(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser79447

Guest
Ja het standaard verhaaltje om te verhullen dat je als aanvaller eigenlijk gewoon gefaald hebt...

Gefaald? Als de tegenstander 1 op 1,8 defft en een dorpje losed is dat gewoon pure winst hoor. Gewoon een kwestie van tijd. Als die met 1 nuke 17k deff laat bashen dan wordt ik daar gelukkiger van dan dat ik 12 keer moet recappen^^
 

DeletedUser81014

Guest
Één massa mislukt niet als er weinig dorpen worden overgenomen...

Als je merkt veel defence te hebben gesloopt, is de massa ook best al geslaagd, wetende dat off opbouwen een week vroeg ger voltooid is dan de defence die wellicht verloren gaat bij een massa.

Dat dorpje winst nu, kan binnen 2 weken misschien wel verdubbeld worden, en zo verder....
 
Reactiescore
967
Één massa mislukt niet als er weinig dorpen worden overgenomen...

Als je merkt veel defence te hebben gesloopt, is de massa ook best al geslaagd, wetende dat off opbouwen een week vroeg ger voltooid is dan de defence die wellicht verloren gaat bij een massa.

Dat dorpje winst nu, kan binnen 2 weken misschien wel verdubbeld worden, en zo verder....

Dat is natuurlijk gewoon een speculatie. Je hebt geen weet van hoeveel van die deff daadwerkelijk mobiel was van frontspeler(s) zelf. Misschien was merendeel wel preventieve kruisdeff en klets je nu gewoon wat uit je nek. Ik heb geen weet van hoe deze massa is uitgevoerd en over welke aantallen we spreken maar ik vind 1:1,8 nog best meevallen. Heb het vele malen erger mogen meemaken.
 

DeletedUser77805

Guest
Als ik elke muur naar 20 zou boosten, zou ik een pak minder verlies hebben. Ik heb dit deze massa nog maar 2 keer gedaan, daarom dat er soms wat meer verlies is dan gewoonlijk :)
 

DeletedUser69389

Guest
Gefaald? Als de tegenstander 1 op 1,8 defft en een dorpje losed is dat gewoon pure winst hoor. Gewoon een kwestie van tijd. Als die met 1 nuke 17k deff laat bashen dan wordt ik daar gelukkiger van dan dat ik 12 keer moet recappen^^
Maar jullie zijn naar verhouding door het wegvallen van Capi meer kwijt. Weliswaar niet door een actie maar toch.
 

DeletedUser79447

Guest
Maar jullie zijn naar verhouding door het wegvallen van Capi meer kwijt. Weliswaar niet door een actie maar toch.

Dus? Waarom haal je dit erbij?
Met geen enkele actie op NEO is er duur gedeffed, bij Chess is er door Solar en door Strange al meerdere malen duur gedeffed.

Als je ook kijkt naar de OS die nu naar Strange loopt, zijn dat gewoon volle deffdorpen van Red en inter. Betekend al genoeg.
 

DeletedUser79447

Guest
Dat is natuurlijk gewoon een speculatie. Je hebt geen weet van hoeveel van die deff daadwerkelijk mobiel was van frontspeler(s) zelf. Misschien was merendeel wel preventieve kruisdeff en klets je nu gewoon wat uit je nek. Ik heb geen weet van hoe deze massa is uitgevoerd en over welke aantallen we spreken maar ik vind 1:1,8 nog best meevallen. Heb het vele malen erger mogen meemaken.

