Stilte voor de Storm.

Reactiescore
571
Nice filmpje man. Heeft lemon alleen de rapportjes laten zien waarop we doodliepen? Voor de niet Chess spelers heb ik ook een paar rapportjes. Om te laten hoe erg wij doodliepen :(
12279f59-a373-4001-9c1e-c78bde685d19.png

b063e7cf-593f-4785-a6e4-071a15adb2db.png

f84f55a9-572d-48de-96fe-dda7877eae18.png

19fa4251-4523-4616-895c-07b8dfe8a248.png

Voordat ik een hele berg chess reacties over mij heen krijg. We hebben geen winst gepakt dus deze slag is door jullie gewonnen. Wie weet wat er ronde 2 gebeurt. ;)

Ik vind wel dat er zeker wat credit mag zijn voor de ex-Hike.'ers drx. Dabb en TheUltimateFighter, en hun os :p

Stamgenoten die elkaar ondersteunen is toch niet echt iets bijzonders.. Wel tof dat je credit aan je eigen account geeft. Lekker gewerkt pik. :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Heeft lemon alleen de rapportjes laten zien waarop we doodliepen?

nee enkel die megaclears van je mb, waar ik het grappig vond dat er bij een aantal nog geen muurlevel af ging. Als ik Neo op de fouten wou wijzen hadden er wel andere rapportjes gestaan.

tja toch een paar kleine foutjes gemaakt, 1 dodgefoutje, een slordig dorp qua stackje, en dat laatste dorpje valt wel mee (zie bijlage) Over blunders gesproken, niet opgevallen dat ik 2 bb's edelde bij het dodgen van edels :D:D

upload_2019-7-6_1-41-40.png

Maar ben benieuwd wat er bij ronde 3 (of 4 als ik jullie wave direct na ons leaven meetel) gaat brengen.
 

DeletedUser69389

Guest
En zoals jullie die berichten tonen voor Pops kunnen die net zo goed voor Capitan en Niels getoond worden...
 

DeletedUser79312

Guest
Stamgenoten die elkaar ondersteunen is toch niet echt iets bijzonders.. Wel tof dat je credit aan je eigen account geeft. Lekker gewerkt pik. :p

Het gaat er niet om dat stamgenoten elkaar ondersteunen, wél dat een 3 man army N.E.O buiten hield/houdt...
 

DeletedUser77113

Guest
Het gaat er niet om dat stamgenoten elkaar ondersteunen, wél dat een 3 man army N.E.O buiten hield/houdt...

SWP, we hebben da niet alleen met 3 gedaan he... die dingen moet je hier niet verkondigen, maar ingame gewoon waarmaken...
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.326
Ja net als dat ene volkje in de tropen, 1 2 veel.
 

DeletedUser69389

Guest
Leuke plannen hebben Niels, Plato en nog een paar accounts. Tof voor de rest van N.E.O. die daar niet bij horen..... Past wel weer bij hoe hij is als leider.... Niet opkomen voor de belangen van heel zijn stam. Het enige belang bij hem is eigenbelang i.p.v. stambelang....
 

DeletedUser67275

Guest
Leuke plannen hebben Niels, Plato en nog een paar accounts. Tof voor de rest van N.E.O. die daar niet bij horen..... Past wel weer bij hoe hij is als leider.... Niet opkomen voor de belangen van heel zijn stam. Het enige belang bij hem is eigenbelang i.p.v. stambelang....
Kap eens met het verkondigen van onzin.
 

DeletedUser69389

Guest
Kap eens met het verkondigen van onzin.
Uhu net zo'n onzin als dat er accounts in N.E.O. waren die tegen jullie handelen omtrent case Capitan waren... Net zo'n onzin als TBN en co die naar N.E.O. zouden gaan... Net zo'n onzin als de irritaties die er nu zijn binnen N.E.O. en op sommige N.E.O. accounts....

Misschien Daan moet je wat meer energie steken in het praten met je leden, want dat zou misschien wel veel problemen kunnen oplossen bij jullie.
 

DeletedUser69389

Guest
@Philosophy of Plato @Beast of Nation Roy als je wilt praten over je gevoelens voor tw dan mag je altijd aankloppen hoor. Ik weet nog wel mensen die misschien naar je willen luisteren zodat je je hart kunt opluchten, want het ''duur'' deffen van Strange zit je blijkbaar ook erg hoog als je steeds rapportjes moet doorsturen.....
 
Reactiescore
967
Leuke plannen hebben Niels, Plato en nog een paar accounts. Tof voor de rest van N.E.O. die daar niet bij horen..... Past wel weer bij hoe hij is als leider.... Niet opkomen voor de belangen van heel zijn stam. Het enige belang bij hem is eigenbelang i.p.v. stambelang....

Wat was dit eigenlijk? Helemaal vergeten dat je hier over begonnen was :eek:
 
Bovenaan