Praathoek W69

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Ziet er uit als een traditionele TW verslaving, ik vind dat er verplicht banners moeten komen zoals sigaretten pakjes.

Tribalwars schaadt uw slaapritme en sociale leven
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Bij elke ban voor dit soort overtredingen wordt de link naar de onderstaande post meegestuurd. Deze beantwoord alle vragen.

Verder kan ik jullie gerust informeren dat het meermaals en veelvuldig gebruiken van de F5 knop niet tegen de regels is. Echter, elk script dat handelingen op de premium beurs uitvoert voor je is wel illegaal.

Ja en uit die post haal ik dat de script detectors niet foutloos zijn en ook niet waren.

Helaas is er in ons geval niet eens het kleinste detail losgelaten, dus we kunnen de precieze oorzaak ook niet achterhalen.

Bij ons moet er inderdaad iets anders gebeurd zijn dan bij de rest, want het aantal bans is beperkt. Wat hiertoe geleid heeft zullen we op deze manier nooit weten. We zijn nu gewoon voorzichtiger op de beurs, we refreshen nu niet en spammen minder enters bij een aankoop. Hoop dat daarmee het probleem weggenomen is.
 

DeletedUser77014

Guest
Ja en uit die post haal ik dat de script detectors niet foutloos zijn en ook niet waren.

Helaas is er in ons geval niet eens het kleinste detail losgelaten, dus we kunnen de precieze oorzaak ook niet achterhalen.

Bij ons moet er inderdaad iets anders gebeurd zijn dan bij de rest, want het aantal bans is beperkt. Wat hiertoe geleid heeft zullen we op deze manier nooit weten. We zijn nu gewoon voorzichtiger op de beurs, we refreshen nu niet en spammen minder enters bij een aankoop. Hoop dat daarmee het probleem weggenomen is.
Laat je niet zo opnaaien man. :p
Denk aan je jonge hart lol
 

DeletedUser61134

Guest
Een te kleine stal met 3000 paarden zetten die linkse activisten ook meteen je stal in de hens.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

DeletedUser61134

Guest
Pandapunten verdien je ook wel op W66 joh, geen nood meerdere werelden te spelen.
 

DeletedUser79460

Guest
Een te kleine stal met 3000 paarden zetten die linkse activisten ook meteen je stal in de hens.

Die linkse gekkies die zelf op een vaag techno feestje alle soorten bio geproduceerde poedertjes en tabletjes gebruiken.
 
Bovenaan