Stilte voor de Storm.

Reactiescore
26
Wat ik vooral lees is dat iedereeen hier blijft neuten over alles terwijl er niks meer aan de situatie te veranderen is.

Het is nu eenmaal simpel N.E.O probeerde de wereld te laten stoppen voor de zomer. Dit is niet gelukt. Bij chess voelen ze zich benadeeld door de grote overmacht daar zit dan ook een waarheid in.

Maar als er nu eens vanuit kamp chess en vanuit kamp N.E.O besloten wordt om te stoppen met zagen en klagen en het spel gewoon spelen. Dan kunnen ze er samen nog een leuk einde van maken waar er vanuit chess misschien nog een mooie verassing komt.

Laten we nu dit topic houden voor wat het bedoeld was waar de acties van de oorlog tussen chess en N.E.O worden beschreven.

Het enige dat ik dan ook vraag naar N.E.O toe stop met de recruits en stop met het ontwijken van de oorlog. Ik ben echt aan het wachten tot er van N.E.O uit eens een mooie grote actie komt. Dat eens niet wordt vergezeld van stabs/interns/...

Vanuit chess is het mss nuttig om te stoppen met vitten op elk ding dat N.E.O doet of heeft gedaan. Er wordt gezegd dat de kwaliteit hoger is en hoe dan ook is jullie mindset veel beter. Trek je daar aanop en maak ze gewoon kapot. :p

Voor de duidelijkheid ik ben het niet akkoord met wat N.E.O al heeft gedaan en eventueel nog gaat doen maar je kan er toch niks aan veranderen dus waarom er bij blijven stilstaan... Vermeld het and move on. De wereld is nog lang niet gespeeld.

En nu ga ik terug naar men rol als creepy lezer dat nooit iets zegt :p
 

DeletedUser79447

Guest
Ag, chess heeft UFO edellijnen aangeboden. Ufo mag dus worden opgeteld bij chess.
 

DeletedUser79312

Guest
Ik zou je graag buiten het AF willen spreken om een normaal gesprek te voeren.
Je mag het zovaak herhalen als je wilt. Mocht je een gesprek met inhoud willen benader mij prive dan. Of doe je dit echt alleen voor de likes/aandacht op het AF?
Zal je hier een prive bericht sturen met mijn gegevens.

Top om te horen dat je toch nog plezier beleeft.

Ik heb zowel aan Inge, Filip en We Regret ( sorry ken je naam niet ) al duidelijk gemaakt hoe ik over kwantiteit en kwaliteit denk. Wil het best ook met jou bespreken.

What happens on the AF stays on the AF
 

Deleted User - 697374

Guest
Voila:
x7vhtoujgy74a.jpeg


p2nm7tgnbtr.jpeg

Komt nog meer bij

Ag, chess heeft UFO edellijnen aangeboden. Ufo mag dus worden opgeteld bij chess.
ipv dit kan je die screen effe voor me uploaden ik wacht er nu 3 dagen op. :oops:
 

DeletedUser79447

Guest
Hike en chess samenwerking confirmed. Inclusief wat ufo leden. Chess is kwantitatief ook groter nu.

ipv dit kan je die screen effe voor me uploaden ik wacht er nu 3 dagen op. :oops:

Was er een paar dagen niet, hierbij.
 

Bijlagen

  • _20190629_140644.JPG
    _20190629_140644.JPG
    135,8 KB · Weergaven: 43
  • _20190629_200735.JPG
    _20190629_200735.JPG
    46,1 KB · Weergaven: 38
  • _20190629_201008.JPG
    _20190629_201008.JPG
    67 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.454
Hike en chess samenwerking confirmed. Inclusief wat ufo leden. Chess is kwantitatief ook groter nu.

Kan je dan ook met het daadwerkelijke aanbod van edellijnen komen? Dit zegt natuurlijk vrij weinig en als 'bewijs' zijnde is dit domweg te verwerpen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
Kan je dan ook met de daadwerkelijke aanbod van edellijnen komen? Dit zegt natuurlijk vrij weinig en als 'bewijs' zijnde is dit domweg te verwerpen.
Hij heeft het dan ook niet. Roy probeert de aandacht te verleggen van de wandaden van zijn eigen stam. Helaas zit die flink verkeerd.... Zoals zovaak.
 
