Top/Flop stammen

Reactiescore
7.918
Ja en jij met je oneindige gezeik ook nog, natuurlijk gaat Class die positie niet opgegeven ze zullen we gek zijn. Moet de vijand maar niet gaan runnen. Eigen schuld dikke bult.
 
Reactiescore
3.536
Ja en jij met je oneindige gezeik ook nog, natuurlijk gaat Class die positie niet opgegeven ze zullen we gek zijn. Moet de vijand maar niet gaan runnen. Eigen schuld dikke bult.

Precies of ik heb 1 seconde gedacht ze dit zouden overwegen. Alsnog moeten ze niets opgeven, ze hebben de winst dus nu gewoon nog effe onder elkaar wat TW'n.
 
Reactiescore
151
Je snapt dat er een verschil zit tussen dat jij probeert te roepen dat we gewonnen hebben en echt gewonnen hebben? Dat jij ons tot winnaar roept boeit ons allesinds niets.
 
Reactiescore
3.536
Je snapt dat er een verschil zit tussen dat jij probeert te roepen dat we gewonnen hebben en echt gewonnen hebben? Dat jij ons tot winnaar roept boeit ons allesinds niets.

Als het je niets boeit, waarom ga je er dan op in. Het is niet omdat jij roept het je niets boeit het je dan ook echt niets boeit ;)


(Heb volgens mij trouwens nergens gezegd Class gewonnen is)
 
Reactiescore
1.075
Reactiescore
3.536
Dat was in de stelling als alle stammen (Pawn, Devo, VIT en Class) afspreken dat Class de winst kreeg. Wel blijven opletten he!


En Pawn. Maar we sluiten dus met Mij, Pawn, VIT en Class af dat Class de wereld gewonnen heeft en gaan nu de verhoudingen wat balanceren en nog oorlogje tegen elkaar spelen?
 
Reactiescore
6
Het is van bij de start al duidelijk dat Class deze classic gaat winnen en dat kunnen we nu met zekerheid zeggen. Is het geen idee om de winst globaal nu aan Class te geven, dus Class is de winnaar (gefeliciteerd).

Kan Class dan nu in 2 stammen opsplitsen en kunnen we nog effe TW spelen tegen elkaar?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Vanaf er "volgens mij" in een post van Jannes staat, kan je er wel vanuit gaan dat wat volgt, altijd fout is.
 

DeletedUser61134

Guest
Ga Etern internen joh stel pûdes! :eek:

Maar ik vraag me meer af of Jannes probeerde te zeggen: Classic gewonnen is of Class gewonnen heeft.
 

DeletedUser61134

Guest
Vanaf wanneer ben je rijk? Dat is de echte vraag.

Als je bovengemiddelde wil zitten hoef je alleen maar te zorgen dat je niet studeert en een uitkering neemt.
 
Reactiescore
1.018
Is een aardige boost in de stam oda en stam odd op zich, wel geinig om te zien vanaf m'n vakantie
 

Deleted User - 487694086

Guest
Spijtig dat dit de manier is waarop Class door jullie front breekt.. Veel geluk gewenst naar VIT!
Wij wensen hem ook sterkte.
Maar wil er wel even bij zeggen dat dit niet de reden is dat er dorp zijn verloren, misschien 1/3e van de gepakte dorpen zijn van hem en die zijn vooralsnog niet gebruikt om andere dorpen te edelen. Vit zelf neemt het niet als excuus dus lijkt me ook niet de bedoeling:p
 
Bovenaan