Top & Flop spelers

Reactiescore
298
Denk dat je geheugen je in de steek laat :p boer en smid waren ook slachtoffer.
Denk het toch niet, je hebt het hier over Il Burattinaio toch? Daar kwamen kata's echt enkel op vz. Tegen Rush gebruikte Vitae wel kata's (en dan ook enkel op AH, los van die katamasssa op Nyade vgm), maar niet tegen Seau.

In onderstaande afbeelding zie je de door Vayne overgenomen dorpen. Alle (uitgebouwde) dorpen waren 9739pt, tel daar 256 voor de kapotte muur bovenop en je hebt 9995pt, de uitbouwgrootte van Burat zn dorpjes. Dus geen extra punten eraf door kata's
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding 2019-07-01 om 20.21.54.png
    Schermafbeelding 2019-07-01 om 20.21.54.png
    362,1 KB · Weergaven: 19
Reactiescore
111
Denk het toch niet, je hebt het hier over Il Burattinaio toch? Daar kwamen kata's echt enkel op vz. Tegen Rush gebruikte Vitae wel kata's (en dan ook enkel op AH, los van die katamasssa op Nyade vgm), maar niet tegen Seau.

Get your facts straight.... :eek2::redface::rolleyes2:
 

DeletedUser79415

Guest
Speler: FortisPlatinum , flop!

Zodra dorpjes worden gepakt door iemand met 100k gaan ze kata gooien op boer.

Dylan geeft aan dat kakaka vv heeft nu ben ik benieuwd of dit zo is want of hij wil kakaka zwart maken (wat ik wel voor me zie) of kakaka is echt zwak.
 

Bijlagen

  • D04D7F66-C7C7-463B-AC7D-AD9B16784A21.png
    D04D7F66-C7C7-463B-AC7D-AD9B16784A21.png
    182,6 KB · Weergaven: 44
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser79415

Guest
Dus kakaka heeft vv. Duidelijk, denk niet dat kakaka vrienden heeft gemaakt dan deze wereld
 
Reactiescore
1.278
Speler: FortisPlatinum , flop!

Zodra dorpjes worden gepakt door iemand met 100k gaan ze kata gooien op boer.

Dylan geeft aan dat kakaka vv heeft nu ben ik benieuwd of dit zo is want of hij wil kakaka zwart maken (wat ik wel voor me zie) of kakaka is echt zwak.

Vind het persoonlijk erger dat jij iemand zijn nummer zomaar open en bloot op het af gooit... denk is na man en dan noem jij iemand echt zwak?
 

DeletedUser79415

Guest
Vind het persoonlijk erger dat jij iemand zijn nummer zomaar open en bloot op het af gooit... denk is na man en dan noem jij iemand echt zwak?

Oeps dit was indd niet netjes, heb ik over het hoofd gezien en direct verwijderd.
 

DeletedUser41926

Guest
Feit dat Fortis vv aan Kakaka geeft vind ik spelbedervender dan het kata gebruik.

Fijn dat Kakaka nu nog een troef in de overmacht heeft. Nu kunnen ze naar 60% dominantie gaan zonder nog iemand te breken.
 
Reactiescore
1.278
Feit dat Fortis vv aan Kakaka geeft vind ik spelbedervender dan het kata gebruik.

Fijn dat Kakaka nu nog een troef in de overmacht heeft. Nu kunnen ze naar 60% dominantie gaan zonder nog iemand te breken.

Zeker weten?

5a075a7db405c21273bfab3aec8d6e81.png


35% is nog vrij veel hoor ...
 

DeletedUser41926

Guest
Zeker weten?

5a075a7db405c21273bfab3aec8d6e81.png


35% is nog vrij veel hoor ...

Klopt, 10% Kamele/Kakaka MB. Die kunnen vast wel de barbaren op noordelijk halfrond uitbouwen. Fortis is nog eens 1,5% als je de kaart bekijkt beslaan jullie al +/- 60%. Valt dus te behalen zonder op front winst te maken.

Ga er natuurlijk vanuit dat jullie dat alsnog gaan proberen.
 
Reactiescore
386
Klopt, 10% Kamele/Kakaka MB. Die kunnen vast wel de barbaren op noordelijk halfrond uitbouwen. Fortis is nog eens 1,5% als je de kaart bekijkt beslaan jullie al +/- 60%. Valt dus te behalen zonder op front winst te maken.

Ga er natuurlijk vanuit dat jullie dat alsnog gaan proberen.

Als je logisch nadenkt is zelfs zonder mb'ers die 60% nog heel heel ver verwijderd ;)
 
Reactiescore
972
Feit dat Fortis vv aan Kakaka geeft vind ik spelbedervender dan het kata gebruik.

Fijn dat Kakaka nu nog een troef in de overmacht heeft. Nu kunnen ze naar 60% dominantie gaan zonder nog iemand te breken.

Dat Dylan van Fortis een triest figuur is wisten we al, maar dit spant inderdaad toch echt de kroon. Maar goed, hier kan KaKaKa niet op aangekeken worden, dat wij een vv aangeboden krijgen, kunnen we in die zin niet zoveel aan doen.

Klopt, 10% Kamele/Kakaka MB. Die kunnen vast wel de barbaren op noordelijk halfrond uitbouwen. Fortis is nog eens 1,5% als je de kaart bekijkt beslaan jullie al +/- 60%. Valt dus te behalen zonder op front winst te maken.

Ga er natuurlijk vanuit dat jullie dat alsnog gaan proberen.

Al die frontaccounts die straks tegen Fight en Zes komen aan te liggen, gaan echt niet stoppen met groeien hoor. Maak je geen zorgen, KaKaKa zal gewoon op een normale manier die dominantie halen, wij hebben het niet nodig om barbarendorpen te edelen in het noorden of onze MB's te recruiten voor die 60%.
 
Reactiescore
163
Dat Dylan van Fortis een triest figuur is wisten we al, maar dit spant inderdaad toch echt de kroon. Maar goed, hier kan KaKaKa niet op aangekeken worden, dat wij een vv aangeboden krijgen, kunnen we in die zin niet zoveel aan doen.



Al die frontaccounts die straks tegen Fight en Zes komen aan te liggen, gaan echt niet stoppen met groeien hoor. Maak je geen zorgen, KaKaKa zal gewoon op een normale manier die dominantie halen, wij hebben het niet nodig om barbarendorpen te edelen in het noorden of onze MB's te recruiten voor die 60%.

Je had de vv natuurlijk ook niet kunnen aannemen..
 
Bovenaan