Praathoek W69

DeletedUser61134

Guest
Het valt mij inderdaad op dat er veel gehapt wordt op je reacties.
Maar goed, laten we eerlijk zijn daar vraag je natuurlijk wel een beetje om...

Ja, ik kan me altijd goed verdiepen in mensen uittesten.
Limieten opzoeken en dergelijke.
 

DeletedUser81063

Guest
Ja, ik kan me altijd goed verdiepen in mensen uittesten.
Limieten opzoeken en dergelijke.

Als je hier niet gaat spelen, heeft het dan veel nut om dit forum onder te spammen?

Kan je je diensten niet ergens anders aanbieden?
 
Reactiescore
57
Ja, ik kan me altijd goed verdiepen in mensen uittesten.
Limieten opzoeken en dergelijke.

Al die seksuele gefrustreerde jongetjes opwarmen en als het puntje bij het paaltje komt de deur dicht gooien.
In dat geval, snap ik volledig waarmee je bezig bent. Ik vraag mij alleen af waarom ;)
 

DeletedUser61134

Guest
Als je hier niet gaat spelen, heeft het dan veel nut om dit forum onder te spammen?

Kan je je diensten niet ergens anders aanbieden?

Ik ben vrij om discussies te voeren :eek:
En ja zit alleen op het forum en TW tijdens werk. Vrije tijd heb ik het er te druk voor :eek:

Al die seksuele gefrustreerde jongetjes opwarmen en als het puntje bij het paaltje komt de deur dicht gooien.
In dat geval, snap ik volledig waarmee je bezig bent. Ik vraag mij alleen af waarom ;)

Verveling op het werk enzo :p En valt opzicht mee, Inge bv wind veel meer mannen op omdat mensen haar aardiger vinden dan ik ben. Terwijl mensen die mij lang kennen weer zeggen dat ik de aardigste ben en schijn bedriegt.

Dit hierboven zijn dus de dingen die mij interesseren :p Mensen zijn grappig
 
Reactiescore
57
Dit is letterlijk het praat topic XD

Ja dat is wel zo, maar het is het praattopic op het forum van Tribalwars.
Ik denk niet dat we het moeten hebben over Firedrakan zijn of haar werkinvullingen.
 
Reactiescore
1.454
Ja dat is wel zo, maar het is het praattopic op het forum van Tribalwars.
Ik denk niet dat we het moeten hebben over Firedrakan zijn of haar werkinvullingen.

Feit, maar ik vermoed dat @The Minion ook snapt dat hier kinderen van vrij jonge leeftijd spelen.

@firedrakan moet haar lusten maar ergens anders blussen...

Ach laat haar lekker. Liever hier dan dat ze in serieuze topics loopt te spammen en raar te doen. En als het echt niet door de beugel kan krijgt ze haar zoveelste ban wel :p
 

DeletedUser61134

Guest
Feit, maar ik vermoed dat @The Minion ook snapt dat hier kinderen van vrij jonge leeftijd spelen.

@firedrakan moet haar lusten maar ergens anders blussen...

Daarom ook heel netjes nergens foute woorden gebruikt :eek:
Denk dat die kinderen vanaf 2 jaar meer taal uitslaan dan ik hier doe.

Fork zag zelfs laatst 1 (2-3 jaar) die zat New kids Nitro uit te leggen omdat die met de vader had gekeken.

Ach laat haar lekker. Liever hier dan dat ze in serieuze topics loopt te spammen en raar te doen. En als het echt niet door de beugel kan krijgt ze haar zoveelste ban wel :p

Ze hebben voor mij vaak een ander soort ban, dan zit ik aantal dagen met een forum die zo traag werkt dat ik niet overal op kan reageren omdat ik niet 5 minuten op een pagina ga zitten w88 die laad :p Duckje heeft het eens uitgelegd in Privé maar mag vast niet delen :eek:
 
Reactiescore
524
Je bent niet de enige die dat soort 'bans' heeft gehad.
Als ze hem na x tijd niet vergeten te deactiveren is er geen probleem
 

DeletedUser61134

Guest
Je bent niet de enige die dat soort 'bans' heeft gehad.
Als ze hem na x tijd niet vergeten te deactiveren is er geen probleem

Wel een goede counter tegen mij in ieder geval, ben gigantisch ongeduldig :eek:
Discussies escaleren dan minder snel gezien ik normaal constant een stapje verder ga :$
 
Reactiescore
786
Wel een goede counter tegen mij in ieder geval, ben gigantisch ongeduldig :eek:
Discussies escaleren dan minder snel gezien ik normaal constant een stapje verder ga :$
Jij een stapje verder? Dat kan toch niet. Jij die altijd beleefd en doordacht gaat reageren, onmogelijk! :p
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
234g4j.jpg


Me waiting for the new world
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
57
Het begin van een nieuw hoofdstuk, succes allemaal :cool:
 
Bovenaan