Wereld 69 komt eraan!

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hebt gelijk :$ Ik had 2000 speer 2000 zwaard en 2000 boog (w66) dus das 1/3 (iets minder).

600 met 100 deff is idd onmogelijk, maar 400 moet niet zo’n gigantisch probleem zijn imo

Het is niet onmogelijk hoor, maar het is wel immens veel werk als het goed is getimed. Je kan dan best alles cancelsnipen met je def, zodat je geen snipes "kwijtraakt" zeg maar.

Ik kreeg 600 clears en 800 edels gesplit. Dat was al een vrij moeilijke opdracht.
 

Deleted User - 487694086

Guest
cavia-voeding.jpg
 
Reactiescore
389
Hebt gelijk :$ Ik had 2000 speer 2000 zwaard en 2000 boog (w66) dus das 1/3 (iets minder).

600 met 100 deff is idd onmogelijk, maar 400 moet niet zo’n gigantisch probleem zijn imo

86aefbce31d3ce14d9a3c0bed809ecef.png


Succes ermee. Staat geen enkele boost aan, aan beide kanten.
Nog altijd moet je 2 edels snipen per dorp.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als ik met Pianist front heb ik ez 50 dorpen erbij eerste wave. Snipt alles toch zo licht :eek:.

Als je ook berekent dat je enkel de edel meeneemt maar niet de hele snipe, verlies je hard. Ja, je slaat er mss een massa mee af maar off bouwt sneller op dan deff :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Zelfs dan hoor ik een forumtitel te hebben. Toch bedankt voor je inbreng.

Niet dat überhaupt iemand speeders serieus neemt.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Pfft, beter delen ze alleen forumtitels uit aan personen die iets van een toernooi winnen, en geen domme verkiezing.

Nouja idk hoe moeilijk die toernooien zijn maar als André speedkampioen is mjah idk
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Nouja idk hoe moeilijk die toernooien zijn maar als André speedkampioen is mjah idk

Afgelopen toernooi was inderdaad zeer pover, maar de edities daarvoor waren van hoog niveau kan ik je verzekeren.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hoog botniveau wil je zeggen? Sinds bikenrodetrap is er geen enkele fatsoenlijke speeder geweest.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Hoog botniveau wil je zeggen? Sinds bikenrodetrap is er geen enkele fatsoenlijke speeder geweest.

Totaal ongefundeerde uitspraken weer. Slechts enkelingen gebruiken bots, en slechts op barbarenrondes.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Totaal ongefundeerde uitspraken weer. Slechts enkelingen gebruiken bots, en slechts op barbarenrondes.

Ongefundeerd. Je onderbouwt het zelf al, laat staan dat ik het dan hoef te doen.

Btw, zoals calamity al aangaf. Zelfs André kan een speed winnen, die kan op normale werelden niet eens fatsoenlijk een edeltrein sturen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Spelen er uberhaupt niet max 3 spelers nog speed?
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Ongefundeerd. Je onderbouwt het zelf al, laat staan dat ik het dan hoef te doen.

Btw, zoals calamity al aangaf. Zelfs André kan een speed winnen, die kan op normale werelden niet eens fatsoenlijk een edeltrein sturen.

Ik onderbouw niks, gezien op de speedtoernooien waar forumtitels worden uitgedeeld geen barbarenrondes worden gespeeld. Op de rondes die er wel worden gespeeld zijn bots vrij zinloos.

Vroeger was het niveau hoger, de toernooien van 2017 en ervoor waren wel degelijk moeilijk om te winnen.
 
Bovenaan