Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

Reactiescore
3.457
ik Kreeg 5 20% pakketten bij de start,mij hoor je niet klagen:p
 
Reactiescore
524
Dat bedoel ik, stel dat dit event op W69 wordt gehouden en je pakt op de laatate dag de wimpel dan kan niemand je meer stoppen, en dat zonder pp gebruik:eek:
 
Reactiescore
634
Moet je niet bij Aldo zijn, die is enkel forummod he

@The Minion wordt betaalt met PP die wij uitgeven (niet kwaad bedoeld trouwens, hij mag van mij 100k pp p/m verdienen)
Maar hij kan tijdens hun wekelijkse chat aangegeven wat speelt in W69.

Mijn standpunt is nog steeds.
Een verjaardag is voor iedereen en W69 zou dan een aangepaste versie van Event moeten krijgen.

Dat Event ervoor zou zorgen dat W69 geboost gaat worden, is al teniet gedaan door speciale PP aanbiedingen te geven voor sommige accounts
 
Reactiescore
2.506
Je mag het geloven of niet, maar zelfs Coruscant had deze aanbieding voor W69.
Hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Niet omdat wij hiervoor geen geld hebben, maar puur uit frustratie dat hetgeen wat gepost wordt om werelden enigszins kans te geven voor nieuwe speler(s), anderzijds keihard worden verneukt.

@The Minion , hier had hoofd kantoor schijnbaar wel tijd voor ;)

Klopt en dat is vrij makkelijk te verklaren. Dit is een standaard selectieve(?) aanbieding die spelers een x-aantal dagen na de start (automatisch!) krijgen. Jij vraagt nu om een (verjaardag)evenement speciaal voor W69 te maken. Je ziet hopelijk wel het verschil in ontwikkel/test tijd?

Als je nou zou betogen dat; of elke speler of geen (mijn voorkeur) speler de aanbieding mag krijgen ben ik het met je eens. Echter haal je nu iets anders aan; een speciaal (nieuw) verjaardagsevenement maken voor W69

HAHA BELACHELIJK dan is het bij deze klaar voor mij met TW. succes allemaal schandalige praktijken worden er hier op nagehouden.
@The Minion ik zou nog wel GRAAG willen weten waarom sommige accounts WEL en sommige NIET in aanmerking komen voor deze pakketjes.
Zou wel zo fijn zijn als in de wereld instellingen wordt vermeld wie er wel en niet gebruik kunnen maken van deze hopeloze pakketten

Goeie vraag, als je het nu ook op een wat minder aanvallende toon aan mij vraagt kom ik misschien ook wel met een (publiekelijk) antwoord. Want zoals hierboven is geschreven; vind ook ik, het zorgwekkend en apart dat niet ieder account dezelfde financiële aanbiedingen krijgt.

Zelfde geld overigens voor jou @Coruscant ; als je met respect met mij omgaat ben ik je grootste vriend. Maar ik ben geen hondje. Ik doe het op vrijwillige basis(1200pp per maand is niks natuurlijk) met plezier, maar ik ga geen verantwoordelijk afdragen als dit op een onrespectvolle, onbegripvolle en agressieve manier wordt gevraagd.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79460

Guest
Klasse idee, lekker allemaal edelboosters etc de wereld ingooien na een paar dagen. Zo word het gat tussen alle spelers nog groter die o.a minder PP gebruiken.
Van mij part hoeft het dus niet in W69!
 
Reactiescore
634
Zelfde geld overigens voor jouw @Coruscant ; als je met respect met mij omgaat ben ik je grootste vriend. Maar ik ben geen hondje. Ik doe het op vrijwillige basis(1200pp per maand is niks natuurlijk) en ook met plezier, maar ik ga geen verantwoordelijk afdragen als dit op een onrespectvolle, onbegripvolle en agressieve manier wordt gedaan.

Ik heb nergens, dan ook nergens beledigende post gepost.
Hetgeen wat ik doe, is een probleem aankaarten.

Jij bent forum mod W69, dus mag ik verwachten dat jij probleem of vraag wat er wordt gesteld gaat aankaarten bij de CM.
In ieder geval, hetgeen wat speelt ergens gaat aankaarten.

Als jij als Mod een eigen mening hebt over mijn post, dan mag ik ook een mening hebben over de actie(s) die worden aangezet.
Dus, als jij niet had aangegeven dat Hoofd kantoor hier geen tijd voor zou hebben, dan zou ik ook anders gereageerd hebben.

*
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/16-jaar-tribal-wars.203038/

De afgelopen Events werd erbij gezet dat nieuwe werelden werden uitgesloten.
Nieuwe verjaardag Event stond dit er niet bij, dus ik d8 dat W69 ook Event zou krijgen en hetgeen wat verknalt was geworden door die speciale PP aanbieding enigszins teniet gedaan kon worden.
Als er bij Event gezet was geworden dat W69 uitgesloten zou zijn, dan had ik eerder gepost, toen de speciale PP aanbieding nog online was.

