Top- of Flopstam

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum

DeletedUser59368

Guest
Aangezien het een LH wereld is kan het mij vrij weinig schelen dat spelers BB-dorpen edelen. Beter nog ik juich het toe.. Zolang ze niet in mekaars clusters bb's gaan pakken.

Bouw de bb's maar op, dan pakken wij de betere dorpen in de buurt wel :)
 

DeletedUser80035

Guest
Ik hoop nu wel van harte dat ik niemand van jullie inhaal, aangezien dit mijn groei zo hard beperkt :p.
Ik heb 500pp in deze wereld gestoken en 0interns, ik vind me groei nog meevallen voor alleen te spelen.

Hohja iedereen zijn manier van spelen zeker :)

groetjes
Vince
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80035

Guest
Was nochtans wel het argument van de meesten hier :p.
Moeten ze maar niet 6-7 vlaggenboosters in het eerste event steken.

gr
Vince
 
Reactiescore
972
Dan wordt er in het topic "Stelling van de Dag" door de heer draggy gesteld dat AX geen banden heeft met XII. Ik ben dan toch wat benieuwd geworden na afgelopen zaterdag, de dag dat een aanval van Maai landde op grote stacks die bijna niet enkel van XII konden zijn. Verbazing alom, maar enkele dorpen veroverd en vooral vragende gezichten bij Maai. Waar heeft XII zijn stacks vandaan gehaald?

Allereerst het bewijs van de ODA/ODD stijging van zowel Maai als XII:

5b48af00eca4a35de6381c2a3b572f77.png

6d5ec7bdc7f0e23afbbb1ab1829e1f70.png

Dan ben ik eens gaan kijken naar de stijging in ODS (OD ondersteuning) binnen AX, voor de zekerheid. Helaas heeft TWStats nog geen speciale filter voor ODS, wat dit iets lastiger maakt. Echt is er wel de "In één dag" records die via TW beschikbaar is. Wat opvalt dat er bij 2 leden van AX een stijging is in ODS op deze bewuste zaterdag 20 juli, namelijk ChefDiepvries en agressivity.

29f9f9d89332e8dd74c8e6321ea401eb.png

b9b42efb2fd8ec8f5eaa45f52266095a.png

Iets klopt er dus niet. Het kan natuurlijk dat deze 2 bewuste spelers precies op die dag een andere stam dan XII gedeffed hebben. Het moet immers wel een andere stam zijn, aangezien er geen ODD stijging is te zien op deze zaterdag 20 juli binnen AX zelf.

2bca5f07e6956c2c0aa026abe10a688f.png

Vervolgens ben ik de top 40 stammen gaan afstruinen op zoek naar een significante stijging in ODD in een van deze stammen. Er was slechts één stam die ertussen uit stak:

01854b965047fc351c3e4cca0f205279.png

Echter grenst AX aan deze kleine rimstam en zou het erg onlogisch zijn als AX hun eigen edelrichting zou voorzien van deff. Dit is dus ook geen mogelijkheid meer. Bovendien is de groei in ODD weinig significant te noemen in verhouding met de ODS die via TW is gevonden (voor de duidelijkheid: TWStats heeft een andere maatstaf voor verslagen tegenstanders, waardoor de getallen op TWStats aanzienlijk groter zijn).

Al deze zaken leiden voor mij tot één conclusie: er klopt iets niet. Het kan een toevallige samenloop van omstandigheden zijn en graag hoor ik van AX wat hier aan de hand is. Het lijkt erop dat AX toch iets van banden heeft met XII.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77704

Guest
Dan wordt er in het topic "Stelling van de Dag" door de heer draggy gesteld dat AX geen banden heeft met XII. Ik ben dan toch wat benieuwd geworden na afgelopen zaterdag, de dag dat een aanval van Maai landde op grote stacks die bijna niet enkel van XII konden zijn. Verbazing alom, maar enkele dorpen veroverd en vooral vragende gezichten bij Maai. Waar heeft XII zijn stacks vandaan gehaald?

