Top/Flop spelers

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Vgm komt die naam wel bekend voor hoor voor mij.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
16
Leuk lijstje inderdaad @Felicitys !

Ben nog beetje sceptisch tegenover SaveTheWhale. Op W62 hebben Bart/Gerben niet echt hun meest actieve periode gehad in de periode dat ik er speelde. Nu is het team wat groter en denk ik dat er echt wel potentie zit in het account, maar moeten ze het nog even bewijzen voor mij ;)


Dat klopt, de fun is op die wereld bij ons wel even weg geweest en dat had meerdere oorzaken.

Het team is inderdaad wat groter waardoor we de eerste dagen 24/7 online waren en dit heeft wel wat effect gehad .

De komende weken zullen er sowieso grote verschuivingen gaan komen in de top 25. We zullen het zien hoe de wereld zal lopen .
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Laat maar komen
 
Reactiescore
1.363

DeletedUser79460

Guest
Zie je wel, Trump staat nergens in het lijstje. Ik verwacht dus veel van jullie allemaal!
 
Reactiescore
524
Ik had het zelfde als Cala alleen 1 dag extra en niet de pp om opnieuw de top in te knallen.

Dus ik houd het maar bij 'punten vechten niet, troepen wel' waarbij jullie mogen gokken over wat mijn exacte aantallen zijn:rolleyes:
 

DeletedUser79460

Guest
Ik had het zelfde als Cala alleen 1 dag extra en niet de pp om opnieuw de top in te knallen.

Dus ik houd het maar bij 'punten vechten niet, troepen wel' waarbij jullie mogen gokken over wat mijn exacte aantallen zijn:rolleyes:

Dit moet ook bij PP gebruik de basis gedachte zijn. Anders is er mooi edelvoer aanwezig.
 
Reactiescore
2.482
A Lone Wolf - Top account van W62, mocht dit hetzelfde/een vergelijkbaar team zijn zal deze lijn worden doorgetrokken op W69 en verwacht ik dat ALW zeker een top 3 account zal worden.

Het is zo jammer dat het alleen voor pp is, maar thanks voor de vernoeming I guess ;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.325
Het is inderdaad nogal moeilijk wat te zeggen over toekomstige toppers en floppers, gezien de top 50 nog vol ligt met pp-farmers, denk dat je met een paar dagen/weekje wel een shifting gaat zien en je eenbeter beeld gaat zien van serieuze spelers
 
Reactiescore
2.482
Ik gooi alleen de markt nog een paar lvl's omhoog en dan is het def maken en pp-farmen
 
Bovenaan