Top & Flop spelers

Reactiescore
972
Je moet toegeven dat je eerste argument niet heel goed is.
En je tweede, tsja. Ik heb er de tijd niet voor. Vandaar dat ik er op tegen ben, het is pure bezigheids therapie. Fakewaves zie ik het strategisch nut van in, kata's niet.

Waarom is dat geen goed argument? Wat pas niet goed is, is een stelling deponeren zonder onderbouwing. Heerlijk, zo'n one-liner...

Nja, dit argument slaat pas nergens op. Maar goed, laten we de kata-discussie maar beëindigen.
 
Reactiescore
1.363
@We Like Hot Chicks ben je weer gaan lopen knullie? NAAAAAAB

Dan ken je de betekenis van runnen niet knul.
Kreeg geen incs niks :p.

True. Maar het word beetje slecht gepost hier, met die tony en we like hot chicks die gelukkig al een tijdje stil is. :D

Grote bek voor iemand die door mijzelf weggespeeld is. OP w65. Ja, had je niet verwacht hé? ;)

En Anton noob, ga aub geen shit roepen als je de details niet eens weet jochie.

Als mensen graag details willen horen, skype me maar :)
Ga dat hier niet typen.

xoxo
 
Reactiescore
853
Sowieso was Chris niet degene die Ano op del wilde gooien hoor :D
 
Reactiescore
1.476
Grote bek voor iemand die door mijzelf weggespeeld is. OP w65. Ja, had je niet verwacht hé? ;)
Op welk account zat jij dat jij mij hebt weggespeeld? Voor zover ik weet zat jij nooit bij mij in de buurt. En ik heb op 5 accounts gezeten.
Waarom is dat geen goed argument? Wat pas niet goed is, is een stelling deponeren zonder onderbouwing. Heerlijk, zo'n one-liner...

Nja, dit argument slaat pas nergens op. Maar goed, laten we de kata-discussie maar beëindigen.
Als je een land hebt dat zegt communisme in te voeren, vinden de meeste andere landen dat niet leuk. Ook al zeg je 'dit is niet hetzelfde communisme, beoordeel mij niet op dingen van vroeger met dezelfde naam'.
Om de reden hieronder.
Eerlijk, hij heeft wel gelijk. Kakaka heeft een reputatie opgebouwd en zodoende zullen sommige stammen gewoon alle Kakaka'ers weigeren, bijv. die waar ik in zit. (Helaas is Rob een uitzondering) Weet dat veel Kakaka'ers het geen reet boeit wat mensen denken en toch maar wat doen, maar voor de paar die nog serieus willen spelen verder kan spelen in Kakaka wel gevolgen hebben, of heeft het dat al gehad.
En de katadiscussie, het was leuk.
 
Reactiescore
163
Als je een land hebt dat zegt communisme in te voeren, vinden de meeste andere landen dat niet leuk. Ook al zeg je 'dit is niet hetzelfde communisme, beoordeel mij niet op dingen van vroeger met dezelfde naam'.


.

Nu ga je een zelfstandig naamwoord 'communisme' vergelijken met een eigennaam/stamnaam 'Kakaka'. Try again.
 
Reactiescore
1.363
Op welk account zat jij dat jij mij hebt weggespeeld? Voor zover ik weet zat jij nooit bij mij in de buurt. En ik heb op 5 accounts gezeten.

NTD knullie :).
Mag ik nu wel zeggen :p.
Wereld is nu toch al gewonnen xD.
Heb jou oa netjes weggespeeld. :)
Tuurlijk weet jij het niet, zette nooit mijn naam eronder als afzender :p.
 
Reactiescore
7.918
En wij hebben jou weggespeeld. Alleen maar grote bek ingame en hier/Skype maar verder niks klaarspelen. Zijn zoveel van die spelers zoals jou, om moe van te worden. Dikke doei, beter ga je volgende wereld wel eens je woord houden. Nubcacke.
 

DeletedUser79704

Guest
Dan ken je de betekenis van runnen niet knul.
Kreeg geen incs niks :p.



Grote bek voor iemand die door mijzelf weggespeeld is. OP w65. Ja, had je niet verwacht hé? ;)

En Anton noob, ga aub geen shit roepen als je de details niet eens weet jochie.

