Mooie rapportjes

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Vind die boosters prachtig, hoop dat dit een backtime/backdraft was want anders echt idioot.... Die boosters zijn om beter aan te vallen, niet beter te verdedigen :confused:
Gelukkig zijn het ook 2 berichtjes van aanvallen
 

DeletedUser77755

Guest
Is bijna hetzelfde wat Stuntman tegen ons zei :eek:
Complottheorie: AX koopt de spelers rondom Maai om, zodat ze allemaal 100% deff gaan spelen en zo de groei van Maai te beperken zodat AX makkelijker kan winnen ;)

EDIT:
ID514qW.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81014

Guest
Is bijna hetzelfde wat Stuntman tegen ons zei :eek:
Complottheorie: AX koopt de spelers rondom Maai om, zodat ze allemaal 100% deff gaan spelen en zo de groei van Maai te beperken zodat AX makkelijker kan winnen ;)

EDIT:
ID514qW.png

Naaaah :'(
nou hadden we eens een strak plan, kom jij het uit de doeken doen!!
 
Reactiescore
961
Het toont simpelweg de kwaliteit van deze spelers, wat een lachertjes.

Ze hebben trouwens stiekem bij hun ouders zitten huilen dat het spelletje niet goed gaat.
 

DeletedUser61134

Guest
Het toont simpelweg de kwaliteit van deze spelers, wat een lachertjes.

Ze hebben trouwens stiekem bij hun ouders zitten huilen dat het spelletje niet goed gaat.

Snap ik, heb 1x moeten huilen door een spelletje.
Zomaar gebanned op Warrock! Enige wat ik deed was retail verkopen voor 150 euro ea terwijl ik helemaal geen retails had! :eek:
 

DeletedUser80398

Guest
Is bijna hetzelfde wat Stuntman tegen ons zei :eek:
Complottheorie: AX koopt de spelers rondom Maai om, zodat ze allemaal 100% deff gaan spelen en zo de groei van Maai te beperken zodat AX makkelijker kan winnen ;)

EDIT:
ID514qW.png

Denk je een keer een goed plan te hebben, hebben ze het al snel in de gaten.. :(
 
Bovenaan