Praathoek

DeletedUser81014

Guest
je wil echt iedereen weer wegjagen van het AF?^^
Wie begint er nou iets over politiek :confused:
 

DeletedUser81014

Guest
Zijn genoeg mensen op het forum die wel van een discussie houden.

Naja, ik kan ook een discussie voeren, maar heb geen flauw benul wat de wetgeving te melden heeft, wat heeft het dan voor zin erover te discuteren. De helft van de community hier weet niets eens wat er in de wet geschreven staat.

Resultaat: Je krijgt een hoop meningen op het AF waar niets op gebaseerd is, enkel van degene die de politiek volgen ;)


Btw,? Inspiratie opgedaan door het ontslag van Van dijck?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Enerzijds zagen dat het erg is met de .nl populatie, anderzijds initiatieven afwijzen voor meer leven op het AF te brengen. Just heer draggy things
 

DeletedUser81014

Guest
Als mods meer leven op het AF willen krijgen, en daarvoor overschakelen naar politieke debatten... Dan zit het ofwel heel erg diep in de initiatieven, of ik ben helemaal niet meer mee met de actualiteit ;)

Zoals ik zei: Er zijn hoogstens een 5-10 personen die de politiek grondig volgen... Derest praat er maar wat rondom bij, krijg je weer een forum/topic met praatjes volgens mij.
Toon dan initiatief met een nieuw spel of iets dergelijks, dat zal misschien wel aanslaan.


PS: Ik wil zeker niet dat het naar de Mod over komt als kritiek op z'n ideeën. Ik zeg alleen wat ik denk over dit voorstel. Als de Mod overtuigd is dat het zal aanslaan, volg ik hem daar perfect in, maar ik heb enkel m'n bedenkingen over het niveau van discuteren die zal volgen.
Als er op een degelijke manier over kan gesproken worden vind ik dit een prima voorstel.
 
Reactiescore
961
Om eerlijk te zijn hou ik me er ook niet mee bezig, ik denk dan toch dat het mij te weinig interesseert voor nu. Welja, er zijn gelukkig altijd genoeg mensen die het wel interessant vinden, ben benieuwd.
 

DeletedUser77812

Guest
Werelden terug was dit al een ding en ik zou het graag terug zien komen.
 

DeletedUser61134

Guest
Oprecht als je politiek niet actief volgt mag je NEVER klagen.
Ook moet je quizzes krijgen over de politiek van laatste maanden en wanneer je meer dan 2 op 10 fout hebt een stemverbod voor 5 jaar om populisme tegen te gaan.
 

DeletedUser81014

Guest
Oprecht als je politiek niet actief volgt mag je NEVER klagen.
Ook moet je quizzes krijgen over de politiek van laatste maanden en wanneer je meer dan 2 op 10 fout hebt een stemverbod voor 5 jaar om populisme tegen te gaan.

dan skip ik maar gelijk die quiz en vragen ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik stem op de partijen die de rijke een voordeel geeft. Zoveel mogelijk voordeel maken voor mezelf.
De partij met minst invloed op mijn koopkracht wint mijn stem
 

DeletedUser78183

Guest
Ik stem op de partijen die de rijke een voordeel geeft. Zoveel mogelijk voordeel maken voor mezelf.
De partij met minst invloed op mijn koopkracht wint mijn stem

Wel eerlijk blijven! Je wilt straks, als je 18 bent en stemrecht krijgt, gaan stemmen op.. bovenstaande.
 

DeletedUser61134

Guest
Wel eerlijk blijven! Je wilt straks, als je 18 bent en stemrecht krijgt, gaan stemmen op.. bovenstaande.

Zo he, wat een reactie poh, haast stoer.
Jammer genoeg is de realiteit dat toen je moeder haar slechtste idee ooit had ik allang op de wereld rondliep en al een ton had verdiend ;) Met je 10 weken vakantie tegenwoordig op basisscholen.
Ook nog een creditcard stelen om hoog te staan in een spel, poh das mooi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.062
Zo he, wat een reactie poh, haast stoer.
Jammer genoeg is de realiteit dat toen je moeder haar slechtste idee ooit had ik allang op de wereld rondliep en al een ton had verdiend ;) Met je 10 weken vakantie tegenwoordig op basisscholen.
Ook nog een creditcard stelen om hoog te staan in een spel, poh das mooi

Ben wel benieuwd waarmee jij een ton hebt verdiend...?

Kipsaté verkopen?
 
Bovenaan