Als mensen graag details willen horen, skype me maar :)
Ga dat hier niet typen.

xoxo

chris, je bent gewoon gaan lopen man. je gefaalde poging tot leiding heeft ervoor gezorgd dat babe als een kaartenhuisje in elkaar storte nog voor dat kak de aanval inzette op ons en wat deed jij? mensen gaan dwingen te fuseren, massa's tegenhouden omdat je liever de targets probeerde te internen en de spelers ervan op accounts binnen babe zette. dat jij geen aanval kreeg betekent niet dat je niet kan gaan lopen.
 
Reactiescore
972
Als je een land hebt dat zegt communisme in te voeren, vinden de meeste andere landen dat niet leuk. Ook al zeg je 'dit is niet hetzelfde communisme, beoordeel mij niet op dingen van vroeger met dezelfde naam'.
Om de reden hieronder.

En de katadiscussie, het was leuk.

Hahaha, het moet inderdaad niet gekker worden, het communisme met KaKaKa vergelijken. Een sociale, politieke en economische ideologie vergelijken met een stamnaam op TW. Tjonge jonge, ik vond je al een slechte poster, maar dit slaat werkelijk alles. Ik ga er niet eens verder op in.

Nja, goed, wat Big Bang daar zegt is al ontkracht, namelijk, dat de meeste KaKaKa'ers gewoon in iedere andere stam zullen kunnen spelen. Dus wat je ermee wilt zeggen, geen idee.
 
Reactiescore
1.476
NTD knullie :).
Mag ik nu wel zeggen :p.
Wereld is nu toch al gewonnen xD.
Heb jou oa netjes weggespeeld. :)
Tuurlijk weet jij het niet, zette nooit mijn naam eronder als afzender :p.
Dan mag je je kapot schamen. Ik zie niet in hoe happyniss door ntd is 'weggespeeld'. Wij hebben heel lang op winst gestaan. Daarbij was ntd 1 van de meest onsportieve tegenstanders die we hebben gehad. Maar dat behoeft geen uitleg vermoed ik.
Dat je niet mag zeggen dat je daar speelde zegt ook al wel weer genoeg.
Nu ga je een zelfstandig naamwoord 'communisme' vergelijken met een eigennaam/stamnaam 'Kakaka'. Try again.
Hahaha, het moet inderdaad niet gekker worden, het communisme met KaKaKa vergelijken. Een sociale, politieke en economische ideologie vergelijken met een stamnaam op TW. Tjonge jonge, ik vond je al een slechte poster, maar dit slaat werkelijk alles. Ik ga er niet eens verder op in.

Nja, goed, wat Big Bang daar zegt is al ontkracht, namelijk, dat de meeste KaKaKa'ers gewoon in iedere andere stam zullen kunnen spelen. Dus wat je ermee wilt zeggen, geen idee.
Het was maar een voorbeeld, waarmee als iets dezelfde naam heeft, het vaak dezelfde reputatie meekrijgt. Laten we dan zeggen dat iemand het 4e rijk van duitsland opricht, dan heb je geen ideologie maar een naam.
 
Reactiescore
972
Het was maar een voorbeeld, waarmee als iets dezelfde naam heeft, het vaak dezelfde reputatie meekrijgt. Laten we dan zeggen dat iemand het 4e rijk van duitsland opricht, dan heb je geen ideologie maar een naam.

Het voorbeeld is gewoon niet gepast. Ik snap best wat jij bedoelt, alleen is het de verkeerde insteek. Een beetje kritisch lezer weet gewoon dat ondanks dat ik in KaKaKa zit en geassocieerd wordt met het verleden van W63, ik altijd de eerlijke speler zal blijven die ik ben. Daar hoeft zo'n 'stamnaam' echt geen verandering in te brengen. Daarmee heeft het 'communisme' en 'het vierde rijk van Duitsland' toch beiden een veel zwaardere lading dan dit KaKaKa, wat slechts op 1 wereld voor korte tijd zich misdragen heeft. Daarbij is dit KaKaKa hier op W67 nog van niks beschuldigd.
 
