LH

Reactiescore
1.019
of gwn casual gaan spelen en een nakaltje doen :cool:

die heeft tot nu toe elke rover behalve 1, die had ik :eek:
 
Reactiescore
2.368
We gaan maar niet zeggen hoe zeker, he Jan? ;)
 

DeletedUser80847

Guest
@Duckje is er een rede dat de Plunderaar & Rover van de dag award gister weer geactiveerd worden, toevallig precies op de dag dat mensen uit het vaste forumclubje de meeste dorpen van de wereld krijgen en deze award gratis kunnen winnen?

Lijkt er heel erg op dat een moderator hier zijn favorietjes aan het bevoordelen is. Toen de onbekende mensen nog de meeste dorpen hadden en de award ''gratis'' konden winnen wisten jullie niet hoe snel jullie 'm uit moesten zetten en nu wordt die zonder changelog o.i.d. uit het niets weer geactiveed....
 

DeletedUser80847

Guest
Het is een grote conspiracy idd :confused::eek:

Je kunt er lacherig over doen, maar bij jullie clubje kan alles door de beugel.

Heer Draggy wordt aangevallen op het AF vanwege een slechte ODA terwijl 'jullie' topspelers de 200k nog niet eens halen, spelers worden gebanned voor boosten terwijl 'jullie' topspelers wereld na wereld alle dorpen mogen samengooien en nu wordt een award uit het spel gehaald omdat het onterecht voordeel geeft en hij wordt toevallig terug in het spel geplaatst op exact de dag dat iemand uit Maai aan de voorwaarde voldoet om hem gratis te winnen (meeste dorpen).

Wellicht toch toeval, maar benadeeld worden jullie zeker niet. En aangezien de award er binnen een paar uur uitgehaald kon worden toen de onbekende spelers er nog voordeel van boekte, neem ik aan dat @Duckje of @Lunatic Ace ook nu kijkt om hem uit het spel weg te halen en niet Maai nu lekker alle bonussen laat incashen omdat ze dankzij een account boost nu op pole position liggen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sorry, wat? Meeste dorpen award? Rover award? Wij weten van niks hoor!!1 :oops:
 
Reactiescore
1.278
Plunder en rover dagaward zijn volgens mij op een LH wereld niet helemaal op zijn plaats ... zou het dan ook niet begrijpen van het TW-team dat ze deze terugplaatsen. Misschien hebben ze een goede reden, maar dan nog is het raar om zonder aankondiging een eerder besluit terug te draaien.
 

DeletedUser80918

Guest
Hmm, ja. Het is maar één random vlag die ze ermee pakken, dus laten we er geen te groot drama van maken. Maar ben wel benieuwd of @Duckje kan terugzien en aangeven hoe het kan dat deze award uit het niets weer aan staat terwijl eerder via meerdere kanalen door het TW team is gecommuniceerd dat deze is uitgeschakeld?

Los hiervan: Gister werd Rover gewonnen door Killerboy (AX) en Plunderaar door Gabberman (Acryl!) dus ik snap in deze situatie de forum aanval op Maai niet.
 

DeletedUser80847

Guest
Had nog niet gecheckt wie gewonnen had, alleen wie kon winnen. Mijn fout. Neemt niet weg dat de award uit hoort te staan zoals hij eerder bewust uitgezet is.
 
Reactiescore
972
Je kunt er lacherig over doen, maar bij jullie clubje kan alles door de beugel.

Heer Draggy wordt aangevallen op het AF vanwege een slechte ODA terwijl 'jullie' topspelers de 200k nog niet eens halen, spelers worden gebanned voor boosten terwijl 'jullie' topspelers wereld na wereld alle dorpen mogen samengooien en nu wordt een award uit het spel gehaald omdat het onterecht voordeel geeft en hij wordt toevallig terug in het spel geplaatst op exact de dag dat iemand uit Maai aan de voorwaarde voldoet om hem gratis te winnen (meeste dorpen).

Welkom bij P&P, een begrip dat al jaren van toepassing is op dit AF. Door middel van propaganda, wordt niet alleen via het spelletje van dorpjes edelen gepoogd de vijand te verslaan, maar ook door middel van het geschreven woord. Velen stammen zijn er al onder bezweken. Door velen geliefd, door velen gehaat. Of accepteer dat het er is en ga erin mee, of ga weg van dit AF en laat nooit meer van je horen.

Wellicht toch toeval, maar benadeeld worden jullie zeker niet. En aangezien de award er binnen een paar uur uitgehaald kon worden toen de onbekende spelers er nog voordeel van boekte, neem ik aan dat @Duckje of @Lunatic Ace ook nu kijkt om hem uit het spel weg te halen en niet Maai nu lekker alle bonussen laat incashen omdat ze dankzij een account boost nu op pole position liggen.

Verder heb je nog geen enkele goede onderbouwing gegeven van je beschuldigingen. Er is nergens reden om aan te nemen dat Maai ook maar iets hiermee te maken heeft, behalve dat de betrouwbaarste moderator op dit spel een MB is van een speler van Maai. Verder heeft niemand profijt gehad van deze fout uit Maai en is Maai niet eens degene met de minste dorpen. Ik noem dit gewoon een slechte poging tot P&P, als je nu inmiddels snapt wat dat betekent.

Had nog niet gecheckt wie gewonnen had, alleen wie kon winnen. Mijn fout. Neemt niet weg dat de award uit hoort te staan zoals hij eerder bewust uitgezet is.

Voor je van die loze beschuldigingen deponeert, check eerst je feiten. Dit is wel erg laag van je.
 

DeletedUser81014

Guest
Zolang het maar awards zijn...
Je kan er vrij weinig mee behalve een vlag die je krijgt...
 
Reactiescore
2.489
Ik quote even de post die ik ergens anders plaatste:
Misschien eens het update log lezen voor je beschuldigingen gaat strooien. Het is altijd makkelijk eerst te gaan wijzen, maar een het verstandigste is nog altijd eerst onderzoek te doen hoe het zou kunnen komen ipv moord en brand te schreeuwen.

Gister is er een update uitgerolled waarbij roven en plunderen is opgesplitst in prestaties. Een behoorlijk grote wijziging in het prestatiesysteem. Aangezien die update over alle werelden gaan kan je er 99% zeker van zijn dat die update specifieke aanpassingen bij prestaties op werelden heeft overschreven en dat het dus een kwestie van tijd is voor deze specifieke instellingen weer terug worden gezet.

Correct!

Een aantal updates geleden is er een backend wijziging uitgerold waarop de awards beschikbaar zijn op basis van wereldinstellingen. Zo zou in de toekomst bij een Limited Haul wereld de award niet meer actief mogen zijn. Echter sinds de update van gisteren die de beide awards opsplits is er blijkbaar ergens toch een bug geslopen. Ik heb het doorgegeven aan InnoGames die dit zo snel mogelijk zullen aanpassen. Tot die tijd (vermoedelijk in de loop van morgen). Zal je alsnog de award kunnen halen.
 
Reactiescore
2.489
Bovenaan