Top/flop stam(men)

DeletedUser78605

Guest
Hahah je weet nog minder dan je denkt man. Ik ben bij het mod team weggegaan omdat ik gewoon een maand lang niets meer had gedaan en mijn werk en school toch iets belangrijker vond dat supports van zeikerds zoals jullie te beantwoorden. Dus ook hier zit je toch weer mis, zonde man.

Misschien eerst nadenken of je je feiten goed hebt, of dat je misschien andere mensen maar na praat.
 
Reactiescore
64
Ik hou m'n mond niet dicht, waarom zou ik, Game Mods die zich niet aan een code kunnen houden, en gebruik maken van de data en de mogenlijkheden die er door Innogames geboden worden, hoef me daar niet voor in de wandelgangen te begeven om hier kennis van te nemen. Iedereen die een beetje kennis van zaken heeft weet dat de verleiding erg groot is in deze, dus vernachelen die zut dan maar?

Gaat het?
 

DeletedUser80232

Guest
Ik hou m'n mond niet dicht, waarom zou ik, Game Mods die zich niet aan een code kunnen houden, en gebruik maken van de data en de mogenlijkheden die er door Innogames geboden worden, hoef me daar niet voor in de wandelgangen te begeven om hier kennis van te nemen. Iedereen die een beetje kennis van zaken heeft weet dat de verleiding erg groot is in deze, dus vernachelen die zut dan maar?

Er wordt toch verdomme gezegd dat je bek moet houden meer dan dat hoeft ook niet.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik moet wel zeggen dat jullie originele namen hebben. DarkDirk, ik wou dat ik het bedacht had :eek:
 
Reactiescore
2.178
Ik hou m'n mond niet dicht, waarom zou ik, Game Mods die zich niet aan een code kunnen houden, en gebruik maken van de data en de mogenlijkheden die er door Innogames geboden worden, hoef me daar niet voor in de wandelgangen te begeven om hier kennis van te nemen. Iedereen die een beetje kennis van zaken heeft weet dat de verleiding erg groot is in deze, dus vernachelen die zut dan maar?

Je kan beter wel je mond houden om de simpele reden dat je enkel iemand zwart maakt zonder bewijs. Puur het mannetje proberen uit te hangen maar niks weten uiteindelijk. Nou, chaupue
 
Reactiescore
127
Ze zeggen altijd toch dat je moet stoppen op je hoogte punt?

ba3f3fb2f5e3c2faafdba897dce54bfc.png
 

DeletedUser78605

Guest
Lekker bezig KOH, het spelplezier van andere verneuken. Dat jullie jezelf vervelen door vooral defensief te spelen prima, maar VV's pakken uit een andere stam om vervolgens de mindere leden te kicken, lachwekkend. Of wilde ze niet mee werken aan de eisen die jullie stelde?

Sneu dat je het zo moet spelen en het spelplezier van een ander zo durft af te pakken.
 
Bovenaan