(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
967
Duur deffen boeit altijd en niet enkel 1 v 1. De vraag is alleen hoe efficiënt valt de tegenstrever aan en hoe efficiënt gaat de verdedigende partij om met de def. Dat is geen makkelijke afweging om te maken, zeker voor de aanvallende partij doordat hun niet weten hoe en vanwaar de def komt terwijl de verdedigende partij perfect kan inschatten hoe en vanwaar de clears kwamen en wat de schade is.

Daar kan ik me eigenlijk volledig in vinden. :)
 

DeletedUser79447

Guest
Visie van Strange, ik lose geen of weinig dorpen dus ik deff goed en laat ik mijn dorpen ook provocerende namen geven.

2a1aedbacbe5ea8059ab8e44cbe8d62c.png


18704505cf6179e65c702eb5a94b51b6.png


89a66e290793e093c09e8ee57b00bbe4.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81182

Guest
De provocerende dorpnamen raken je wel zo te zien Plato. Als je er over wilt praten zijn daar vast instanties voor.
 

DeletedUser69389

Guest
Hoe Niels torens gebruikt is precies de reden waarom ik altijd al tegen de invoering ervan ben geweest....
 

DeletedUser69389

Guest
Jij bent overal tegen. Het zou juist een wonder zijn als je niet tegen een ontwikkeling binnen TW bent.
Hoe tw.nl omgaat met het nieuwe scripts platform is een goede ontwikkeling. Ook het eindspel wat op 66 is geïmplementeerd vind ik een goed iets om het extreem recruiten en dergelijke niet te belonen, omdat het nu minder goed mogelijk is om de wereld "snel" te eindigen.

Maar de implementatie van de toren vind ik nog steeds een schande. Zoals Niels die torens nu zet is er van tw amper nog sprake. Ik kan het account er niet eens echt voor blamen, want die maakt gewoon gebruik van de mogelijkheden die er simpelweg zijn. Maar de toren is nu niet bepaald een gebouw wat ervoor zorgt dat er meer spanning is of wat het niveau weet te verhogen.
 

DeletedUser61134

Guest
Hoe tw.nl omgaat met het nieuwe scripts platform is een goede ontwikkeling. Ook het eindspel wat op 66 is geïmplementeerd vind ik een goed iets om het extreem recruiten en dergelijke niet te belonen, omdat het nu minder goed mogelijk is om de wereld "snel" te eindigen.

Maar de implementatie van de toren vind ik nog steeds een schande. Zoals Niels die torens nu zet is er van tw amper nog sprake. Ik kan het account er niet eens echt voor blamen, want die maakt gewoon gebruik van de mogelijkheden die er simpelweg zijn. Maar de toren is nu niet bepaald een gebouw wat ervoor zorgt dat er meer spanning is of wat het niveau weet te verhogen.

Ja dat is dus het probleem met elke ontwikkeling in TW, voor en nadelen ^^
Leuke aan de toren vind ik dat je bij runners de VV nog kan pakken en het sneller weer te redden valt.
Vroeger moest je van scratch erdoor nu hoef je alleen te checken wat er aankomt en kan je al snel een uur aftaggen als je plots een VV krijgt.
 

DeletedUser67275

Guest
Tsja, anderzijds duren de werelden wel langer naar mijn idee, wat naar mijn idee positief is. W64 is min of meer klaar, W65 is al klaar, terwijl W63 (torenwereld) nog volle bak bezig is, en ook nog een flink poos zal duren
 
Reactiescore
1.454
Tsja, anderzijds duren de werelden wel langer naar mijn idee, wat naar mijn idee positief is. W64 is min of meer klaar, W65 is al klaar, terwijl W63 (torenwereld) nog volle bak bezig is, en ook nog een flink poos zal duren