Dat is het dus niet. Op veroverde dorpen liepen deffjes van stammies en dat wat zeker geen kruis en liep zeer lang. 1,8 is zeer duur hoor, zeker met zijn max boosters aan, waar wij op Niels na, dit niet eens hadden. Ik versloeg bijvoorbeeld 4,5k per nuke, zonder enige vorm van aanvalsbooster. Ik versloeg op lemon 2,1k per nuke met max boosters. Ik denk dat Chess niet helemaal weet wat er allemaal bij strange gebeurd;)
 
Reactiescore
3.457
Met geen enkele actie op NEO is er duur gedeffed,
El Capi defde ook erg duur heur,vind het nooit nodig om rapportjes door te gooien maar die heeft veel deff laten wegbashen op muur 0 ,en 7 dorpen verloren.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79447

Guest
El Capi defde ook erg duur heur,vind het nooit nodig om rapportjes door te gooien maar die heeft veel deff laten wegbashen op muur 0 ,en 7 dorpen verloren.

Dorpenloss was zuur ja, rest was het nog wel oke. Iig minder duur dan strange:)
 
Reactiescore
278
Er wordt aan mij gevraagd hoe hoog onze aanvaller is, dus ik geef antwoord op de vraag.

Erg ironisch dat dit van jou komt. Na het zien van jouw foto geloof ik namelijk niet dat jij überhaupt ooit een vrouw hebt aangeraakt. Behalve misschien je moeder.

Fucking legend.
 
Reactiescore
3.457
Dorpenloss was zuur ja, rest was het nog wel oke. Iig minder duur dan strange:)
Deffen was overdag oke,in de avond werd er heel duur gedeffed.
Ik vind dat er ook naar een situatie moet worden gekeken,in sommige situaties zou ik ook duur deffen om een tricky dorp te redden oid.
Het zou het mooiste zijn om alles goed te blocken maar die luxe hebben sommige spelers gewoon niet,en ik denk dat elke speler wel eens een situatie heeft meegemaakt om duur te deffen,ik iig wel:p

Jij vind dat Strange duurder gedeffed heeft dan El Capi,El Capi vele male groter en een grote stam achter zich,maar verliest toch 7 dorpen.
In hoeverre kan jij dan de vergelijking maken dat Strange duur gedeffed heeft en El Capi niet>:p
 
Reactiescore
967
Maar jullie zijn naar verhouding door het wegvallen van Capi meer kwijt. Weliswaar niet door een actie maar toch.

Deze opmerking is zo raar in deze context en snap niet dat je dit hier opbrengt. Je hebt wel gelijk i guess, het op delete zetten van Capi heeft ervoor gezorgd dat er veel dorpen naar Chess zijn gegaan. Fijn trouwens dat chess sportief was om dit degelijk op te lossen, dat mag wel benoemd worden.


Deffen was overdag oke,in de avond werd er heel duur gedeffed.
Ik vind dat er ook naar een situatie moet worden gekeken,in sommige situaties zou ik ook duur deffen om een tricky dorp te redden oid.
Het zou het mooiste zijn om alles goed te blocken maar die luxe hebben sommige spelers gewoon niet,en ik denk dat elke speler wel eens een situatie heeft meegemaakt om duur te deffen,ik iig wel:p

Jij vind dat Strange duurder gedeffed heeft dan El Capi,El Capi vele male groter en een grote stam achter zich,maar verliest toch 7 dorpen.
In hoeverre kan jij dan de vergelijking maken dat Strange duur gedeffed heeft en El Capi niet>:p

Ik denk niet dat er wordt beargumenteerd dat Capie perse goedkoop heeft gedefd, want dat is niet zo. Het viel ons gewoon op dat er gewoon zeer duur gedefd werd, en wij hadden anders verwacht. Beide spelers hebben grote stammen achter zich, dus dat argument is redelijk pointless. Strange krijgt namelijk def van veel Chess spelers.
 

