Spotprenten

Deleted User - 487694086

Guest
Denk niet dat iemand nog serieus speelt hoor xd
Gok dat er nog een 4-5 tal mensen actief zijn, de overige hebben andere zaken om handen
Je gaat hier toch niet met droge ogen verkondigen dat Pawn de handdoek in de ring gooit?
 

DeletedUser81014

Guest
Je gaat hier toch niet met droge ogen verkondigen dat Pawn de handdoek in de ring gooit?

of dat het is weet ik niet ;)
Weet alleen, van de paar keer dat ik vorige week nog inlogde, dat er vrij veel inactiviteit was.
Sindsdien ben ik niet meer gelogd, dus weet niet hoe het er nu gaat ;)


zijn er ook velen die andere werelden spelen (zoals ik), dus denk dat die terug wat meer voorrang krijgen
 
Reactiescore
1.075
Gisteren speelde je niet op classic, nu heb je een paar keer gelogged.
Je gaat ook daarvanuit maken van die paar keer dat je logt zonder wat te doen wat de activiteit en toekomst plannen van pawn zijn.
Nooit een toekomst als medium overwogen?
 

DeletedUser81014

Guest
Gisteren speelde je niet op classic, nu heb je een paar keer gelogged.
Je gaat ook daarvanuit maken van die paar keer dat je logt zonder wat te doen wat de activiteit en toekomst plannen van pawn zijn.
Nooit een toekomst als medium overwogen?

heb nooit gezegd niet gespeeld, of gelogd te hebben.
Heb wel gezegd, dat ik op zoek was naar CO's en tot die tijd zelf af en toe ging inloggen. Maar heb sinds deze week classic links laten liggen, wegens tijdgebrek.

Er zijn er nog een paar die iets trachten te doen om Pawn er terug bovenop te brengen, maar zoals ik zei, toen ik vorige week inlogde, waren er een paar accounts die wat onderbemand waren, zoals Marter was dat ook. En dan kan je zelf zien hoe snel het kan gaan, als er te weinig bevolking op een account vertoeft ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Waar is die rolstoel meme?

Alles wat jij post Draggy, is alsof er een mentaal gehandicapte persoon zichzelf de hele tijd tegenspreekt. Man man man
 

DeletedUser81014

Guest
heb nooit gezegd niet gespeeld, of gelogd te hebben.
Heb wel gezegd, dat ik op zoek was naar CO's en tot die tijd zelf af en toe ging inloggen. Maar heb sinds deze week classic links laten liggen, wegens tijdgebrek.
Waar is die rolstoel meme?

Alles wat jij post Draggy, is alsof er een mentaal gehandicapte persoon zichzelf de hele tijd tegenspreekt. Man man man

je hoeft er dan ook niet op te reageren, laat staan te lezen ;)
Ben je helemaal vrij in, mocht je nog iets nuttigs op het topic kunnen reageren zie ik graag je naam weer verschijnen :D

Verder verdoe je tijd hier niet, want geen hond die naar jou commentaar luistert, laat staan zich ergert ^^
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ik zie veel liever the snipe hier commentaar geven dan ik jouw naam zie verschijnen. Jammer dat er geen tw is op de paralympics, ging je misschien ook eens iets bereiken
 

DeletedUser81014

Guest
Ik zie veel liever the snipe hier commentaar geven dan ik jouw naam zie verschijnen. Jammer dat er geen tw is op de paralympics, ging je misschien ook eens iets bereiken

ik zal reageren met jou motto ^^

KAKAKAKA
 

Deleted User - 487694086

Guest
heb nooit gezegd niet gespeeld, of gelogd te hebben.
Heb wel gezegd, dat ik op zoek was naar CO's en tot die tijd zelf af en toe ging inloggen. Maar heb sinds deze week classic links laten liggen, wegens tijdgebrek.

Er zijn er nog een paar die iets trachten te doen om Pawn er terug bovenop te brengen, maar zoals ik zei, toen ik vorige week inlogde, waren er een paar accounts die wat onderbemand waren, zoals Marter was dat ook. En dan kan je zelf zien hoe snel het kan gaan, als er te weinig bevolking op een account vertoeft ;)
6763703adcac6b9e64a8f6d038214982.png
 

DeletedUser81014

Guest

Ja?
Ik zeg toch dat hij solo speelde... Wil daarom niet zeggen dat je dag en nacht online zit lijkt me als je vakantie hebt ;)
Zal ook eerder hoogspraak geweest zijn volgens mij, dus zou niet teveel op die woorden van hem vertrouwen dat hij er klaar voor was.

