Spotprentjes

Deleted User - 487776907

Guest
Die jongen kan er niets aan doen dat hij incapabel is. Laat om ook eens "cool" doen.
 

DeletedUser77704

Guest
x42mpal.png
 

DeletedUser74643

Guest
Oh, is dit dan ook zo mooi gepland? Wat een strak offensief zeg. Een dorp van 30u oud en 1 ander. Staande ovatie voor jullie.
 

Bijlagen

  • 80B4B707-35E1-429E-A9A2-AE781ABB881D.jpeg
    80B4B707-35E1-429E-A9A2-AE781ABB881D.jpeg
    197,1 KB · Weergaven: 39

DeletedUser74643

Guest

DeletedUser77704

Guest
Oh, is dit dan ook zo mooi gepland? Wat een strak offensief zeg. Een dorp van 30u oud en 1 ander. Staande ovatie voor jullie.

Volgens mij is dat dorp slechter gedeft :rolleyes:

Beter hoeven we kennelijk niet te offen om dorpen van je te pakken, enkel wat fakes erbij en je pakt met minimale middelen toch dorpen ondanks veel pre-stacks :D
 

DeletedUser74643

Guest
Geen probleem, iedereen maakt fouten. De ene wat meer als de andere natuurlijk.
 
Reactiescore
301
Kan niet alles goed doen natuurlijk. Maar vond het zo jammer dat jullie als “grote” stam zo laag aan ODA zaten. Bij deze is die wat omhoog gegaan.
Ben jij nu bezig over 2 edeltjes en 2,8k bijl met toebehoren? Een echte home-run lijkt me. Als je wil pochen, toon dan alles (ook jullie 5-6 treintjes of meer ben de tel kwijt).

Ik kan meerdere berichtjes tonen. Je hebt gewoon (op de aanvallen van ons account toch) zeer duur gedefft of je vergat soms te dodgen. Losse clears komen aan op 1 enkel deff dorpje. Dat is gooien met je deff.

Onze edels heb je inderdaad tegengehouden. Maar tegen een vrij hoge prijs. All I am saying ;)

Edit: Wij hadden trouwens maar 3 treintjes Die al van voor 2u30 liepen.
 

DeletedUser77704

Guest
Geen probleem, iedereen maakt fouten. De ene wat meer als de andere natuurlijk.

Kan niet alles goed doen natuurlijk. Maar vond het zo jammer dat jullie als “grote” stam zo laag aan ODA zaten. Bij deze is die wat omhoog gegaan.
Ben jij nu bezig over 2 edeltjes en 2,8k bijl met toebehoren? Een echte home-run lijkt me. Als je wil pochen, toon dan alles (ook jullie 5-6 treintjes of meer ben de tel kwijt).

fewm1orxxv5.png


Dit is al een spotprent opzicht (ook van TW die wel OD narekent bij een latere verklaring maar niet de veroveringen).... en dan met deze aantallen 2 dorpen winst zegt veel over het niveau hoe er gedeft is. Verhouding 1:1,34 is namelijk echt bagger, zeker kijkende naar alle prestacks van je stamgenoten waar je waardeloos mee omgaat. En off dodgen lijkt ook nogal moeilijk?

Kenbaar volg je de wereld ook niet met je ODA uitspraak ;)
 
Reactiescore
166
Kan niet alles goed doen natuurlijk. Maar vond het zo jammer dat jullie als “grote” stam zo laag aan ODA zaten. Bij deze is die wat omhoog gegaan.
Ben jij nu bezig over 2 edeltjes en 2,8k bijl met toebehoren? Een echte home-run lijkt me. Als je wil pochen, toon dan alles (ook jullie 5-6 treintjes of meer ben de tel kwijt).
Het is gewoon ronduit lachwekkend dat dit kleine offensief al zoveel foutjes geeft vanuit jullie kant

6 treintje en twee verliezen is al kapot slecht, heb gedefft op secret 40 treintjes en maar een dorp hoeven te recappen kijk dat was een goed offensief op secret... Kunnen jullie nog wat van leren heb ik het idee
 

DeletedUser74643

Guest
Het feit dat je hier al met 5 man op het AF tegen 1 iemand bezig bent toont meer dan genoeg hoeveel moeite jullie gedaan hebben. Dure def? Maar ga jullie laten genieten. Nog veel plezier (hopelijk kunnen jullie wat slaap inhalen).
 