En Ja, ik zou gepost hebben, want ik post niet om Likes binnen te halen
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Ik heb nergens, dan ook nergens beledigende post gepost.
Hetgeen wat ik doe, is een probleem aankaarten.

Jij bent forum mod W69, dus mag ik verwachten dat jij probleem of vraag wat er wordt gesteld gaat aankaarten bij de CM.
In ieder geval, hetgeen wat speelt ergens gaat aankaarten.

Als jij als Mod een eigen mening hebt over mijn post, dan mag ik ook een mening hebben over de actie(s) die worden aangezet.
Dus, als jij niet had aangegeven dat Hoofd kantoor hier geen tijd voor zou hebben, dan zou ik ook anders gereageerd hebben.

Klopt, maar dat neemt niet weg dat je erg vriendelijk, begripvol of respectvol overkomt. Technisch gezien hoeft een forummod alleen het forum te onderhouden. Alle klachten (welke soort ook) moeten via support. Alles wat ik qua communicatie tussen andere mods en de community voor die ik extra. Begrijp je niet verkeerd ik doe het met plezier als ik de community kan helpen. Echter wil ik niet het pispaaltje worden. Ik heb het gevoel dat jij mij nu wel behandeld.

Let wel: Ik zeg niet dat het hoofdkantoor hier geen tijd voor heeft. Ik zeg dat ik als ik hoofdkantoor was. Ik geen aandacht zou besteden aan het ontwikkelen van een (verjaardag)evenement voor nieuwe werelden.
 

DeletedUser80587

Guest
Zag ze in een skypechat wel staan ja, zal ff zoeken. Kan in ieder geval zeggen dat dit wel gebeurt.


EDIT:

32f84ed2f7c7565935b6ad44e15ea5f0.png

Voor een eurootje of 40 kan je zo een lekker voorsprongetje nemen.
Ook de eerste awards zijn hiermee niks meer waard natuurlijk.

Als eerste twee dorpjes—— gekocht door...
Als eerste 10k punten —— gekocht door...
 
Reactiescore
634
@The Minion

Ik behandel jou absoluut niet als een pispaaltje.
Zie jou meer als een brug tussen de W69 community en CM.
Hier en daar een postje verwijderen of waarschuwing uitdelen is denk ik ook niet wat jij als invulling voor je forum functie wilt.


Ik zeg dat ik als ik hoofdkantoor was. Ik geen aandacht zou besteden aan het ontwikkelen van een (verjaardag)evenement voor nieuwe werelden.

Hier komen we dus met juist tegenover gestelde meningen.
Ik ben juist van wel mening dat W69 ook een verjaardag Event moet krijgen.
Verjaardag is voor iedereen en W69 hoort daar ook bij.

Begrijp even iets.
Coruscant kon ook gebruik maken van de speciale PP aanbieding.
Reden dat ik hier zit te posten is, om iets wat in mijn ogen KROM is, aan te kaarten.
Had ook zoals de meeste doen, elke bericht zitten te liken om zelf likes terug te kunnen krijgen en aangeven hoe geweldig alles verloopt
 

DeletedUser80632

Guest
haha grapjas! assertiviteitstraining is dus duidelijk wel geld voor bij inno. Heel goed voor jezelf opkomen hoor!
Dat er geen transparantie bestaat rondom gepersonaliseerde TOP BOOST PAKKETTEN die een equal level playing field wel gelijk onmogelijk maken is pas erg.
Dit spreekt trouwens boekdelen over hoe er over de klant gedacht word dus als iemand dan verontwaardigend reageer moet je niet gelijk op je lange teentjes getrapt zijn.
Stop dat antwoord maar waar het licht niet schijnt als er al überhaupt geen transparantie bestaat en mensen met lange teentjes inno games representeren
 
Reactiescore
2.506
Oké laten we dan dit afspreken:
Ik ga vanavond aan Duckje vragen hoe het zit met de speciale aanbiedingen. Daar kan ik wellicht mee bereiken, maar wat betreft een verjaardagenvent speciaal voor W69 dat is onbegonnen werk.

Volgens mij ligt het probleem die je hebt ook vooral daar (speciale aanbieding) en niet bij het event. Tenminste zo begrijp ik je woorden.

Sitenood: Ik neem de rol als brug op me, dit betekend niet dat ik dit ben (extra werk dus). De eigenlijke brug is zoals vermeld; support.

haha grapjas! assertiviteitstraining is dus duidelijk wel geld voor bij inno. Heel goed voor jezelf opkomen hoor!
Dat er geen transparantie bestaat rondom gepersonaliseerde TOP BOOST PAKKETTEN die een equal level playing field wel gelijk onmogelijk maken is pas erg.
Dit spreekt trouwens boekdelen over hoe er over de klant gedacht word dus als iemand dan verontwaardigend reageer moet je niet gelijk op je lange teentjes getrapt zijn.
Stop dat antwoord maar waar het licht niet schijnt als er al überhaupt geen transparantie bestaat en mensen met lange teentjes inno games representeren

Dus ook voor jou: Klachten horen bij support te worden ingediend en niet op het forum ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.278
Denk dat het makkelijker is om de aanbieding nog eens te laten komen en dat hij dan wel voor iedereen beschikbaar is ... maar ik snap dat wanneer PP veel in roulatie blijft er een andere oplossing moet komen om geld te verdienen. Hou m'n hart al vast.
 