Allereerst het bewijs van de ODA/ODD stijging van zowel Maai als XII:

5b48af00eca4a35de6381c2a3b572f77.png

6d5ec7bdc7f0e23afbbb1ab1829e1f70.png

Dan ben ik eens gaan kijken naar de stijging in ODS (OD ondersteuning) binnen AX, voor de zekerheid. Helaas heeft TWStats nog geen speciale filter voor ODS, wat dit iets lastiger maakt. Echt is er wel de "In één dag" records die via TW beschikbaar is. Wat opvalt dat er bij 2 leden van AX een stijging is in ODS op deze bewuste zaterdag 20 juli, namelijk ChefDiepvries en agressivity.

29f9f9d89332e8dd74c8e6321ea401eb.png

b9b42efb2fd8ec8f5eaa45f52266095a.png

Iets klopt er dus niet. Het kan natuurlijk dat deze 2 bewuste spelers precies op die dag een andere stam dan XII gedeffed hebben. Het moet immers wel een andere stam zijn, aangezien er geen ODD stijging is te zien op deze zaterdag 20 juli binnen AX zelf.

2bca5f07e6956c2c0aa026abe10a688f.png

Vervolgens ben ik de top 40 stammen gaan afstruinen op zoek naar een significante stijging in ODD in een van deze stammen. Er was slechts één stam die ertussen uit stak:

01854b965047fc351c3e4cca0f205279.png

Echter grenst AX aan deze kleine rimstam en zou het erg onlogisch zijn als AX hun eigen edelrichting zou voorzien van deff. Dit is dus ook geen mogelijkheid meer. Bovendien is de groei in ODD weinig significant te noemen in verhouding met de ODS die via TW is gevonden (voor de duidelijkheid: TWStats heeft een andere maatstaf voor verslagen tegenstanders, waardoor de getallen op TWStats aanzienlijk groter zijn).

Al deze zaken leiden voor mij tot één conclusie: er klopt iets niet. Het kan een toevallige samenloop van omstandigheden zijn en graag hoor ik van AX wat hier aan de hand is. Het lijkt erop dat AX toch iets van banden heeft met XII.


Denk dat je onderstaande link dan interessant vind ;)

http://nl68.tribalwarsmap.com/nl/history/tribe/53#ods

Mijn uitspraak in de stelling van de dag over een eventuele samenwerking was niet op lucht gebaseerd
 

DeletedUser81014

Guest
Dat je wederom over dit onderwerp begint maakt me al zorgen, na eerder te hebben aangegeven in een ander topic.
Ik raad je dan ook aan daar even te zien wat ik op dit onderwerp heb weten neer te schrijven.

Over onderlinge onderhandelingen weet ik niets af, ben laatste dagen niet zo actief op het forum en ben ook geen leidinggevende
 
Reactiescore
146
Grappig om te zien dat spelers van Maai uit frustratie complottheorieën erbij aan het halen zijn en proberen een stam als XII af te kraken.

Ook grappig om te zien dat ze het gewoon niet lukt na verschillende pogingen om XII te breken en daar nu AX de schuld van geven, een slechte verliezer ben je dan!
 

DeletedUser77704

Guest
Dat je wederom over dit onderwerp begint maakt me al zorgen, na eerder te hebben aangegeven in een ander topic.
Ik raad je dan ook aan daar even te zien wat ik op dit onderwerp heb weten neer te schrijven.

Over onderlinge onderhandelingen weet ik niets af, ben laatste dagen niet zo actief op het forum en ben ook geen leidinggevende

Word enkel beweerd dat er banden zijn tussen Ax en XII. Nergens dat dit op stam niveau of speler niveau plaats vind. De ODS stijging van Ax-leden liegt er niet om dat dit bij XII is opgedaan bij hun massa van Maai.

