Discussie: Startpakketten en verjaardagsevenement

Reactiescore
634
We wensen je heel veel succes en kijken uit naar nog veel meer speeljaren met jullie op Tribal Wars!
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/16-jaar-tribal-wars.203038/

Zo te zien, willen ze de spelers van W69 niet mee laten genieten en krijgen wij geen beste wensen op nog vele jaren te spelen :(

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/16-jaar-tribal-wars.203038/

Zo te zien, willen ze de spelers van W69 niet mee laten genieten en krijgen wij geen beste wensen op nog vele jaren te spelen :(


@Duckje
@The Minion

Ik vind dit niet kunnen dat W69 geen Event krijgt met de verjaardag !
Snap wel dat er voor W69 geen volledige Event opgezet kan worden i.v.m. wereld leeftijd, maar dan hadden jullie alsnog een aangepaste versie kunnen doen.

Nu is het, rest krijgt stukje vlaai omdat er een Jarig is en wij van W69 krijgen NIKS
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.478
Als niemand van w69 het event krijgt ga je er toch niet op achteruit. Al maak je een pp-vrij event, dan krijgt degene met het meeste geluk de beste items.
 
Reactiescore
853
Kan ook jou farmen :).
Dus het is W69 ook mee laten genieten van de verjaardag of ik ga @Felicitys farmen
Mag je proberen, lig ik niet wakker van :p

Als niemand van w69 het event krijgt ga je er toch niet op achteruit. Al maak je een pp-vrij event, dan krijgt degene met het meeste geluk de beste items.
Nouja, dat sluit dan mooi aan bij de actie met het beginpakket, deze actie werd aan slechts enkele accounts getoond wat in mijn ogen al zorgt voor een oneerlijk voordeel.. Als je dan een bepaalde actie houdt waarbij je gs pakketten en boosters kan kopen met geld, moet je dat iedereen aanbieden, nu zorg je voor ongelijkheid waardoor verschillen nog groter worden voor de pay2win speler.
 
Reactiescore
2.506
@Duckje
@The Minion

Ik vind dit niet kunnen dat W69 geen Event krijgt met de verjaardag !
Snap wel dat er voor W69 geen volledige Event opgezet kan worden i.v.m. wereld leeftijd, maar dan hadden jullie alsnog een aangepaste versie kunnen doen.

Nu is het, rest krijgt stukje vlaai omdat er een Jarig is en wij van W69 krijgen NIKS

Evenementen (dit is een event) staan altijd uit in de eerste weken na de start. Dit kwam ooit als verzoek vanuit de community en dit is sindsdien gehanteerd.

Persoonlijk vind ik echt dat je je druk maakt om niks. Maar goed je mag je mening hebben en er zal naar worden geluisterd. Echter zou ik, als hoofdkantoor, er geen tijd steken om van elk event een aangepaste versie te maken voor nieuwe werelden. Het is de tijd en energie is mijn optiek niet waard. Zeker niet als er dan andere projecten moeten blijven liggen ;)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80587

Guest
Mag je proberen, lig ik niet wakker van :p


Nouja, dat sluit dan mooi aan bij de actie met het beginpakket, deze actie werd aan slechts enkele accounts getoond wat in mijn ogen al zorgt voor een oneerlijk voordeel.. Als je dan een bepaalde actie houdt waarbij je gs pakketten en boosters kan kopen met geld, moet je dat iedereen aanbieden, nu zorg je voor ongelijkheid waardoor verschillen nog groter worden voor de pay2win speler.

Zou dat teleurstellend vinden als dit waar is.
Iedereen kan kiezen om er geld aan te spenderen of niet.
Maar sommige voordeel geven en andere niet lijkt me een slechte zaak.
 
Reactiescore
634
Evenementen (dit is een event) staan altijd uit in de eerste weken na de start. Dit kwam ooit als verzoek vanuit de community en dit is sindsdien gehanteerd.

Persoonlijk vind ik echt dat je je druk maakt om niks. Maar goed je mag je mening hebben en er zal naar worden geluisterd. Echter zou ik, als hoofdkantoor, er geen tijd steken om van elk event een aangepaste versie te maken voor nieuwe werelden. Het is de tijd en energie is mijn optiek niet waard. Zeker niet als er dan andere projecten moeten blijven liggen ;)

Ook jij mag een mening hebben :)
Maar een Event die betrekking heeft op een verjaardag ga je er ook voor zorgen dat W69 iets gaat krijgen.
Ook dat een nieuwe wereld uit wordt gesloten van eerste Event, om boosten te voorkomen gaat hier niet op.
Dan had er ook niet een speciale PP actie voor W69 gedaan moeten worden

soms vraag ik me echt af hoe dom jij bent

Ben een van de weinige die niet post om Likes binnen te halen.
Daarom is het normaal dat jullie (AF bende) een andere mening over mij hebben.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80632

Guest
Nouja, dat sluit dan mooi aan bij de actie met het beginpakket, deze actie werd aan slechts enkele accounts getoond wat in mijn ogen al zorgt voor een oneerlijk voordeel.. Als je dan een bepaalde actie houdt waarbij je gs pakketten en boosters kan kopen met geld, moet je dat iedereen aanbieden, nu zorg je voor ongelijkheid waardoor verschillen nog groter worden voor de pay2win speler.