Reactiescore
2.490
Bedankt voor jullie feedback.

De campagnes waarnaar jullie verwijzen zijn niet nieuw en bestaan al sinds 2017. Deze aanbiedingen worden aangeboden op basis van wie jij bent als speler. Op basis van al onze data die we van je verzameld hebben worden naar specifieke accounts aanbiedingen verstuurd. Deze aanbiedingen zijn heel divers en kunnen gaan naar een beetje extra premium punten tot het verkrijgen van een specifiek pakket.

Deze aanbieding is voor een volledige account en is dus onafhankelijk van wereld.

Ik kan jullie niet zeggen op basis van welke criteria welke aanbieding aangeboden wordt. Natuurlijk is hoe lang een account bestaat zeker eén van de factoren.

Naast deze specifieke geïndividualiseerde campagnes bestaan er ook algemene campagnes voor alle spelers. Deze vinden meestal plaats tijdens een event.

Het event mbt de verjaardag zal, conform onze richtlijnen, niet tijdens de eerste 3 weken van deze wereld plaatsvinden. Ik bied jullie graag een stukje taart aan ter compensatie:

00c8087ecdcd44b2d92c592783638e24.jpg



Afsluitend wil ik jullie graag melden dat feedback niet via support moet maar hier zeker en vast welkom is. Specifieke problemen (individueel en of technisch) kan je dan weer wel via support bespreken.


- Duckje
 

DeletedUser80632

Guest
Ronduit bizar. Het zou sieren dat er ergens vermeld word dat je als beginner dus volkomen kansloos bent! (iig in het begin, adviseer beginners dan om pas na 3 weken tot een wereld toe te treden).
afschuwelijk dit. al die beginners die geen idee hebben wrm ze nooit een goed begin hebben nou duidelijk bij deze bizar beleid.

en voor degene die altijd komen ja maar LATE game telt PP niet dit dat, ONZIN:

want laten we eerlijk zijn de eerste en belangrijkste slag die je kan slaan is een directe concurrent wegspelen die ook hard groeit early game:

Dan zie ik een bijv. een pakket die het volgende omvat:
-Groeiende gewassen
-Edeldecreet
-Edel refund pakket 50%
-Goudmunten kist
-30% Gs pakket

+ niet te beginnen over het combineren van pakketten.

KORTOM VOLKOMEN KANSLOOS ALS JE GEEN TOEGANT HEBT TOT DE PUURSTE VORM VAN PAY2WIN OOIT!!
DAT INNO GELD MOED VERDIENEN BEGRIJP IK MAAR WEES TRANSPARANT EN VERMELD DIT BIJ HET TOETREDEN VAN EEN WERELD IN ARIAL 72 ROOD VET GEDRUKT ZODAT MENSEN 2X NADENKEN OVER HET SPENDEREN VAN TIJD IN TW.

iig bedankt voor het antwoord ik stop ermee
 
Reactiescore
524
Mag ik (net zoals op W58) een persoonlijke aanbieding van 100% extra PP ter compensatie van mijn gedwongen restart?

Ik kan mijn verloren PP relatief goedkoop terug halen en INNO heeft een beetje extra inkomen. Een WIN-WIN situatie in mijn ogen omdat ik zonder ban waarschijnlijk al meer geïnvesteerd had.
 
Reactiescore
1.278
Ook wel gezegd: Er wordt niks veranderd en in de toekomst blijven zulke boost pakketen beschikbaar tijdens de start voor de spelers die toevallig dit geluk hebben.

"Ik kan jullie niet zeggen op basis van welke criteria welke aanbieding aangeboden wordt. Natuurlijk is hoe lang een account bestaat zeker eén van de factoren."

Ik snap dat je dit niet kan zeggen, maar dat kan ik je wel :p. Op het moment dat je weinig tot geen PP koopt of hebt krijg je aanbiedingen waarbij je extra PP krijgt. Dit gaat tot iets van 200%. Op het moment dat je gewoon regelmatig pp aankoopt lijkt me dat je eerder in aanmerking komt voor zo'n pakket. Of althans dit heb ik persoonlijk gemerkt. Blijft krom dus een bepaalde groep sluit je uit tot deze voordelen door zelfs niet de kans te geven om hiervan gebruik te maken.

Is het niet mogelijk om ook gewoon net zoals de events de persoonlijke aanbiedingen in het begin van een wereld uit te zetten?

Voor de rest weet je zeker dat de aanbiedingen voor een account gelden? Ik heb zo'n aanbieding altijd voor maar 1 wereld tegelijk namelijk.
 
Bovenaan