Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
1.037
En dat ze niet de illusie hebben een soort van Aang uit te moeten gaan hangen, kies een kamp of niet en bemoei je niet met de rest als je toch niet speelt om te winnen
 
Reactiescore
3.576
En dat ze niet de illusie hebben een soort van Aang uit te moeten gaan hangen, kies een kamp of niet en bemoei je niet met de rest als je toch niet speelt om te winnen

Ik heb wel belangen met hoe het wereldverloop gaat, Als Class geen grote tegenhanger heeft speel ik hier voor spek en bonen. Door aan te sluiten met Pawn verhoogt dit dus de kansen op een leuke oorlog.


Daarom probeerde ik VIT en Pawn bij elkaar te brengen dan kon Jokersbrain solo verder en had Class hun grote tegenhanger. Maar het heeft niet mogen baten.
 
Reactiescore
1.037
Ik heb wel belangen met hoe het wereldverloop gaat, Als Class geen grote tegenhanger heeft speel ik hier voor spek en bonen. Door aan te sluiten met Pawn verhoogt dit dus de kansen op een leuke oorlog.


Daarom probeerde ik VIT en Pawn bij elkaar te brengen dan kon Jokersbrain solo verder en had Class hun grote tegenhanger. Maar het heeft niet mogen baten.
Dus als class tegen vit en pawn zou vechten is er al een leuke oorlog waar jij 0 mee te maken hebt, en als pawn en vit er niet samen uit komen join jij pawn omdat je even veel te brengen hebt als een hele stam? Leg me even uit hoe je in scenario 1 niet voor spek en bonen meespeelt dan?
 
Reactiescore
3.576
Dus als class tegen vit en pawn zou vechten is er al een leuke oorlog waar jij 0 mee te maken hebt, en als pawn en vit er niet samen uit komen join jij pawn omdat je even veel te brengen hebt als een hele stam? Leg me even uit hoe je in scenario 1 niet voor spek en bonen meespeelt dan?

Als VIT en Pawn samenwerken zijn ze veel sterker en kunnen ze wel wat tegen Class inbrengen (toch veel meer als nu), Class en Pawn/VIT moeten dan focussen op elkaar en wij kunnen als solo acc daar wat tussen freewheelen. De verliezende partij van de 2 zal hoogstwaarschijnlijk altijd ons links laten liggen of beroep op onze hulp doen, als hun weer de winnende partij worden schakel je weer over naar de andere partij en zo kan je leuk oorlogje voeren tegen iedereen.

Optie 2 zijn we verplicht Pawn te joinen om het evenwicht iets minder scheef te laten trekken en dus de kansen op een leuke oorlog iets hoger te houden dan als we niet naar Pawn gingen.


Het is ook niet zo wij Pawn niet goed genoeg vinden ofzo, wij zouden ook niet naar Class willen gaan, doel was solo (of met noob stam Devo) wat te yolo'n tegen iedereen. Daarbij komt kijken ik zeg het nog eens wij erg tevreden zijn met de vriendelijke mensen in Pawn al is het kwaliteitsverschil in beide stammen toch wel erg groot.
 
Reactiescore
3.576
Haha deze is ook echt goed, shame het niet in spotprenten staat, 2 beste ik al gezien heb op deze hele classic! Aldo mag deze ook naar daar verplaatsen dan de slet :eek:
 
Reactiescore
259
Kut aldo
 

DeletedUser61134

Guest
Laten we eerlijk zijn, de reden dat ik en Jannes een eigen eiland waren is heel simpel.

So far heb ik 2 random clears en 1 getimede trein op Daen gestuurd, expres annuleer tijd laten verlopen en daarna 1 edel gesniped waardoor hun een muur verloren.
Ik vind mensen plagen te leuk om samen te werken.

Daarnaast heb ik de slechtste grap ooit op discord gegooid die zo droog en slecht was dat het grappig was.
En heb ik doomscenario's en 1000 pagina's aan rage getypt omdat Jannes een dorp verloor.

So far onze bijdrage aan Pawn

Ohja vergeten nog te melden: Heb Phoenix solo dusdanig depressief gemaakt (wijsgemaakt dat ik hem aan het stabben was xD) dat hij al 3 dagen salty tegen me doet en me negeert.

Phoenix gisteren om 20:23 uur
Wel jammer dat je geen goed woordje voor ons overhad, eerder een slechte ;o

L


JokersBrainop 15.07. om 18:49 uur
Kim Jong-oenix? :eek:

Phoenix op 15.07. om 18:38 uur
Geef haar een pm verbod.

L

Phoenix op 15.07. om 18:36 uur
Vind zulke grapjes serieus niet lollig. Heb je niks aan , dat getrol.

L

Applausje voor mijn top niveau woordgrap btw @KimJong-un
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
259
Laten we eerlijk zijn, de reden dat ik en Jannes een eigen eiland waren is heel simpel.

So far heb ik 2 random clears en 1 getimede trein op Daen gestuurd, expres annuleer tijd laten verlopen en daarna 1 edel gesniped waardoor hun een muur verloren.
Ik vind mensen plagen te leuk om samen te werken.

Daarnaast heb ik de slechtste grap ooit op discord gegooid die zo droog en slecht was dat het grappig was.
En heb ik doomscenario's en 1000 pagina's aan rage getypt omdat Jannes een dorp verloor.

So far onze bijdrage aan Pawn

Ohja vergeten nog te melden: Heb Phoenix solo dusdanig depressief gemaakt (wijsgemaakt dat ik hem aan het stabben was xD) dat hij al 3 dagen salty tegen me doet en me negeert.

Phoenix gisteren om 20:23 uur
Wel jammer dat je geen goed woordje voor ons overhad, eerder een slechte ;o

L


JokersBrainop 15.07. om 18:49 uur
Kim Jong-oenix? :eek:

Phoenix op 15.07. om 18:38 uur
Geef haar een pm verbod.

L

Phoenix op 15.07. om 18:36 uur
Vind zulke grapjes serieus niet lollig. Heb je niks aan , dat getrol.

L

Applausje voor mijn top niveau woordgrap btw @KimJong-un

Lol
 
Reactiescore
660
Je hebt het nu zelf gezegd!

Daarnaast speel ik in elke ietwat serieuze groep tw om te winnen, waarvoor zou je het anders spelen?
Dat ja. Buiten @.Howlin (maar dat is een geval apart) heb ik nog nooit iemand horen zeggen dat die niet speelt om te winnen, behalve als die al verloren was/is.
 
Reactiescore
1.075
deze stam maakt je stiekem toch een beetje debiel, hoe moeilijk dat ook is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
5 dorpen verliezen?

Minder aan de coke zitten big sniffy. Heb trouwens eergisteren nog 5 snipes gezet :eek:
 
Bovenaan