Spotprenten

DeletedUser81014

Guest
Je zegt elke keer jou acc, zeg dan ook gewoon waar je speelt jezus, je lijkt wel een klein nichtje dat aandacht zoekt.

Zoals gezegd speel ik niet meer op de classic. Maar ik kan wel nog steeds loggen, gezien het mijn account is.
Aangezien ik er niet meer speel, zie ik ook niet meteen het nut ervan in dat ik de naam van het account openbaar maak.

Als je prioriteiten je eigen farmrecord verbreken naast een stamacc deffen zijn snap ik dat wel

Ik zei dan ook: Sommigen
Lijkt me wel duidelijk dat Dany nog één van de actieve accounts zijn binnen Pawn.

Meer activiteit? Dany haalde die dag een recordrover? Dat doe je niet door één keer een rondje farms te sturen 's avonds hoor...

zie hierboven ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
rHv8bkf.png

Laat je niet afleiden door de propaganda
 
Reactiescore
2.478
Laten we dit topic reserveren voor spotprenten. Jullie berichten vinden jullie terug in de praathoek; waar de discussie ook verder kan gaan.
 

DeletedUser81014

Guest

moet je duidelijk eens leren lezen hoor ;)
Heb nooit beweerd dat het leuker wordt, heb enkel gezegd dat een wereld langer zou standhouden en dat de nieuwe spelers hierdoor ook langer op een wereld blijven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
moet je duidelijk eens leren lezen hoor ;)
Heb nooit beweerd dat het leuker wordt, heb enkel gezegd dat een wereld langer zou standhouden en dat de nieuwe spelers hierdoor ook langer op een wereld blijven.
Dat is natuurlijk ook prima meme materiaal. Wordt niet leuker, maar mensen zouden langer blijven.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik hoop dat die vraag niet naar mij is gericht, want ik herhaal slechts zijn woorden
 

DeletedUser81014

Guest

Omdat spelers het in de plaats van opgeven, zullen gebruiken om ofwel nog trachten iets te forceren, ofwel gewoon om nog wat bezig te zijn en zijn vijand zoveel mogelijk dwars te zitten.

Wat gebeurd er nu? Ze krijgen een paar in's en ze runnen, waarom? Ze kunnen niets, want als ze met kata's gaan gooien komen ze op het AF klagen erover... Dus geven ze het maar zo op.
Resultaat ze stoppen gewoon met het spel als het na x aantal werelden niet lukt, mede ook omdat ze niets kunnen doen met die regels.

Dus laat hen eens een wereld spelen waar alles mag (buiten stabben) en zijn dan eens wat het effect is om de bevolking na een x aantal weken.
Als blijkt dat die dezelfde is als anders, dan heeft het geen effect... Als die hoger is wijst dat erop dat er meer spelers door blijven spelen als ze niets zoveel regeltjes worden opgelegd of aangekaart.


Btw... Class is een en al lachertje... Ligt dus meer aan Class dan aan ons hahaa xd
 
Reactiescore
1.075
Jij praat echt tegen jezelf he?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dus mensen gaan minder runnen als ze kunnen kata’en? Ze runnen al zonder kapotte leem, smed of boerderij, laat staan met.

Draggy, newgens zoals jij die niet weten wat kata’s doen met een wereld, moeten hun smoel daarover houden.
 

DeletedUser61134

Guest
Leer mijn naam typen ofzo zit niks van draken in en dat is niet eens de betekenis van mijn naam.
En nee ik ben veruit slimmer dan jullie allemaal, Heer Draggy maar intelligenter dan 75% van Class. Prolly maar een minuscule 130 IQ op die gozer.
 
Reactiescore
259
Leer mijn naam typen ofzo zit niks van draken in en dat is niet eens de betekenis van mijn naam.
En nee ik ben veruit slimmer dan jullie allemaal, Heer Draggy maar intelligenter dan 75% van Class. Prolly maar een minuscule 130 IQ op die gozer.

* Heer Draggy is intelligenter dan 75% van Class.
 
Bovenaan