DeletedUser77704

Guest
Het feit dat je hier al met 5 man op het AF tegen 1 iemand bezig bent toont meer dan genoeg hoeveel moeite jullie gedaan hebben. Dure def? Maar ga jullie laten genieten. Nog veel plezier (hopelijk kunnen jullie wat slaap inhalen).

Wij leveren bewijs en jij niet ;)

#flop

PS: Wij kunnen niks aan doen dat we zo actief zijn
 
Reactiescore
972
Jullie hebben dus met meerdere accounts een aanval gedaan op 1 account, slechts 2 dorpen gepakt, en gaan daarmee pochen op 't AF? Wat goedkoop zeg.

Het is gewoon ronduit lachwekkend dat dit kleine offensief al zoveel foutjes geeft vanuit jullie kant

6 treintje en twee verliezen is al kapot slecht, heb gedefft op secret 40 treintjes en maar een dorp hoeven te recappen kijk dat was een goed offensief op secret... Kunnen jullie nog wat van leren heb ik het idee

Heb je spuitelf weer. Op zoveel van je andere accounts ben je gaan rennen na verkeerde tactische keuzes. Kom nou niet zo mans doen hier omdat 1 account 2 dorpjes verliest, kom op zeg.
 

DeletedUser74643

Guest
Als ik duur def, wat is dit dan?
 

Bijlagen

  • B4336506-B50D-4EC0-A41A-FDD325CD15D9.jpeg
    B4336506-B50D-4EC0-A41A-FDD325CD15D9.jpeg
    267,3 KB · Weergaven: 38

DeletedUser74643

Guest
Niet echt een dump, imo. Maar wie ben ik
 

Bijlagen

  • 28189121-13A2-4CAB-B1A8-020AC480D1C4.jpeg
    28189121-13A2-4CAB-B1A8-020AC480D1C4.jpeg
    634,2 KB · Weergaven: 36
  • CD6EFC76-8079-4F6F-8218-F8561662E9BC.jpeg
    CD6EFC76-8079-4F6F-8218-F8561662E9BC.jpeg
    688,9 KB · Weergaven: 36

DeletedUser77704

Guest
Jullie hebben dus met meerdere accounts een aanval gedaan op 1 account, slechts 2 dorpen gepakt, en gaan daarmee pochen op 't AF? Wat goedkoop zeg.



Heb je spuitelf weer. Op zoveel van je andere accounts ben je gaan rennen na verkeerde tactische keuzes. Kom nou niet zo mans doen hier omdat 1 account 2 dorpjes verliest, kom op zeg.

Als je met 6 treinen 2 dorpen verliest terwijl je prestacks heb staan faal je gewoon. Dat hier op AF over gaat komt door de berichten van killerboy zelf zoals je in de oorspronkelijke meme kan zien ;)
 

DeletedUser74643

Guest
Ja klopt volledig, alles wat je zegt is correct. Wat zijn jullie goed en wij slecht. Meme-waardig! Stuk voor stuk topspelers! Maai zal nog moeten oppassen voor jullie me dunkt!
 
Reactiescore
972
Als je met 6 treinen 2 dorpen verliest terwijl je prestacks heb staan faal je gewoon. Dat hier op AF over gaat komt door de berichten van killerboy zelf zoals je in de oorspronkelijke meme kan zien ;)

Jij bent begonnen met de meme, niet hij:


En daarbij, de hoeveelheid treinen doet er in die zin niet zoveel toe. Al val je met 1 edeltrein aan, maar met 10 spelers en 200 clears, is het lastiger deffen. 6 treinen vind ik in die zin, voor deze fase, een vrij normale hoeveelheid. 2 dorpen verlies met meerdere spelers die je aanvallen, is voorlopig prima gedeffed en daarbij op een totaal van 46 dorpen bijna niks. Of hij duurzaam gedeffed heeft, is een andere vraag en het is aan jullie om op lange termijn te laten zien dat je hem kan breken. Kom dan maar weer terug op het AF, maar 2 dorpen veroveren is niks om over op te scheppen.
 
Bovenaan