Praathoek #20

Start jij deze classic?


  • Totaal aantal stemmers
    66
Reactiescore
3.576
dan komen er gewoon meer interne fusies en bondgenootschappen om ruimte en dominantie te creeëren, wat je deze classic bijvoorbeeld hebt kunnen zien bij Etern., uiteindelijk zal er elke keer een 2 of 3 strijd komen, ook op de oudere werelden waar bovenstaande dingen allemaal gedaan werden, het gaat erom dat de huidige werelden zo klein zijn dat die strijd binnen de 2 maanden er al staat itt vroeger waar dat jaaaren kon duren.

Vroeger wel TW gespeeld dan? Als jij op oude werelden jaren moest wachten op strijd heb je toch ergens wat verkeerd gedaan :eek:
 

DeletedUser61134

Guest
Vroeger was mijn cluster altijd een 1 dorp dikke lijn recht door vijanden heen aan overnames.
Mooie tijden altijd lekker iedereen negeren en solo aanvallen en ronde 2 maakte de speler geen kans.

Dan weer massa kata waves afslaan dorpen weer omhoog pompen :eek:
 
Reactiescore
1.075
Vroeger wel TW gespeeld dan? Als jij op oude werelden jaren moest wachten op strijd heb je toch ergens wat verkeerd gedaan :eek:

ik doelde op de tweestrijd qua stammen, niet qua individuele strijd :p
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
De echte endgame was inderdaad pas na jaren twen op die oude werelden. Op W5 heeft HRS vs .kiwi 2jaar geduurd oid.
 

DeletedUser81014

Guest
Zoals ik al zei... Iedereen gat ervan uit dat het zo is... Omdat jullie zelf het idee hebben dat niet kan geïntegreerd worden.
Daarom, voor ieder nieuw idee moet er een uittesting komen alvorens je iets kan afwijzen of goedkeuren.

Maar het is wel gewoon duidelijk dat jullie er tegen zijn, en daardoor niet objectief oordelen...


Lang leve de verstandige beschaving tegenwoordig hoor...
Gemiddelde tw leeftijd is volgens mij doorheen de jaren ook gedaald :engel:
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Zoals ik al zei... Iedereen gat ervan uit dat het zo is... Omdat jullie zelf het idee hebben dat niet kan geïntegreerd worden.
Daarom, voor ieder nieuw idee moet er een uittesting komen alvorens je iets kan afwijzen of goedkeuren.

Maar het is wel gewoon duidelijk dat jullie er tegen zijn, en daardoor niet objectief oordelen...


Lang leve de verstandige beschaving tegenwoordig hoor...
Gemiddelde tw leeftijd is volgens mij doorheen de jaren ook gedaald :engel:

HET IS AL ONGEVEER 20 KEER UITGETEST DAT IS HEEL HET PUNT ACHTERLIJKE DEBIEL
 
Reactiescore
2.303
Zoals ik al zei... Iedereen gat ervan uit dat het zo is... Omdat jullie zelf het idee hebben dat niet kan geïntegreerd worden.
Daarom, voor ieder nieuw idee moet er een uittesting komen alvorens je iets kan afwijzen of goedkeuren.

Maar het is wel gewoon duidelijk dat jullie er tegen zijn, en daardoor niet objectief oordelen...


Lang leve de verstandige beschaving tegenwoordig hoor...
Gemiddelde tw leeftijd is volgens mij doorheen de jaren ook gedaald :engel:

Wereld 14 gewonnen, de tering in gekatad.
wereld 23 gewonnen, de tering in gekatad.
Wereld 36 gewonnen, de tering in gekatad.

Wereld 47 gewonnen, niet de tering in gekatad.
W49 gewonnen, niet de tering in gekatad.
w59 gewonnen, niet de tering in gekatad.
Menig classic tegen het classic groepje gespeeld en verloren zonder katas.

De werelden zonder katas vond ik veel aangenamer. Dank voor uw bijdrage en fck off.
 

DeletedUser81014

Guest
Nou noem me dan een wereld waar kata, cf's en VV buiten de stam toegelaten werden...
Euuuhm... Geen enkele.
En dan heb ik het over normale werelden... Geen casual en geen classic.


Heb zelf 2 van de genoemde werelden gespeeld en heb daar geen enkele keer een kata of cf zien passeren...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nou noem me dan een wereld waar kata, cf's en VV buiten de stam toegelaten werden...
Euuuhm... Geen enkele.
En dan heb ik het over normale werelden... Geen casual en geen classic.


Heb zelf 2 van de genoemde werelden gespeeld en heb daar geen enkele keer een kata of cf zien passeren...
https://gyazo.com/cb1dac8550f4e04b1cfe4e1ba8727293
https://gyazo.com/aa834bf3bd96107ecbb7e9d86d9590c1

Het is 2 dagen terug he, de tering.. Aardappel is nog wat hoog gegrepen.
 
Reactiescore
2.303
Nou noem me dan een wereld waar kata, cf's en VV buiten de stam toegelaten werden...
Euuuhm... Geen enkele.
En dan heb ik het over normale werelden... Geen casual en geen classic.


Heb zelf 2 van de genoemde werelden gespeeld en heb daar geen enkele keer een kata of cf zien passeren...

Welke dan w23 en w36? Nou daar speelden we tegen Fre (careless) en Rhino die bots hadden. Ik weet nog goed hoe heel men cluster de smederijen kapot gekatad waren :)
 

DeletedUser81014

Guest
Ik n ik heb het ook niet over werelden die al 5 jaar geleden zijn...
Toen was tw nog behoorlijk in z'n aantal. De afgelopen jaren is het minder en minder en moet je ook eens iets opofferen voor de nieuwe spelers.

Je moet dus eerst nagaan wat die nieuwe spelers willen, en daarop verder bouwen.

Wat jullie doen of willen is spelen naar jullie normen. Dat getuigt van weinig besef en van weinig vooruitzicht voor tw...
Met jullie regels zorgen jullie ervoor dat tw binnen de 5 jaar opgedoekt geraakt...

Dit is trouwens ook richting tw...
Ga na wat jullie community wil... Jullie eigen zin doen zorgt ervoor dat er minder en minder animo is om het spel te spelen!
Meer enquêtes of meningen vragen is misschien een middel om eens te zien wat er mogelijk is :)
Tenzij jullie natuurlijk het idee hebben om. Nl op te doeken en nog zoveel mogelijk winst eruit halen, maar communiceer dat dan naar je community. Eerlijk duurt het langst ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Draggy hou je smoel man. Het begint er op te lijken dat je het iq van een baksteen hebt.

63 en 67 zijn recente werelden. Niemand wil die werelden spelen.
 
Bovenaan