Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.335
gewoon volle uitgebouwde 10k dorpen met een volle def of volle clear erin
 

DeletedUser78003

Guest
Zou dit leuker vinden voor een nieuwe wereld, starten met 10 volledig uitgebouwde dorpen 5/5 verhouding. Krijg je een aardig grote wereld van, voor velen aantrekkelijk wel denk ik.

Oprecht wel een leuk idee, geen beginnersbescherming, gewoon vlammen vanaf dag 1
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Zou dit leuker vinden voor een nieuwe wereld, starten met 10 volledig uitgebouwde dorpen 5/5 verhouding. Krijg je een aardig grote wereld van, voor velen aantrekkelijk wel denk ik.
Jij bent aantrekkelijk voor velen denk ik
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Neen ben out of ur league man :ss
 
Reactiescore
2.489
Even een update langs mijn kant. Ik heb dit besproken met InnoGames en normaliter zijn bepaalde aanbiedingen niet actief tijdens de start van een wereld. De bovengenoemde aanbieding waarvan er een screenshot circuleert) zou dus in theorie niet op NL69 getoond mogen zijn.

Als dit wel gebeurd is is dit een bug die we graag onderzoeken. Ik zou dan dus graag de betrokken spelersnaam ontvangen zodat ik kan onderzoeken of zij dit aanbod gekregne hebben op wereld 69, wanneer dit was en of er langs onze kant iets misgegaan is.

Groeten
 

DeletedUser76932

Guest
Even een update langs mijn kant. Ik heb dit besproken met InnoGames en normaliter zijn bepaalde aanbiedingen niet actief tijdens de start van een wereld. De bovengenoemde aanbieding waarvan er een screenshot circuleert) zou dus in theorie niet op NL69 getoond mogen zijn.

Als dit wel gebeurd is is dit een bug die we graag onderzoeken. Ik zou dan dus graag de betrokken spelersnaam ontvangen zodat ik kan onderzoeken of zij dit aanbod gekregne hebben op wereld 69, wanneer dit was en of er langs onze kant iets misgegaan is.

Groeten

Ik snap dat bugs voor kunnen komen en dat het niet gepland was, maar wat is de uiteindelijke oplossing van spelers die deze wel hebben gehad tegenover andere? Deze spelers hebben in principe veel meer voordeel hieruit kunnen halen tegenover mensen die dat niet hebben gehad. Is er een optie deze mogelijkheid dan toch nog aan iedereen te geven of gaan we dit dalijk gewoon maar "vergeten en vergeven"?

Verder no hate, vraag het me gewoon af
 
Reactiescore
2.489
Ik snap dat bugs voor kunnen komen en dat het niet gepland was, maar wat is de uiteindelijke oplossing van spelers die deze wel hebben gehad tegenover andere? Deze spelers hebben in principe veel meer voordeel hieruit kunnen halen tegenover mensen die dat niet hebben gehad. Is er een optie deze mogelijkheid dan toch nog aan iedereen te geven of gaan we dit dalijk gewoon maar "vergeten en vergeven"?

Verder no hate, vraag het me gewoon af

Laten we beginnen met het onderzoeken of er effectief spelers zijn die deze aanbieding op wereld 69 gekregen hebben.

Aansluitend kijken we in welke mate dit gebeurt is en pas nadien kunnen we verderkijken, OK? :)
 
Reactiescore
399
Even een update langs mijn kant. Ik heb dit besproken met InnoGames en normaliter zijn bepaalde aanbiedingen niet actief tijdens de start van een wereld. De bovengenoemde aanbieding waarvan er een screenshot circuleert) zou dus in theorie niet op NL69 getoond mogen zijn.

Als dit wel gebeurd is is dit een bug die we graag onderzoeken. Ik zou dan dus graag de betrokken spelersnaam ontvangen zodat ik kan onderzoeken of zij dit aanbod gekregne hebben op wereld 69, wanneer dit was en of er langs onze kant iets misgegaan is.

Groeten
Ik had de aanbieding ook op 'black cop'
 
Reactiescore
2.489
Tot op heden heb ik 3 accountnamen gekregen en deze hebben allen de aanbieding gekregen op wereld 68 en niet op wereld 69.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.635
b54r7giauyqd1.jpg

49d07x.jpg
Ik had toch wat leuke items bij de start:D

Dit bv @Duckje.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.335

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.635
Ja vind die edelboosters al t ergste. Stel je csniped 1 edel van een trein en met +5 booster edelen ze m in 3. Moet er niet aan denken early game.
 
Bovenaan