Top/Flop spelers

Reactiescore
853
Aangezien het nog vroeg is wilde ik een lijstje gaan maken met wat accounts waar ik hoge/lage verwachtingen van heb, wat normaal gesproken tot (een) leuke discussie(s) moeten/kunnen leiden. Mijn verwachtingen zal ik beoordelen met een cijfer, waarbij '1' een lage verwachting is en '5' een hoge verwachting.

Let op dat deze lijst is gemaakt op basis van ervaringen met de accounts(/spelers) en ik hierbij er vanuit ga dat elk account speelt om te winnen (niet als pp farmer).

5/5 Zeer hoge verwachting

A Lone Wolf -
Top account van W62, mocht dit hetzelfde/een vergelijkbaar team zijn zal deze lijn worden doorgetrokken op W69 en verwacht ik dat ALW zeker een top 3 account zal worden.

Coruscant - Geen mega fan van de bespelers maar Coruscant eindigt toch altijd vrij netjes, van anderen hoor ik ook vaak goede dingen over het account dus ook hiervan verwacht ik dat ze meespelen voor die top-plek.


4/5 Redelijk hoge verwachting

Don Pablito -
Veel goede dingen over gehoord. was er geen mega fan van op W60 (account), maar begreep dat de spelers later ook ergens anders zijn gaan spelen(?). Al met al verwacht ik dat dit account in een van de 2 a 3 "topstammen" zal komen

Discovered By Accident. - DBA doet het altijd wel prima, zelf geen negatieve ervaring met deze spelers en heb dan ook redelijke verwachtingen voor dit account, denk dat ze zeker voor de top 10 gaan meedoen.

Eyjafjallajökull - Geen idee wie er spelen, maar account herken ik van W42 dus aardig hoge verwachtingen ook.

SaveTheWhaleMarryAnObese -
Account deed het op W59 aardig voor wat ik me herinner, ook op W62 een groot account (helaas een mindere stam), mochten ze het overleven verwacht ik dat dit account vrij hoog kan eindigen ook.

Devil in Disguise - Geen idee wie er spelen, maar geloof dat DiD het op W49 best redelijk deed in Fide, op basis daarvan verwacht ik dan ook dat het account in een van de grote stammen eindigen.

Calamity. - Account van Joachim, qua spelers niet altijd het beste account, maar kiest toch vaak de winnende stam, denk dat hierdoor Calamity ook een kans maakt om weer hoog te eindigen.



3/5 Middelmatige verwachting


aapjeklapklap - Luc was een baasje op w60, zeker een doorzetten, echter ben ik niet 100% ervan overtuigd dat hij dit gaat kunnen herhalen, vandaar ook de 3/5.



2/5 Twijfel gevallen

Deze geef ik een 2/5 omdat ik ze niet in lage verwachting vind passen, maar ook niet weet waar ze wel zouden moeten komen.

Red Sky at Morning -
Tim is een ongelooflijk impulsieve speler, kan er niet echt een touw aan vastknopen wat voor een stam zeer nadelig is. Als account, of als speler eigenlijk, doet Tim het echter vrij goed over het algemeen (kijkende naar W63/W66) dus het zou me niet verbazen mocht dit ook weer goed gaan. Enige twijfel is of hij een stam gaat vinden die hem nog een kans gaat geven.

Devillance - Een MB van W60, was dikke maatjes met DBA en denk dat hij met wat begeleiding zeker wat zou kunnen laten zien. Voor mij gaat dit account of erg tegen vallen, of me positief verrassen.




1/5 Lage verwachting

Hier ga ik niet specifiek op in, deze verwachting is gedaan op basis van ervaringen met de accounts en verhalen van andere spelers. Al met al verwacht ik niet dat dit accounts zullen zijn die iets gaan toevoegen aan de wereld, mochten ze het overleven en in een redelijke stam komen verwacht ik dat ze weinig tot niets zullen brengen en vooral als "stamvulling" zullen fungeren.

marter


Predec

TranquilloPorFavor

Freyr44



Dus, meningen? Verdienen sommige spelers een andere plek? Wellicht ook andere (vergelijkbare) lijstjes?
 

DeletedUser76932

Guest
Mooie post Jeremy! Denk dat Devillance verder niet echt begeleiding nodig heeft hoor. Deze speler speelt het spelletje al lang genoeg en heeft het goed onder de knie :)
 
Reactiescore
760
Mooie post Jeremy! Denk dat Devillance verder niet echt begeleiding nodig heeft hoor. Deze speler speelt het spelletje al lang genoeg en heeft het goed onder de knie :)

ligt er naar mij mening meer op wie er spelen als het de oude spelers zijn ligt het echt welke stam ze terecht komen
 
Reactiescore
1.363
Ik ben altijd lief Ingy :D.

Je typ stijl vind ik echt bloed irritant gozer. Maak gewoon normale zinnen en maak niet elke zin een nieuwe alinea aub.

Hoi, ik typ zoals ik wil. Dus als jij die shizzl niet accepteert, kun jij je waffel houden :D.

Ben je niet op del gegaan op w67?

Weet je de reden al?

ten eerste, wereld 65 heb ik net zo goed gewonnen.
del ben ik nooit gegaan op 64? dus snap niet waar dat vandaan komt.
Janken dat ik mijn zin niet krijg????

Het leukste is dat jij serieus op dingen ingaat, terwijl ik het als grapje bedoel.
En idd jij hebt t zelf ook gewonnen ja ^^.

Jandoedel, wat een bijters hier.. Wel zielig hoor.
Ga iemand anders pesten :(.
 

DeletedUser76932

Guest
Het leukste is dat jij serieus op dingen ingaat, terwijl ik het als grapje bedoel.
En idd jij hebt t zelf ook gewonnen ja ^^.

Jandoedel, wat een bijters hier.. Wel zielig hoor.
Ga iemand anders pesten :(.

Sowwwyyy Chris. Ik bijt snel :p

ligt er naar mij mening meer op wie er spelen als het de oude spelers zijn ligt het echt welke stam ze terecht komen

Zolang ik Carlos al ken speelt hij nog altijd solo.
 
Reactiescore
760
Sowwwyyy Chris. Ik bijt snel :p



Zolang ik Carlos al ken speelt hij nog altijd solo.

oo carlosje ken herinner ik me nog wel vroegere werelden mits die een goeie co vind geef ik hem kans solo is het nogal lastig uithouden
 
Reactiescore
760
Omdat je hard suckt en geen stam kan leiden toch?

Jullie waren bang van kakaka en besloten op delete te gaan voor er incommings kwamen?


met hoeveel man is het nu tege 1 ? lijkt wel een kleuterklas hier nu , ga lekker bekvechten prive met chris en hap niet zo snel.

alvast bedankt,
 
Reactiescore
1.363
Omdat je hard suckt en geen stam kan leiden toch?

Vraag Benji maar Robbie :).
Anders stuur ik Jer op jouw vriendin af!

En <3 voor mn fronkie.
 

DeletedUser76932

Guest
met hoeveel man is het nu tege 1 ? lijkt wel een kleuterklas hier nu , ga lekker bekvechten prive met chris en hap niet zo snel.

alvast bedankt,

Beetje drama kan toch wel? daar is het AF voor vgm. Ik zou zeggen geef die zak popcorn is door Fwonk:p
 
Reactiescore
1.363
Beetje drama kan toch wel? daar is het AF voor vgm. Ik zou zeggen geef die zak popcorn is door Fwonk:p

Denk je dat hij die zak deelt?
Dies al op voordat jij m krijgt man:rolleyes:
 
Bovenaan