Reactiescore
2.444
Daarmee heeft het 'communisme' en 'het vierde rijk van Duitsland' toch beiden een veel zwaardere lading dan dit KaKaKa, wat slechts op 1 wereld voor korte tijd zich misdragen heeft. .

Hahaha, een iets zwaardere lading ja. Op het moment dat iemand dat soort vergelijkingen gaat maken kunnen we beter meteen ophouden.
 
Reactiescore
182
Dan ken je de betekenis van runnen niet knul.
Kreeg geen incs niks :p.

Jij bent zeker gaan runnen want je zag de bui al hangen. Je hebt heel babe verneukt met je zwakke leiding en nu ben je al op delete. Want je weet net zo goed als ons dat je niet capabel bent om ook maar 1 dag vol te houden tegen de aanvallen van kakaka :D Je bent gewoon net hetzelfde als murena, zwakke leider, zwakke speler, maar wel een grote mond. En dan te bedenken dat anonymous de wereld is gestart om solo te winnen, lachwekkende prestatie. Met voorsprong het grootste flopacc van heel w67.
 
Reactiescore
1.476
Het voorbeeld is gewoon niet gepast. Ik snap best wat jij bedoelt, alleen is het de verkeerde insteek. Een beetje kritisch lezer weet gewoon dat ondanks dat ik in KaKaKa zit en geassocieerd wordt met het verleden van W63, ik altijd de eerlijke speler zal blijven die ik ben. Daar hoeft zo'n 'stamnaam' echt geen verandering in te brengen. Daarmee heeft het 'communisme' en 'het vierde rijk van Duitsland' toch beiden een veel zwaardere lading dan dit KaKaKa, wat slechts op 1 wereld voor korte tijd zich misdragen heeft. Daarbij is dit KaKaKa hier op W67 nog van niks beschuldigd.
Hahaha, een iets zwaardere lading ja. Op het moment dat iemand dat soort vergelijkingen gaat maken kunnen we beter meteen ophouden.
Sorry hoor, het was niet mijn bedoeling een ongepaste vergelijking te maken. Tuurlijk heeft kakaka niet zo'n zware lading, dat snap ik zelf ook wel. Ik zal het er verder maar bij laten.
Geen zorgen Jonan, @We Like Hot Chicks heeft nooit op NTD gespeeld, enige plek waar hij heeft gespeeld op W65 is op zijn eigen account waar hij is weggespeeld zonder moeite. Blijkaar hier dus weer rofl
Dat vermoedde ik al wel. :D Leek me raar dat hij er bij Ima in kwam nadat hij op zijn eigen account zo hard gerund heeft. Waar speelde jij in Ima dan?
 
Reactiescore
853
Jij bent zeker gaan runnen want je zag de bui al hangen. Je hebt heel babe verneukt met je zwakke leiding en nu ben je al op delete. Want je weet net zo goed als ons dat je niet capabel bent om ook maar 1 dag vol te houden tegen de aanvallen van kakaka :D Je bent gewoon net hetzelfde als murena, zwakke leider, zwakke speler, maar wel een grote mond. En dan te bedenken dat anonymous de wereld is gestart om solo te winnen, lachwekkende prestatie. Met voorsprong het grootste flopacc van heel w67.
Is Kakaka dan op w63 gaan runnen? Beetje hypocriet zeg. Dat Babe is verneukt door een zwakke leiding ben ik met je eens, dat is dan ook de hele reden dat er gekeken werd naar het opzetten van een nieuwe stam. Niet dat het veel meer ging doen dan Babe, maar zou in ieder geval een grotere kans hebben in mijn ogen. Soms moet je een risico nemen en dan kan dat niet goed uitpakken, tja jammer.

Ik vind het ook vrij makkelijk te zeggen dat Ano een flopacc is simpelweg omdat ze de wereld solo wilden winnen? Start ging zeer goed, enige reden dat Ano niet is uitgelopen is door inactiviteit.
 

DeletedUser73162

Guest
Is Kakaka dan op w63 gaan runnen? Beetje hypocriet zeg.

Voor KaKaKa op W63 op delete ging stonden we voor op onze directe tegenstanders, volgens mij verder ook een totaal andere situatie. Ik kan zo een paar andere punten noemen waarom deze situaties niet te vergelijken zijn.
 
Bovenaan