Wil ik maar zeggen, moest er toen meer activiteit geweest zijn zou z'n account onder VV zijn beland, en waren er misschien minder snel zoveel verliezen gemaakt. Maar aangezien niemand echt zin of tijd had om een VV te draaien is die stijl naar beneden gezakt.
Dat komt vooral door geen VV te hebben gekregen, wat ik versta gezien het weer! Ik zat zelf liever buiten dan binnen hahaa
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ja?
Ik zeg toch dat hij solo speelde... Wil daarom niet zeggen dat je dag en nacht online zit lijkt me als je vakantie hebt ;)
Zal ook eerder hoogspraak geweest zijn volgens mij, dus zou niet teveel op die woorden van hem vertrouwen dat hij er klaar voor was.

Wil ik maar zeggen, moest er toen meer activiteit geweest zijn zou z'n account onder VV zijn beland, en waren er misschien minder snel zoveel verliezen gemaakt. Maar aangezien niemand echt zin of tijd had om een VV te draaien is die stijl naar beneden gezakt.
Dat komt vooral door geen VV te hebben gekregen, wat ik versta gezien het weer! Ik zat zelf liever buiten dan binnen hahaa
Juh omdat dany weigerde vv te draaien
 

DeletedUser69389

Guest
Ja?
Ik zeg toch dat hij solo speelde... Wil daarom niet zeggen dat je dag en nacht online zit lijkt me als je vakantie hebt ;)
Zal ook eerder hoogspraak geweest zijn volgens mij, dus zou niet teveel op die woorden van hem vertrouwen dat hij er klaar voor was.

Wil ik maar zeggen, moest er toen meer activiteit geweest zijn zou z'n account onder VV zijn beland, en waren er misschien minder snel zoveel verliezen gemaakt. Maar aangezien niemand echt zin of tijd had om een VV te draaien is die stijl naar beneden gezakt.
Dat komt vooral door geen VV te hebben gekregen, wat ik versta gezien het weer! Ik zat zelf liever buiten dan binnen hahaa
Hetgeen je hier zet is precies de kern van onze discussie laatst in het andere topic....
 

DeletedUser81014

Guest
Wat een dikke pawn voor pawn....

Denk dat de overgrote groep uit Pawn de wereld een beetje anders zijn gaan zien hoor afgelopen weken. Nuja ik kan toch stellen vanuit het eigen account dat het op de achtergrond is beland.
soms moet je eenmaal prioriteiten leggen naast Tw. Ookal vinden stamleden dat minder

Hetgeen je hier zet is precies de kern van onze discussie laatst in het andere topic....

Voor zover ik weet heb ik dit nooit ontken? Of het moet in een opwelling gebeurd zijn.

Juh omdat dany weigerde vv te draaien

Heb ik geen weet van. Weet alleen dat Marter er ook aan mij (eigenlijk aan m'n CO vroeg, die zat er meer op dan mij) en dat ikzelf niet kon, m'n CO blijkbaar ook niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Je zegt elke keer jou acc, zeg dan ook gewoon waar je speelt jezus, je lijkt wel een klein nichtje dat aandacht zoekt.
 
Reactiescore
259
Denk dat de overgrote groep uit Pawn de wereld een beetje anders zijn gaan zien hoor afgelopen weken. Nuja ik kan toch stellen vanuit het eigen account dat het op de achtergrond is beland.
soms moet je eenmaal prioriteiten leggen naast Tw. Ookal vinden stamleden dat minder

Als je prioriteiten je eigen farmrecord verbreken naast een stamacc deffen zijn snap ik dat wel
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Ja?
Ik zeg toch dat hij solo speelde... Wil daarom niet zeggen dat je dag en nacht online zit lijkt me als je vakantie hebt ;)
Zal ook eerder hoogspraak geweest zijn volgens mij, dus zou niet teveel op die woorden van hem vertrouwen dat hij er klaar voor was.

Wil ik maar zeggen, moest er toen meer activiteit geweest zijn zou z'n account onder VV zijn beland, en waren er misschien minder snel zoveel verliezen gemaakt. Maar aangezien niemand echt zin of tijd had om een VV te draaien is die stijl naar beneden gezakt.
Dat komt vooral door geen VV te hebben gekregen, wat ik versta gezien het weer! Ik zat zelf liever buiten dan binnen hahaa

Meer activiteit? Dany haalde die dag een recordrover? Dat doe je niet door één keer een rondje farms te sturen 's avonds hoor...
 
Bovenaan