DeletedUser67275

Guest
Jij vind dat Strange duurder gedeffed heeft dan El Capi,El Capi vele male groter en een grote stam achter zich,maar verliest toch 7 dorpen.
In hoeverre kan jij dan de vergelijking maken dat Strange duur gedeffed heeft en El Capi niet>:p
Dat El Capi dorpen verloor, was puur door miscommunicatie wat ik vernomen heb van het account. Een co zou de ander overnemen aan het einde van de avond, maar door slechte/geen communicatie is dit niet gebeurd. Dorpen pakken van een onbemand account, is niet per se een prestatie te noemen van Chess. Verder was het wel (collectief) falen van El Capi en daarmee ook van NEO

Deze opmerking is zo raar in deze context en snap niet dat je dit hier opbrengt. Je hebt wel gelijk i guess, het op delete zetten van Capi heeft ervoor gezorgd dat er veel dorpen naar Chess zijn gegaan. Fijn trouwens dat chess sportief was om dit degelijk op te lossen, dat mag wel benoemd worden.
Je kan Martijn beter maar laten praten, zoveel zinnigs komt daar niet uit. Idd sportief opgelost van Chess, complimenten daarvoor. Wel denk ik dat iedere integere stam dezelfde beslissing gemaakt zou hebben ;)
 
Reactiescore
362
Dat El Capi dorpen verloor, was puur door miscommunicatie wat ik vernomen heb van het account. Een co zou de ander overnemen aan het einde van de avond, maar door slechte/geen communicatie is dit niet gebeurd. Dorpen pakken van een onbemand account, is niet per se een prestatie te noemen van Chess. Verder was het wel (collectief) falen van El Capi en daarmee ook van NEO

Vindt dit altijd zo dom. Dorpen verliezen puur door miscommunicatie, komaan man. Lees dit nu al zo vaak wanneer dorpen verloren gaan. Wat voor zin heeft het om dit te vermelden, dorpenverlies is dorpenverlies. Net als jullie standaard praatje dat alles troepen dump is.

Wij pakken de dorpen, jullie slopen veel deff, lekker boeiend. Tot nu toe heeft niemand nog echt wat laten zien. Gooi eens wat fatsoenlijke massa's en dan zullen wij eens Laurens aan het werk zetten.
 

DeletedUser69389

Guest
Duur gedeffed is gewoon bs. Zolang er geen of weinig dorpen worden gepakt boeit het niemand een flikker hoeveel def er is doodgegaan.

Inderdaad. Duur deffen boeit alleen in een 1 versus 1 of als je op meerdere fronten aanvallen stuurt. Dat was nu net echt het geval. Het duur aanvallen wordt ook tamelijk overschat en als er al duur gedefft is dan zijn de lasten van die verliezen verdeeld over meerdere accounts..... Dan nog deff ik liever duur dan dat ik dorpen verlies. Grosso modo is het feit dat N.E.O. op het moment accounts als Capitan en Mura is verloren. De dorpen zijn dan wel voor 75% veilig gesteld en jullie konden er misschien weinig aan doen (althans bij Capi), maar jullie hebben daarmee wel waardevolle potentiële edels verloren en de fronten zijn minder gunstig nu in het midden. Per saldo dienen jullie nu edels te spenderen aan jullie eigen dorpen i.p.v. aan het front en dat is veel duurder dan "duur" deffen...

Speelt hij eigenlijk nog bij chess/flex/ angels? Of zijn zij ook wel klaar met al het gezeur wat die lijkt mee te brengen.
Ik heb weer aan de boom lopen schudden voor deff op mijn account. Ik had nog wel wat over om met mijn deff jullie troepen dumps te killen bij andere accounts.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.584
Duur deffen boeit altijd en niet enkel 1 v 1. De vraag is alleen hoe efficiënt valt de tegenstrever aan en hoe efficiënt gaat de verdedigende partij om met de def. Dat is geen makkelijke afweging om te maken, zeker voor de aanvallende partij doordat hun niet weten hoe en vanwaar de def komt terwijl de verdedigende partij perfect kan inschatten hoe en vanwaar de clears kwamen en wat de schade is.


In dit geval op Strange zou ik zeker niet spreken van een geslaagde aanval, maar wie niet waagt niet wint ofc.
 
Bovenaan