Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66

DeletedUser69389

Guest
Ik n ik heb het ook niet over werelden die al 5 jaar geleden zijn...
Toen was tw nog behoorlijk in z'n aantal. De afgelopen jaren is het minder en minder en moet je ook eens iets opofferen voor de nieuwe spelers.

Je moet dus eerst nagaan wat die nieuwe spelers willen, en daarop verder bouwen.

Wat jullie doen of willen is spelen naar jullie normen. Dat getuigt van weinig besef en van weinig vooruitzicht voor tw...
Met jullie regels zorgen jullie ervoor dat tw binnen de 5 jaar opgedoekt geraakt...

Dit is trouwens ook richting tw...
Ga na wat jullie community wil... Jullie eigen zin doen zorgt ervoor dat er minder en minder animo is om het spel te spelen!
Meer enquêtes of meningen vragen is misschien een middel om eens te zien wat er mogelijk is :)
Tenzij jullie natuurlijk het idee hebben om. Nl op te doeken en nog zoveel mogelijk winst eruit halen, maar communiceer dat dan naar je community. Eerlijk duurt het langst ;)
upload_2019-7-10_15-25-50.jpeg
 

DeletedUser61134

Guest
Campings zijn voor plebs

Zijn wel eens in huisjes gegaan, maar het leukste so far was de vouwcaravan 90% vd tijd ben je toch weg dus zijn Bungalows een waste.
Vouwcaravan 4x gebruikt voor zomervakantie daarna in de hens gezet op de TT :p
 

DeletedUser81014

Guest
Draggy hou je smoel man. Het begint er op te lijken dat je het iq van een baksteen hebt.

63 en 67 zijn recente werelden. Niemand wil die werelden spelen.

Ga voor je pc zitten, je hebt het nodig na een lange werkdag vriend :)
Tenzij je mamie @home is.
 
Reactiescore
2.478
Ik ben vanavond en zaterdag in Nijmegen broertje, jij ook?

Ik kan vnv wel een drankje komen doen, maar ga niet stappen. Morgen is mn enige vrije dag deze week en wil die niet brak doormaken.

Maar app me de details en ik drink er een paar mee vanavond.

Ik ga zondag, maandag en dinsdag wel stappen als je wilt kun je aansluiten en blijven pitten.
 
Reactiescore
2.303
Bovenaan