Grappig om te zien dat spelers van Maai uit frustratie complottheorieën erbij aan het halen zijn en proberen een stam als XII af te kraken.

Ook grappig om te zien dat ze het gewoon niet lukt na verschillende pogingen om XII te breken en daar nu AX de schuld van geven, een slechte verliezer ben je dan!

Welke complottheorieën? In andere topic prijzen meerdere leden van Maai de stam XII zelfs met hulp is er strak gedeft. Dit word daar door hen gezegd. Misschien eerst even goed lezen i.p.v. zo verongelijkt te reageren.
 
Reactiescore
972
Denk dat je onderstaande link dan interessant vind ;)

http://nl68.tribalwarsmap.com/nl/history/tribe/53#ods

Mijn uitspraak in de stelling van de dag over een eventuele samenwerking was niet op lucht gebaseerd

Ah, dank, dat maakt het de volgende keer makkelijker!

Dat je wederom over dit onderwerp begint maakt me al zorgen, na eerder te hebben aangegeven in een ander topic.
Ik raad je dan ook aan daar even te zien wat ik op dit onderwerp heb weten neer te schrijven.

Over onderlinge onderhandelingen weet ik niets af, ben laatste dagen niet zo actief op het forum en ben ook geen leidinggevende

Je hebt niks over dit onderwerp "neergeschreven". Je hebt enkel gezegd dat er geen banden zijn tussen AX en XII, wat ik in twijfel trek met een onderbouwde post. Dat jij niet verder komt dan dit, zegt alweer genoeg. De volgende keer, als je niet zo actief bent (en het dus eigenlijk helemaal niet weet) kun je beter niks zeggen op het AF. Nu breng je je eigen stam in verlegenheid.

Grappig om te zien dat spelers van Maai uit frustratie complottheorieën erbij aan het halen zijn en proberen een stam als XII af te kraken.

Ook grappig om te zien dat ze het gewoon niet lukt na verschillende pogingen om XII te breken en daar nu AX de schuld van geven, een slechte verliezer ben je dan!

Ook grappig om te zien dat jij een goed onderbouwde post wilt afdoen als "complottheorie". Dat bewijst dan direct de sterkte van mijn post en de zwakte van jouw antwoord. Kom met tegenbewijzen en een fatsoenlijke weerlegging, dan praten we verder.

Ik geef nergens AX de schuld. Er wordt echter gesteld door leden van AX dat er geen banden zijn met XII hier en wat blijkt? Ze liegen open en bloot op het AF. Mocht het zo zijn dat AX iets anders dan XII gedeffed heeft, waar nergens sporen van te vinden zijn, dan ben ik de eerste die mijn woorden terug zal nemen. Echter lijkt het zo klaar als een klontje, dat AX liever Maai tegenhoudt dan zelf groeit en hierover ook nog bereid zijn te liegen op het AF. Dat is wat mij betreft meer dan een forumpost waard.
 

DeletedUser78680

Guest
@.MortuaMemoria Inspector gadget is er niks bij. Keurig uitgezocht :)

@heer draggy Dit was je post in 'Stelling van de dag'

Zoals ik net kwam te zeggen.
XII heeft ons gecontacteerd, sinds dat er 2 meldingen kwamen vanuit XII richting Maai.
Daar werd al gezegd dat XII voor ons verder wou spelen, of ze dit werkelijk doen of niet is voor mij persoonlijk een groot vraagteken.
Enige wat ik kan zeggen is dat er geen band is tussen AX en XII. Geloven wie geloven wil natuurlijk, maar als je iets beweerd, graag dan ook duidelijke aanwijzigingen noteren graag. Zomaar dingen gaan rondschrijven, daar heb ik het niet zo voor.


