet ontkennen dat er destijds plannen waren voor een gezamenlijke aanval, vooral gedreven door de frustraties tov Pawn en zijn BG's, maar daar is effectief niks van gekomen. Marter was simpelweg voor beide stammen het enige mogelijke target waar bepaalde spelers heen konden groeien en had een bizar slecht cluster. Ook een faal van de leiding en Marter zelf aangaande clustervorming.

Dat kan kloppen, mijn punt is eerder dat als Class niet mee aanviel ik betwijfel of VIT de gelijke zou zijn geweest van Pawn.
 
Reactiescore
3.583
Je blijft verder spelen zonder ooit wat te presteren, dat is al een wanprestatie opzich.

Ik presteer elke wereld waar ik speel (duidelijk niet veel gevolgd), verschil tussen Jannes en Laurens 'Jannes bouwt van niks iets op en vecht vanuit een underdogg positie tegen de betere spelers of grootmachten en staat zijn mannetje altijd'

Laurens joint de beste stam in de lategame (of is aanwezig maar begint pas echt te spelen in de lategame) en deft dan tegen matige stammen als het hem uitkomt.

Mja kom maar door met de prestaties

Jij beweerd niemand mij serieus neemt IG, dus jij mag met voorbeelden komen van accounts van mij in tijden ik erop speelde waar zulke slechte prestaties zijn afgeleverd dat niemand mij als speler serieus neemt.

Dit is wat jij beweerd, ik vraag nu voor een resem voorbeelden. Als jij erkent je er niets van af weet en je uitspraak dus op niets gebaseerd is ben ik mogelijk bereid je wijzer te maken. Al weten we allemaal jij hiertoe niet instaat zal zijn :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487694086

Guest
Jij beweerd niemand mij serieus neemt IG, dus jij mag met voorbeelden komen van accounts van mij in tijden ik erop speelde waar zulke slechte prestaties zijn afgeleverd dat niemand mij als speler serieus neemt.

Dit is wat jij beweerd, ik vraag nu voor een resem voorbeelden. Als jij erkent je er niets van af weet en je uitspraak dus op niets gebaseerd is ben ik mogelijk bereid je wijzer te maken. Al weten we allemaal jij hiertoe niet instaat zal zijn :)
Heel Class neemt je hier niet serieus, niemand nam je serieus op 34 en op 42. Nogmaals, wat zijn wel prestaties?
 
Bovenaan