Hier geloof ik echt helemaal niks van. Verschillende pakketen met boosts selectief aangeboden aan accounts??? Heb je daar bewijs van?
Als dat waar is wat een belachelijk ***** beleid! graag ophelderingen van een mod was het een bug?? zo ja zet ik mijn account per direct op delete. wordt steeds gekker
 
Reactiescore
853
Zou dat teleurstellend vinden als dit waar is.
Iedereen kan kiezen om er geld aan te spenderen of niet.
Maar sommige voordeel geven en andere niet lijkt me een slechte zaak.

Hier geloof ik echt helemaal niks van. Verschillende pakketen met boosts selectief aangeboden aan accounts??? Heb je daar bewijs van?
Als dat waar is wat een belachelijk ***** beleid! graag ophelderingen van een mod was het een bug?? zo ja zet ik mijn account per direct op delete. wordt steeds gekker

Zag ze in een skypechat wel staan ja, zal ff zoeken. Kan in ieder geval zeggen dat dit wel gebeurt.


EDIT:

32f84ed2f7c7565935b6ad44e15ea5f0.png
 
Reactiescore
634
Hier geloof ik echt helemaal niks van

Je mag het geloven of niet, maar zelfs Coruscant had deze aanbieding voor W69.
Hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Niet omdat wij hiervoor geen geld hebben, maar puur uit frustratie dat hetgeen wat gepost wordt om werelden enigszins kans te geven voor nieuwe speler(s), anderzijds keihard worden verneukt.

@The Minion , hier had hoofd kantoor schijnbaar wel tijd voor ;)
 
Reactiescore
853
Niet omdat wij hiervoor geen geld hebben, maar puur uit frustratie dat hetgeen wat gepost wordt om werelden enigszins kans te geven voor nieuwe speler(s)
Grotere probleem is dat niet iedereen die actie krijgt, als je met een event PP wil abusen kan iedereen dat door te farmen op andere werelden. Dit startpakket werd selectief aangeboden aan accounts, waardoor niet iedereen een dergelijk pakket kon aanschaffen als hij dit zou willen.

Zijn die aanbiedingen er niet gewoon elke wereld? Ik heb ze ook al vaker voorbij zien komen?
Ja, maar niet elk account krijgt ze, zorgt voor een oneerlijke start waartegen je niet kan pp farmen..
 
Reactiescore
634
Grotere probleem is dat niet iedereen die actie krijgt, als je met een event PP wil abusen kan iedereen dat door te farmen op andere werelden. Dit startpakket werd selectief aangeboden aan accounts, waardoor niet iedereen een dergelijk pakket kon aanschaffen als hij dit zou willen.


Ja, maar niet elk account krijgt ze, zorgt voor een oneerlijke start waartegen je niet kan pp farmen..

Daarom dat ik dus ook kwaad ben.
Als account konden wij hier ook gebruik van maken, bewust niet gedaan (lees eerdere bericht maar)

Maar begin het echt beu te worden dat @Duckje iets gaat proberen en posten om te laten zien dat ze "nieuwe" werelden kans willen geven, achteraf blijkt juist tegenovergestelde te zijn.

Dus gooi Event ook voor W69 online
 

DeletedUser80632

Guest
HAHA BELACHELIJK dan is het bij deze klaar voor mij met TW. succes allemaal schandalige praktijken worden er hier op nagehouden.
@The Minion ik zou nog wel GRAAG willen weten waarom sommige accounts WEL en sommige NIET in aanmerking komen voor deze pakketjes.
Zou wel zo fijn zijn als in de wereld instellingen wordt vermeld wie er wel en niet gebruik kunnen maken van deze hopeloze pakketten
 
Reactiescore
853
HAHA BELACHELIJK dan is het bij deze klaar voor mij met TW. succes allemaal schandalige praktijken worden er hier op nagehouden.
@The Minion ik zou nog wel GRAAG willen weten waarom sommige accounts WEL en sommige NIET in aanmerking komen voor deze pakketjes.
Zou wel zo fijn zijn als in de wereld instellingen wordt vermeld wie er wel en niet gebruik kunnen maken van deze hopeloze pakketten
Moet je niet bij Aldo zijn, die is enkel forummod he :p
 
Bovenaan