Nu komt @.MortuaMemoria met een goed uitgezocht en onderbouwde post aan. Waar alles uit blijkt dat er gewoon (waarschijnlijk Pre) stacks staan bij XII.
En dan kom jij aan met;

Dat je wederom over dit onderwerp begint maakt me al zorgen, na eerder te hebben aangegeven in een ander topic.
Ik raad je dan ook aan daar even te zien wat ik op dit onderwerp heb weten neer te schrijven.
Over onderlinge onderhandelingen weet ik niets af, ben laatste dagen niet zo actief op het forum en ben ook geen leidinggevende


Nou loop je een ander te wijzen op het feit dat ie niet zomaar dingen moet gaan rondschrijven en vervolgens zelf met zo'n zwakke post komen.

@aceshigh

Grappig om te zien dat spelers van Maai uit frustratie complottheorieën erbij aan het halen zijn en proberen een stam als XII af te kraken.
Ook grappig om te zien dat ze het gewoon niet lukt na verschillende pogingen om XII te breken en daar nu AX de schuld van geven, een slechte verliezer ben je dan!


Ga eerst eens posts goed lezen aub. Daarnaast geven we AX helemaal nergens de schuld van. We willen er alleen op wijzen dat er wel degelijk onderbouwde bewijzen zijn. En dat er dus volhard word vast gehouden dat er geen samenwerking is. Vanuit AX kan toch gewoon aangegeven worden; ja we helpen XII om Maai dwars te zitten. Dit hoort toch eenmaal bij het spel?

Als AX het tegendeel kan aantonen zal er ongetwijfeld een paar spelers openlijk hun excuus aan bieden. Ik tenminste wel ;). Maar ik ben bang dat dit niet aan te tonen is :D
 
Reactiescore
146
Frustraties, frustraties en nog eens frustraties, wat kunnen die gasten van Maai om iets huilie huilie zeg, als er wederom een massa mislukt is!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Frustraties, frustraties en nog eens frustraties, wat kunnen die gasten van Maai om iets huilie huilie zeg, als er wederom een massa mislukt is!

Maar, zie ik niet meermaals Maai complimenten weggeven voor het deffwerk? Het is niet meer dan menselijk om verder te kijken dan je neus lang is als iets waarvan je verwacht dat het gaat lukken mislukt. Je ziet ons nergens met een boze vinger wijzen of dingen uitkotsen, enkel een verklaring zoeken. Vanzelfsprekend frustreert het als je plan faalt, so be it.

De enige die hier steken onderwater probeert te geven ben jij.

Ook grappig om te zien dat ze het gewoon niet lukt na verschillende pogingen om XII te breken
 

DeletedUser80398

Guest
Allereerst wil ik duidelijk zijn dat ik niet vanuit AX spreek maar vanuit mij zelf. Misschien dat er ergens een kans is geweest dat er wat OS naar bepaalde spelers uit XII is gegaan. Maar dat hoeft niet bij voorbaat te maken hebben met banden tussen 2 stammen.

Het kan ook zo zijn dat ik dit persoonlijk heb gedaan uit tactische overwegingen. Maar daar mogen jullie verder zelf over speculeren. ;)

Verder is er zoveel tijd in gestoken om uit te zoeken of AX wel of niet heeft geholpen terwijl de ODS stijging van AX die dag zo minimaal is dat dit niet hetgene is geweest wat de massa heeft tegen gehouden. Hiervoor moeten de credits toch naar XII gaan en hun verdedigende werk.
 

DeletedUser78680

Guest
Kijk zo moeilijk is dit toch niet :p Ik snap het tactische inzicht hier wel van.

Zoals ik al eerder heb gesproken, blijkt dat meerdere leden van maai hier mee eens zijn, is dat XII gewoon prima defensief werk heeft geleverd. Alleen die extra stacks van jullie heeft wel degelijk geholpen. Anders zou het er niet staan en zou de ODS niet gestegen zijn he ;)
 

DeletedUser80398

Guest
Ik ben het ook met je eens dat die stacks wel degelijk hebben geholpen.
Maar mijn punt gaat vooral om het volgende:

.MortuaMemoria "Ik ben dan toch wat benieuwd geworden na afgelopen zaterdag, de dag dat een aanval van Maai landde op grote stacks die bijna niet enkel van XII konden zijn. Verbazing alom, maar enkele dorpen veroverd en vooral vragende gezichten bij Maai. Waar heeft XII zijn stacks vandaan gehaald?"