W63 is praktisch gezien ook al gespeeld. Wonkru, S.A en Oega is gewoon 1 en De andere twee stammen kunnen niet samenwerken zelf wanneer hun leven er vanaf hangt (weet dit aangezien ik in Bellum heb gezeten). Al met al, wereld is gewoon gespeeld, gewoon wachten tot mensen op delete gaan
 

DeletedUser67275

Guest
W63 is praktisch gezien ook al gespeeld. Wonkru, S.A en Oega is gewoon 1 en De andere twee stammen kunnen niet samenwerken zelf wanneer hun leven er vanaf hangt (weet dit aangezien ik in Bellum heb gezeten). Al met al, wereld is gewoon gespeeld, gewoon wachten tot mensen op delete gaan
Heb gezeten ja, als ik het zo allemaal hoor en zie is er wel eea veranderd bij Bellum op samenwerkingsgebied in positieve zin.
Ik neem af en toe nog weleens een kijkje daar.
 

DeletedUser79447

Guest
Hoe Niels torens gebruikt is precies de reden waarom ik altijd al tegen de invoering ervan ben geweest....

naja, als je een edellimiet hebt van 400 en je komt amper verder en er is toevallig iemand op bb gegaan. Dan is het gewoon wat dorpjes mee internen.

Maar ik bemoei niet.
 
Reactiescore
1.454
Heb gezeten ja, als ik het zo allemaal hoor en zie is er wel eea veranderd bij Bellum op samenwerkingsgebied in positieve zin.
Ik neem af en toe nog weleens een kijkje daar.

Tsja kon ook niet slechter he. Maar dat veranderd het punt nog steeds niet. Ik ken de mensen die er spelen, en weet ook dat ze niet op mysterieuze wijze 180 graden veranderen in hun aanpak. W63 is gewoon net zo gespeeld als al de andere die je hebt opgenoemd. Er moet wel een wereldwonder gebeuren om daar nog verandering in te brengen hoor.
 

DeletedUser80193

Guest
W63 is praktisch gezien ook al gespeeld. Wonkru, S.A en Oega is gewoon 1 en De andere twee stammen kunnen niet samenwerken zelf wanneer hun leven er vanaf hangt (weet dit aangezien ik in Bellum heb gezeten). Al met al, wereld is gewoon gespeeld, gewoon wachten tot mensen op delete gaan

Lijkt mij niet de plek om propaganda tegen w63 te voeren.
Ondanks de vijand 20% meer dorpen(5700/8100) en dubbel zoveel spelers bezit, lopen ze er niet zo vlotjes doorheen als je nu doet lijken. Er zijn meerdere serieuze massa's geweest op de minderheid, die prima zijn afgeslagen.
Deze week een actieve vijand naar deels intern en zc clears gedwongen.
Zonder samenwerking was dat niet gelukt en waren we allang weg. Deze maand 16 dorpen verlies. (184 - 168) Deze week 30 winst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 697374

Guest
Hoe tw.nl omgaat met het nieuwe scripts platform is een goede ontwikkeling. Ook het eindspel wat op 66 is geïmplementeerd vind ik een goed iets om het extreem recruiten en dergelijke niet te belonen, omdat het nu minder goed mogelijk is om de wereld "snel" te eindigen.

Maar de implementatie van de toren vind ik nog steeds een schande. Zoals Niels die torens nu zet is er van tw amper nog sprake. Ik kan het account er niet eens echt voor blamen, want die maakt gewoon gebruik van de mogelijkheden die er simpelweg zijn. Maar de toren is nu niet bepaald een gebouw wat ervoor zorgt dat er meer spanning is of wat het niveau weet te verhogen.
@dragonshield3 op w64 met een massa scouten op 1 dag afstand had je nog steeds een zware nacht voor de massa. Met als resultaat -9(waarvan 4 of 5 ts haaks met recap). Maar uitkijk forceert andere massas als zonder maar deffen is nog steeds niet spontaan 2 vingers in je neus geworden als de tegenstander de tijd er in wil steken.
 
Bovenaan