Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser61134

Guest
Ik doe geen rare uitspraken, jij maakt er van alles van wat ik niet gezegd heb.

Jij zegt BG met de hele wereld.
Ik geef je meermaals instanties waar Jannes geen BG regelde met Pawn.
Waaronder door te lobbyen voor verbreken NAP met Etern, Devo die geen samenwerking wou (Phoenix wel maar wij wouden het niet)

Daarnaast predicted:
cfe15baa4c150f51f53625b484064a09.png

DU dorpen laten leeggooien op de vijand en dan zijn dorpjes pakken he? Stel noobies :eek:

De 200k ODD zijn gewoon dodgefouten dus slecht excuus!
 
Reactiescore
1.037
Dit ziet er echt heel gek uit als je de helft van de gesprekspartners op negeer hebt staan

Niet dat Aes gemiddeld positief uitkomt qua geluk maar ok
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.303
Reactiescore
259
Jij zegt BG met de hele wereld.
Ik geef je meermaals instanties waar Jannes geen BG regelde met Pawn.
Waaronder door te lobbyen voor verbreken NAP met Etern, Devo die geen samenwerking wou (Phoenix wel maar wij wouden het niet)

Daarnaast predicted:
cfe15baa4c150f51f53625b484064a09.png

DU dorpen laten leeggooien op de vijand en dan zijn dorpjes pakken he? Stel noobies :eek:

De 200k ODD zijn gewoon dodgefouten dus slecht excuus!

Die don biedt gewoon weerstand en stuurt clears naar ons, dus idk wat je voor onzin bij haalt dat hij zn dorpen voor ons leegzet. wil best wat rapportjes van dode edels over en weer laten showen als je het niet geloofd.

Jij bent echt een geval apart he

T hele account bestaat uit dit soort gevallen :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787

DeletedUser61134

Guest
Die don biedt gewoon weerstand en stuurt clears naar ons, dus idk wat je voor onzin bij haalt dat hij zn dorpen voor ons leegzet. wil best wat rapportjes van dode edels over en weer laten showen als je het niet geloofd.

Oh no dode edels! Kost wel 59,3% van de prijs van een edel op goudmunt werelden!!!!
Maar zoals ik zei dodge fouten, en hij faalt dus zelfs met OS zetten bij jullie. Beginnersfout op aanvallen drukken ipv ondersteunen!

UaLpJOK.png


Ik hoef er niet eens iets bij te zetten en iedereen begrijpt hem

Ja al die wirwar, was zo simpel tot Big bang met een random screenshot kwam die weinig inhoud had :eek:
Dan moet ik de diepgaande strategische acties van Jannes en mij uitleggen en dit is t resultaat :eek:
 
Reactiescore
259
Oh no dode edels! Kost wel 59,3% van de prijs van een edel op goudmunt werelden!!!!
Maar zoals ik zei dodge fouten, en hij faalt dus zelfs met OS zetten bij jullie. Beginnersfout op aanvallen drukken ipv ondersteunen!

Je had het over dat Don zijn dorpen ' free' aan ons zou geven, wat dus niet het geval is.
 
Reactiescore
3.576
Jij bent zeker zo'n mierenneuker die 'veel goed?' zegt ipv 'alles goed' omdat niet alles goed kan zijn

Verschil is dat jij niet eens veel goed hebt maar alles fout. Staaf nu eens 1 uitspraak die je gemaakt hebt, slechts 1tje. Gaat dat lukken denk je?


Dus je toont een screen waarin ik Pawn en VIT wil koppelen en jij concludeert daaruit ik een BG met de hele wereld wou, kan ik niet anders dan stellen dit volledig fout is.
 
Bovenaan