Wereld 69 komt eraan!

Reactiescore
2.303
Jij zou beter niet meer beginnen met spelen, wordt al genoeg geinternd zo!
 
Reactiescore
967
Das nou precies het punt. Ik zeg 400 clears kan je makkelijk afslaan met 100 deff. Dat was mijn stelling. Het werd al snel uit verband getrokken door te zeggen en wat over wave twee, alles zit binnen 1 minuut (waardoor je de deff niet kan schuiven), treinen zijn gesplit (maar wel op een manier die 9/10 niet voorkomt

In dat geval: ik kan 10k clears deffen met 10 deff. Zolang ze maar over 5 jaar verspreid komen en er geen edels verstuurd worden want anders is mijn stelling onrealistisch

Beste is:

Geen toren, geen kerk, geen PP functies, geen snelheid 1, geen boog & geen fucking ridders&boosts. Die wereld zou ik maar al te graag spelen. Een classic dus. Normale werelden worden helemaal verneukt door die ridders&boosts. TS boost +15, hou op zeg.

Ik zou graag het kata-item terugzien bij ridders en alle huidige functies verwijderd zien. Lekker met je 1e dorp de gehele wereld overleven omdat je 2k kata's in je dorp hebt staan met een ridder.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.633
In dat geval: ik kan 10k clears deffen met 10 deff. Zolang ze maar over 5 jaar verspreid komen en er geen edels verstuurd worden want anders is mijn stelling onrealistisch



Ik zou graag het kata-item terugzien bij ridders en alle huidige functies verwijderd zien. Lekker met je 1e dorp de gehele wereld overleven omdat je 2k kata's in je dorp hebt staan met een ridder.

Ja dat overleven is anders wel lastig voor je!

Das nou precies het punt. Ik zeg 400 clears kan je makkelijk afslaan met 100 deff. Dat was mijn stelling. Het werd al snel uit verband getrokken door te zeggen en wat over wave twee, alles zit binnen 1 minuut (waardoor je de deff niet kan schuiven), treinen zijn gesplit (maar wel op een manier die 9/10 niet voorkomt, maar het kwam zijn argument beter uit aangezien dan de snipes wel gesloopt werden).

Verder is fakes ontvangen niet altijd leuk, maar niet kunnen faken is dan ook naar. Een goede deffer kan snel de fakes herkennen van de clears. Verder worden er zonder toren veel meer fouten gemaakt, waardoor er meer accounts gebroken worden, dus er meer actie plaats vind. Wat is nou mooier wanneer beide kanten accounts breken door vol door te zetten?

Dat neemt de toren weg imo. Ik hoop dan ook dat w70 geen toren wereld is.

Ja het is meer dat op torenwerelden zulke tactieken al snel om de hoek kijken, de manieren die je niet verwacht krijg je dan juist omdat de rest niet werkt.

Maar je stelling is verder dan vrij pointless omdat het enkel over eerste wave gaat. Op torenwerelden is het ook prima te doen om met 100 deff 400 clears af te slaan vaak, maar miss meer verlies ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.486
Stelletje spammers, het is dat de wereld nog niet begonnen is.
 

DeletedUser77014

Guest
index.php

Het is weer bijna weekend, dus dan mag het. <3

:rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
1.454
@Duckje , even een tip voor de volgende keer dat jullie een wereld launchen. Zorg ervoor dat de spelers er niet om de 3 minuten af worden gegooid, met de melding dat er een fout is opgetreden.

Ik snap dat het een nieuwe wereld is en dat dit problemen met zich mee brengt, maar kom op zeg. Dit gaat wel heel erg ver...
 
Reactiescore
2.489
@Duckje , even een tip voor de volgende keer dat jullie een wereld launchen. Zorg ervoor dat de spelers er niet om de 3 minuten af worden gegooid, met de melding dat er een fout is opgetreden.

Ik snap dat het een nieuwe wereld is en dat dit problemen met zich mee brengt, maar kom op zeg. Dit gaat wel heel erg ver...

Bedankt voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. De start liep inderdaad niet helemaal soepel doordat er uitzonderlijk meer spelers gestart zijn dan verwacht.

Doorheen de dag is de servercapaciteit meermaals uitgebreid en inmiddels is alles stabiel.

- Duckje
 

DeletedUser76181

Guest
Ik ga ook nog eens zien wat er juist op de wereld te beleven valt!
 

DeletedUser81014

Guest
:eek::eek::eek:

het gezicht dat ik trek bij het lezen van duckje z'n post....
Paar uur geleden voor de grap zeggen dat de servers te overbevolkt waren en nu blijkt het effectief zo te zijn :D

het is erg gesteld met tw.nl
 
Bovenaan