Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ik kan vnv wel een drankje komen doen, maar ga niet stappen. Morgen is mn enige vrije dag deze week en wil die niet brak doormaken.

Maar app me de details en ik drink er een paar mee vanavond.

Ik ga zondag, maandag en dinsdag wel stappen als je wilt kun je aansluiten en blijven pitten.

Ben vanavond denk ik pas om 01:00 in de stad oid, niet echt worth dan. Aanbod voor zondag ga ik overwegen :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zullen we dit moment even nemen om Jannes te clownen voor het joinen van Pawn?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Phoenix ging naar Etern en wij wouden niet naar Etern.
Alternatieven waren er niet echt.
clown-face.png
 

Deleted User - 487958296

Guest
"Je kunt niet meer antwoorden. Je gesprekspartner heeft je geblokkeerd."

Ja, dat hebben we gemerkt
 
Reactiescore
1.075
Welke vijanden internen
 

DeletedUser61134

Guest
Welke vijanden internen

Etern 2,6m + Heer orc
Zie Tokkel nog niet eens een halve clear blocken per dorp. Dat is gewoon internen. 1 of ander onderhand dealtje met die spelers net zoals bij Heer Orc die alleen Etern aanviel en Class doorliet.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ontken toch nergens dat hij interned is, hij is gequit omdat hij met etern iets onderling had. Besloten om etern zoveel mogelijk tegen te werken nadat Dipstick dorpen recapped had van hem terwijl ze stamgenoten waren.
 

DeletedUser61134

Guest
Ontken toch nergens dat hij interned is, hij is gequit omdat hij met etern iets onderling had. Besloten om etern zoveel mogelijk tegen te werken nadat Dipstick dorpen recapped had van hem terwijl ze stamgenoten waren.

Ja en Tokkel ziet elke drol dat het goedkoop edelen is.
5 clears voor 10 dorpen is absurd. Was vast een Full-off speler en zijn op zijn cleartjes gelopen en missch 5 speer

Zelfs een ubernoob kan minstens 1,5 clear per dorp slopen.
 

Deleted User - 487958296

Guest
Ja en Tokkel ziet elke drol dat het goedkoop edelen is.
5 clears voor 10 dorpen is absurd. Was vast een Full-off speler en zijn op zijn cleartjes gelopen en missch 5 speer

Zelfs een ubernoob kan minstens 1,5 clear per dorp slopen.
Als ik 100k def sloop kun je verwachten dat hij niet bizar veel meer heeft om te gaan deffen he
 

DeletedUser61134

Guest
Bedankt dat je het bevestigd.
Als Tokkeltje slecht verdedigde had hij nu +- 500k ODD gehad en 250k eenheden verloren. Dan had hij nog 100k def +-over.
Als hij goed kon verdedigen was hij nog geen enkel dorp verloren en waren jullie alle edels kwijt.

Gezien dit maar 1/5de is van alleen al een slechte deffer moet je haast concluderen dus dat jullie voor de 2de keer een dealtje gesloten hebben met een vijand
 
Bovenaan