Hiermee word gesuggereerd dat XII de massa nooit in zijn eentje had kunnen tegen houden en dat de eventuele hulp die ze gekregen hebben de oorzaak zijn dat de massa is tegen gehouden. Dat is hetgene wat ik hier wil tegenspreken omdat zoals gemeld de ODS stijging bijzonder laag was en er echt niet zoveel OS is gestuurd.

Ja, er is lichte hulp geweest. Maar nee dat is niet de oorzaak dat de massa tegen Maai is tegen gehouden.
 
Reactiescore
972
Allereerst wil ik duidelijk zijn dat ik niet vanuit AX spreek maar vanuit mij zelf. Misschien dat er ergens een kans is geweest dat er wat OS naar bepaalde spelers uit XII is gegaan. Maar dat hoeft niet bij voorbaat te maken hebben met banden tussen 2 stammen.

Het kan ook zo zijn dat ik dit persoonlijk heb gedaan uit tactische overwegingen. Maar daar mogen jullie verder zelf over speculeren. ;)

Verder is er zoveel tijd in gestoken om uit te zoeken of AX wel of niet heeft geholpen terwijl de ODS stijging van AX die dag zo minimaal is dat dit niet hetgene is geweest wat de massa heeft tegen gehouden. Hiervoor moeten de credits toch naar XII gaan en hun verdedigende werk.

De enige reden dat ik dat gedaan heb is vanwege de onwaarheden die verkondigd werden door enkele AX leden. Lijkt mij genoeg grondslag omdat even uit te zoeken, niet?

Goed, ik heb niet echt zin om een inhoudelijk discussie te voeren over wanneer 2 stammen “banden” met elkaar hebben, maar het lijkt me vrij duidelijk dat als er 3 spelers ondersteuning sturen naar een andere stam, dit genoeg reden is om te stellen dat er iets van “banden” aanwezig zijn tussen deze 2 stammen.

Verder goed dat je het openlijk toegeeft, erg netjes van je.

Ik ben het ook met je eens dat die stacks wel degelijk hebben geholpen.
Maar mijn punt gaat vooral om het volgende:

.MortuaMemoria "Ik ben dan toch wat benieuwd geworden na afgelopen zaterdag, de dag dat een aanval van Maai landde op grote stacks die bijna niet enkel van XII konden zijn. Verbazing alom, maar enkele dorpen veroverd en vooral vragende gezichten bij Maai. Waar heeft XII zijn stacks vandaan gehaald?"

Hiermee word gesuggereerd dat XII de massa nooit in zijn eentje had kunnen tegen houden en dat de eventuele hulp die ze gekregen hebben de oorzaak zijn dat de massa is tegen gehouden. Dat is hetgene wat ik hier wil tegenspreken omdat zoals gemeld de ODS stijging bijzonder laag was en er echt niet zoveel OS is gestuurd.

Ja, er is lichte hulp geweest. Maar nee dat is niet de oorzaak dat de massa tegen Maai is tegen gehouden.

Ik vind toch echt dat de hoeveelheid ODS van de 3 spelers samen wel degelijk een significante hoeveelheid is. Zonder die OS die aangevallen is én de OS die niet aangevallen is (waarvan wij als Maai niet kunnen weten hoeveel dat is) waren er wel degelijk meer winsten geboekt, aangezien het niveau van geavanceerd deffen niet hoog is in XII. Goed, ze kunnen stacken en hun deff mobiel houden, maar we zullen moeten zien hoe lang ze het volhouden en terug kunnen vallen op hun slills wanneer ze geen gigantische hoeveelheden deff meer hebben. Dit is enkel iets wat de tijd kan uitwijzen.
 
Bovenaan