Reactiescore
3.457
Was dat een apje over en weer met voorbedachte rade Roy,haha!
Made my day:biggrin:
#neotrektallesuitdekast
 

DeletedUser79312

Guest
Hike en chess samenwerking confirmed. Inclusief wat ufo leden. Chess is kwantitatief ook groter nu.

Dus als Hike. een pm stuurt naar N.E.O waarin ze zeggen edellijnen voorstellen is er sprake van een samenwerking? wel héél kort door de bocht...
 

DeletedUser79447

Guest
Dus als Hike. een pm stuurt naar N.E.O waarin ze zeggen edellijnen voorstellen is er sprake van een samenwerking? wel héél kort door de bocht...

Als je de OS stats van gister mag geloven zijn er Chess spelers die lemon os't hebben;)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
Nee joh sto d allemaal bij de nr 2 deffer, die had wel 120k gesloopt
 

DeletedUser77113

Guest
Als je de OS stats van gister mag geloven zijn er Chess spelers die lemon os't hebben;)


Ik kan je vertellen dat Chess -na het rekruteren van UFO leden in kamp NEO- naar mij is toegekomen idd.
Ik heb jullie (NEO) daarvoor ook gewaarschuwd dat dit ging gaan gebeuren.

Het is en blijft heel simpel.

Hike is eruit gestapt, niet met de intentie een samenwerking aan te gaan met chess (de reorganisatie van TUF en onze kleinere stamleden hadden het namelijk mogelijk gemaakt om Chess lange tijd af te houden)

Helaas werd ons initiatief al snel de kop ingedrukt door de mentaliteit van NEO.

Ik kan je vertellen dat er wat heen en weer gaat, maar er niets definitief besloten is tot dusver.
Dat een enkeling uit chess dan een beetje def neerzet bij lemon en anderen uit chess een onbesproken nap hebben met TUF is geheel eigen keuze van die leden.


Had je trouwens al gezien hoe hoog de dagelijkse ovdd bij de overige hikers staat?

Zelf zijn de verliezen bij ons erg beperkt gebleven door het prima schuifwerk van onze lemonmops <3
Kan niet wachten tot jullie all in gaan, want dan kan ik mijn zc ook uitsturen :D
 

DeletedUser79312

Guest
Ik kan je vertellen dat Chess -na het rekruteren van UFO leden in kamp NEO- naar mij is toegekomen idd.
Ik heb jullie (NEO) daarvoor ook gewaarschuwd dat dit ging gaan gebeuren.

Het is en blijft heel simpel.

Hike is eruit gestapt, niet met de intentie een samenwerking aan te gaan met chess (de reorganisatie van TUF en onze kleinere stamleden hadden het namelijk mogelijk gemaakt om Chess lange tijd af te houden)

Helaas werd ons initiatief al snel de kop ingedrukt door de mentaliteit van NEO.

Ik kan je vertellen dat er wat heen en weer gaat, maar er niets definitief besloten is tot dusver.
Dat een enkeling uit chess dan een beetje def neerzet bij lemon en anderen uit chess een onbesproken nap hebben met TUF is geheel eigen keuze van die leden.


Had je trouwens al gezien hoe hoog de dagelijkse ovdd bij de overige hikers staat?

Zelf zijn de verliezen bij ons erg beperkt gebleven door het prima schuifwerk van onze lemonmops <3
Kan niet wachten tot jullie all in gaan, want dan kan ik mijn zc ook uitsturen :D

Hoe dan ook blijft het lachen hoe N.E.O Rone uiteindelijk rekruteerde en TUF die N.E.O verliet als excuus gebruikten om hun 'massa' niet te laten doorgaan en daarna een massa op een 'kleiner' target organiseerde (=Lemonpops van Hike.) Wanneer een haast 4 keer grotere stam het 'makkelijk' wilt spelen door op de kleinste 'echte' threat te gaan en dan gaat klagen dat Hike. hulp krijgt. Nogmaals, het is N.E.O die Hike. in deze positie heeft gebracht, waarom is het dan N.E.O die moeilijk doet over de gevolgen van hun acties...
 
Reactiescore
571
Niemand in NEO doet moeilijk.Iemand die 2 weken de wereld speelt en doet alsof hij het wiel heeft uitgevonden is om te lachen.

Is je clear gesloopt? Want dan heeft het weinig zin om nog mijn zc te gaan sturen he :)

Dat zou helemaal zinloos zijn dan :)

Clear is gesloopt. Ik zal wel nieuwe troepen sturen.
 
Bovenaan