Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
974
Dat ja. Buiten @.Howlin (maar dat is een geval apart) heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat die niet speelt om te winnen, behalve als die al verloren was/is.

Tgoh, je speelt tw om in een chille groep te zitten die het goed met elkaar kan vinden. Winnen is nou niet echt een per directe vereiste, Al dan niet dat het leuk is om te winnen door de sterk samenwerkende groep die we hebben, al nou niet per direct een vereiste waar ik alles ten koste voor wil opofferen. Drie van me werelden die ik zeer positief ervaar heb ik niet gewonnen. Uiteindelijk boeit het ook niks, alsof iemand nog weet wie cl5 heeft gewonnen. Het enige dat enkele nog herinneren is wie het meeste strijd heeft geleverd, en normaliter zit ik daar toch altijd bij.

Daarbij zolang je je op het einde maar vermaakt hebt. De één doet dat door altijd per se voor de winst te gaan en jaren door te spelen op één wereld, de andere doet dat door in een leuke stam of acc team te zitten.
 
Reactiescore
3.582
Blaze was een stamgenoot lol, en vit gewoon nee.

En wat was Phoenix lange tijd voor ons? Wij hebben niets met Etern, wel met hun account. Wij krijgen en geven gewoon inc's aan Etern terwijl we Phoenix wat OS verschaffen.

Tgoh, je speelt tw om in een chille groep te zitten die het goed met elkaar kan vinden. Winnen is nou niet echt een per directe vereiste, Al dan niet dat het leuk is om te winnen door de sterk samenwerkende groep die we hebben, al nou niet per direct een vereiste waar ik alles ten koste voor wil opofferen. Drie van me werelden die ik zeer positief ervaar heb ik niet gewonnen. Uiteindelijk boeit het ook niks, alsof iemand nog weet wie cl5 heeft gewonnen. Het enige dat enkele nog herinneren is wie het meeste strijd heeft geleverd, en normaliter zit ik daar toch altijd bij.

Daarbij zolang je je op het einde maar vermaakt hebt. De één doet dat door altijd per se voor de winst te gaan en jaren door te spelen op één wereld, de andere doet dat door in een leuke stam of acc team te zitten.

Hier denk ik dus identiek hetzelfde over. Larsje moet nog veel leren :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Busted on lying part 500

Laat maar eens zien waar we een edel op mark verstuurd hebben voor gister.
Misschien de memo gemist waar we maar 2 off-dorpen hebben?

Als je zelf niks van t spel kent niet doen alsof iedereen een halvegare is die als een idioot edels doodloopt zoals jullie.
 
Reactiescore
1.075
Laat maar eens zien waar we een edel op mark verstuurd hebben voor gister.
Misschien de memo gemist waar we maar 2 off-dorpen hebben?

Als je zelf niks van t spel kent niet doen alsof iedereen een halvegare is die als een idioot edels doodloopt zoals jullie.

iets met eigen ogen gezien enzo :rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
iets met eigen ogen gezien enzo :rolleyes::rolleyes:

Toe maar, dan weet je meer dan ik.
Gezien we nog nooit Mark of Dipstick (buiten 1 cleartje op een overname) aangevallen hebben tot paar dagen terug waar we alleen maar gedodged hebben en 2 clears gestuurd.
Andersom wel, ze vielen ons dagelijks aan maar we negeerden hun gewoon, toch beginners

En ofc faken doen we vaker, maar dat doe ik ook op Daen sinds ik in Pawn zit
Daen clearde voor de fun ook dorpen van ons.
 

DeletedUser61134

Guest
ik zal even een printscreen uit mn ogen nemen.

Ja ben wel benieuwd, vooral gezien ik nog nooit een printscreen met edels doorgestuurd heb :)
Of geef je toe samen te werken met Etern? Want ik weet allang dat Class, Etern en Vitality 1 team is.
 
Reactiescore
1.075
Ja ben wel benieuwd, vooral gezien ik nog nooit een printscreen met edels doorgestuurd heb :)
Of geef je toe samen te werken met Etern? Want ik weet allang dat Class, Etern en Vitality 1 team is.

tuurlijk werk ik samen met Etern, ze bouwen de dorpjes gewoon op voor me.
 

DeletedUser61134

Guest
tuurlijk werk ik samen met Etern, ze bouwen de dorpjes gewoon op voor me.

Mooi, nu nog bewijs posten voor je onnozele claims en onnodige beledigingen :)
Als je acc niet al in 2014 bestond zou ik denken dat je 4 jaar oud bent die hebben de woordenschat die vergelijkbaar is met die van jou.
 
Reactiescore
259
tw-kata.png


Had het idee dat er afgesproken was dat er niet gekatad zou worden op deze wereld.
 
Reactiescore
1.075
Mooi, nu nog bewijs posten voor je onnozele claims en onnodige beledigingen :)
Als je acc niet al in 2014 bestond zou ik denken dat je 4 jaar oud bent die hebben de woordenschat die vergelijkbaar is met die van jou.

Je zal me op mn wooord moeten geloven :[
 
Bovenaan