Praathoek

DeletedUser61134

Guest
Ben wel benieuwd waarmee jij een ton hebt verdiend...?

Kipsaté verkopen?

Was meer een reactie op zijn niveau terug smijten.
Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat de manieren niet in de meeste op hun TW hun denkwereld passen van hoe de wereld in elkaar steekt.

Denk aan medicijnen van directie ouderenzorghuis krijgen om te verkopen aan de ouderen om zo degradatie te versnellen enzo.
Als 1 overdosed kreeg je flink pak geld van die directie. Was ik 12 ofzo

In ieder geval niet met intelligentie.
Zo, 1 van de domste mensen op aarde noemt iemand niet intelligent!
Newsflash de gemiddelde TWer constateert uit zichzelf al dat ik hoogbegaafd ben. Gebrek om dat op te merken duidt op een lage mensenkennis. Win eerst maar eens 1 discussie in je leven.
 

DeletedUser78183

Guest
@firedrakan, Ik weet dat je enkel op dit forum zit om mensen te triggeren omdat je al sinds 2011 geen reet te doen hebt :engel:
 

DeletedUser80918

Guest
Zo, 1 van de domste mensen op aarde noemt iemand niet intelligent!
Newsflash de gemiddelde TWer constateert uit zichzelf al dat ik hoogbegaafd ben. Gebrek om dat op te merken duidt op een lage mensenkennis. Win eerst maar eens 1 discussie in je leven.

De gemiddelde TW´er merkt óók uit zichzelf dat je zeer onzeker bent en constant maar de aandacht wilt vestigen op je hoge intellect en persoonlijk vermogen op het online board van een spelletje.
 

DeletedUser78183

Guest
De gemiddelde TW´er merkt óók uit zichzelf dat je zeer onzeker bent en constant maar de aandacht wilt vestigen op je hoge intellect en persoonlijk vermogen op het online board van een spelletje.

Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen met zijn/haar intellect. :D
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan, Ik weet dat je enkel op dit forum zit om mensen te triggeren omdat je al sinds 2011 geen reet te doen hebt :engel:

Was pas in 2015 actief op forum, daarvoor was ik gewoon Co van Martin voor de gezelligheid.

De gemiddelde TW´er merkt óók uit zichzelf dat je zeer onzeker bent en constant maar de aandacht wilt vestigen op je hoge intellect en persoonlijk vermogen op het online board van een spelletje.

Valt wel mee opzicht hoor, onzeker zou ik mezelf niet noemen. Vooral gezien ik een schaamteloos leef en overal plezier in heb (behalve normaal doen, "normale" mensen zijn waardeloos en hebben geen meerwaarde)

Ik vind het eerlijk gezegd nog wel meevallen met zijn/haar intellect. :D

Wat een professionele opmerking zeg, omdat ik dus anderen na-aap voor de fun omdat ik weet dat jullie hypocriet zijn als de bal teruggekaatst zal worden kan je een hypothese doen over intellect?
Het feit dat je je opwind als iemand jou specifiek nadoet is juist het probleem.
 

DeletedUser78183

Guest
Het feit dat je je opwind als iemand jou specifiek nadoet is juist het probleem.

Kijk, het feit dat je deze vreemde conclusie ergens uit trekt geeft al aan dat je intellect niet zo bijzonder is.

Ik wind me gelukkig niet op, daarbij wordt ik van jou ook zeker niet opgewonden ;)
 

DeletedUser81014

Guest
De kindjes zijn weer bezig?

Blij dat het bijna bedtijd is voor jullie :)
 

DeletedUser61134

Guest
Kijk, het feit dat je deze vreemde conclusie ergens uit trekt geeft al aan dat je intellect niet zo bijzonder is.

Ik wind me gelukkig niet op, daarbij wordt ik van jou ook zeker niet opgewonden ;)

Dan waarom reageer je alsof je net bent wezen janken bij je moeder?
Snap dat je moeite hebt met voor jezelf denken en meteen al je vriendjes optrommelt voor hulp, duidelijk ben je erg verdrietig omdat ik je de waarheid vertel.

Je haalt er overduidelijk een bepaalde vorm van trots uit als andere TW'ers uit je posts concluderen dat je hoogbegaafd bent. Dan moet je het ook aankunnen als mensen op basis van diezelfde posts andere conclusies trekken. Anders ben je gewoon een slechte verliezer.

Hoezo wil ik dat? Wat mankeert jou?
Ik benoem gewoon het feit dat jullie gigantisch veel moeite hebben met enige vorm van intellect te tonen.
Hoop dat je inziet dat ik dit op verschillende media altijd deel en mensen zich doodlachen om jullie :p

Ik citeer: "Ontneem die figuren hun stemrecht" "Hoop dat hij vast knopen leert leggen anders word je wakker met nekpijn"
Dat hebben mensen te zeggen op bovenstaande :p Geeft wel aan hoe hard mensen je uitlachen. Ik heb ook tranen van het lachen van het forum vandaag :D

De kindjes zijn weer bezig?

Blij dat het bijna bedtijd is voor jullie :)

Je kan merken dat de basisschool vakantie heeft, de reacties zijn laatste tijd mooi op het forum en de gekste mensen zijn nu actief.
 
Reactiescore
116
Dus ik zat vandaag even te tryharden op een pas veroverd dorpje (muur level 0) van men liefste vijand The Wolfpack :)

2i9gs9f.png


Hij wist het dorp toch te behouden! Nu is het aan jullie om te raden op welke manier hij dat heeft gedaan :)

A) Hij landt een gigantisch lekkere snipe vanuit een ander dorp
B) Na enkele verwoede pogingen landt hij toch een Cancelsnipe
C) Hij ramt er een hele boel PP door en weet met z'n muur level 20 alles te blocken

De winnaar krijgt 10 PP!
 
Reactiescore
983
Dus ik zat vandaag even te tryharden op een pas veroverd dorpje (muur level 0) van men liefste vijand The Wolfpack :)

2i9gs9f.png


Hij wist het dorp toch te behouden! Nu is het aan jullie om te raden op welke manier hij dat heeft gedaan :)

A) Hij landt een gigantisch lekkere snipe vanuit een ander dorp
B) Na enkele verwoede pogingen landt hij toch een Cancelsnipe
C) Hij ramt er een hele boel PP door en weet met z'n muur level 20 alles te blocken

De winnaar krijgt 10 PP!
A is geen optie want je zou hem geen credits willen geven op dit punt.
B heeft ie wel gedaan, maar niet doorslaggevend.

Ik ga voor antwoord C, zonder natuurlijk naar dorpsstatistieken te kijken.

Geef die pp maar aan hem, heeft ie wss nodig.
 

DeletedUser80398

Guest
Het is een gokje, maar aangezien je het op het forum gooit ga ik ook voor antwoord C. ;P
 
Reactiescore
116
A is geen optie want je zou hem geen credits willen geven op dit punt.
B heeft ie wel gedaan, maar niet doorslaggevend.

Ik ga voor antwoord C, zonder natuurlijk naar dorpsstatistieken te kijken.

Geef die pp maar aan hem, heeft ie wss nodig.

Het is een gokje, maar aangezien je het op het forum gooit ga ik ook voor antwoord C. ;P

Proficiat heren! De 10 PP gaan richting Wolfpack! :)

Bedankt voor jullie deelname!
 
Bovenaan