Top/Flop stammen

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
na verloop van tijd zullen vast wel paar pre-mades herkenbaar zijn.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Er zullen vast nog wel een paar premades later starten ook
 

DeletedUser79415

Guest
Nee joh premade niet wel wat vrienden , premade komt nog .
 

DeletedUser73927

Guest
Sowieso geen premade, zitten alleen maar random gasten in. Ook echt noobs trouwens
 

DeletedUser79460

Guest
Niet alleen de nr 1 ook een andere stammie, ik heb mij doodgelachen haha.
Ik denk dat wij dan 60% of meer kunnen uitmaken in deze wereld voor noobs omdat hun pp spenden. Zolang er geen rapportjes van al die spelers bekend zijn kan niemand weten of hun slim omgaan met alle PP.
 

DeletedUser73927

Guest
De start heeft sowieso een hoog pay to win gehalte, pas daarna kan er onderscheid worden gemaakt op basis van kwaliteit, op enkele uitzonderingen daargelaten
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
PP abuse hoort er nu eenmaal bij in de start. Ja, wij doen ook gewoon PP abuse. Maar doorschieten zullen we niet. Ik begrijp kritiek als iemand er echt 50-100k in stopt want dat is gewoon veel, maar early game is nog zo cheap boosten man.
 
Reactiescore
853
Wat maakt het uit of iemand 50k-100k of 5k erin stopt, is gewoon stukje voorbereiding dat erbij hoort tegenwoordig. Enige wat ik nog redelijk zou beschouwen is zonder PP als je dan een bepaalde grens wil stellen. Misschien moeten stammen gewoon de PP pagina gaan opvragen anders, dan kan je de PP abusers weren in de topstammen en krijg je wellicht een competitieve strijd tussen noobs met PP en "de pro's" zonder PP.
 
Reactiescore
1.278
PP abuse hoort er inderdaad bij... al blijft het wel sneu dat sommige het nog een prestatie vinden dat ze goed starten terwijl ze er tig pp doorheen rammen. Je koopt gewoon simpelweg je potentie af en dat is ieders goed recht. Maar prestatie nou nee.
 
Reactiescore
3.457
Vind alle slaafjes en mb's vele malen erger dan pp in dit spel gooien

Zou eens leuk zijn om geen vrienden te kunnen uitnodigen dichtbij je,en de optie stam maken vooraf ook te laten vervallen
 
Bovenaan