Stilte voor de Storm.

Reactiescore
702

DeletedUser69389

Guest
Inhoudelijk op je vorige post: de leave van lemon, TUF etc had niet alleen met El Cap te maken. Het grootste motief van bijvoorbeeld TUF was het gat.

Die ban was op W62. Op W62 was ik ook op gegeven op vakantie waardoor ik niet kon spelen en mijn account onder VV stond, ben ik dan gelijk niet meer goed genoeg om TW te spelen? Op W62 ben jij met de staart tussen de benen gerund, en heb je Dante ontzettend in de steek gelaten, waardoor voor ons er geen redden meer aan was. Als we het zo gaan bekijken, kom jij volgens je eigen kritische kijk nergens meer aan de bak.

Denk je nou echt dat Simon iedereen bij elkaar wilde naaien? Hij logde een uurtje te vroeg op Repel, en uiteindelijk is de ban aan zowel unexplainable, als aan Repel kwijtgescholden. Zegt genoeg toch?

Derde acc was verbinding vergeten te delen en had niets te doen met een stab, aldus Simon.

Wat de uitkomst ook mag wezen, mijn punt in deze is dat dingen van vroeger niet voor eeuwig hoeven te worden gebruikt als argument om iemand wel/niet aan te nemen. Anders had ook jij nergens meer terecht gekund Martijn
Niet alleen nee, maar het was wel een (extra) reden. Wanneer men het gevoel had dat dat gat wel opgelost zou worden en de sfeer goed zat dan durf ik te wedden dat ze nu nog in N.E.O. zaten.

Ik zeg niet dat je dan niet goed genoeg was om te spelen. Ja echt met de staart tussen de benen weg. Dante was al niet eens meer te redden en mijn eigen team was ook al gone.

Hangt ervan af hoor. De daden die Alex, Twan en Willem op wereld 43 hebben gepleegd zijn van een zodanig niveau dat dat altijd gebruikt dient te worden om iemand te weigeren voor een stam. Als iemand eenmaal met zijn vingers aan een kind heeft gezeten dan ga je die ook niet de mogelijkheid bieden om een job te nemen waarmee die in aanraking kan komen met kinderen. Net als dat iemand die heeft gefraudeerd niet meer bij financiele instellingen kan werken.Wanneer het dermate ernstig is dan is verjaring gewoon geen geldig argument.

Ja ik vertrouw die Simon voor geen enkele cent en dat is ook al door anderen hier bevestigd. Vooral niet omdat het niet het eerste incident met hem was.

Wat betreft je sneer naar mij. De laatste keer dat ikzelf heb gestabt was op wereld 19 en ik ben daar eerlijk en transparant over. Het verschil is dat jullie dat als stam niet altijd zijn en het gebeuren van Simon en El Capitan is nog niet eens een jaar geleden allebei. Als je als stam voor bepaalde waarden wilt staan dan zorg je ervoor dat zulke spelers niet naar je stam komen en als komen dat ze dan publiekelijk door het stof gaan en wat niet is gebeurd. Ook het Capitan gebeuren is goedgepraat door jullie. En dan verbaasd zijn dat er geen serieuze spelers willen komen naar N.E.O.... Logisch ook eigenlijk dat je dan op spelers als Simon komt, want veel beter kunnen jullie als stam dan ook niet krijgen.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Net als dat iemand die heeft gefraudeerd niet meer bij financiele instellingen kan werken

ik wil even niet muggenziften, maar na 4 jaar verjaren zulke delicten en kan je gewoon een VOG voor de financiele sector terug krijgen en weer erin werken. enkel zeden delicten verjaren nooit voor een VOG
 

DeletedUser69389

Guest
ik wil even niet muggenziften, maar na 4 jaar verjaren zulke delicten en kan je gewoon een VOG voor de financiele sector terug krijgen en weer erin werken. enkel zeden delicten verjaren nooit voor een VOG
Ow merci. Wel echt gestoord trouwens dat je dan weer gewoon daarin mag werken. Terwijl dat ten koste kan gaan van de stabiliteit van een bedrijf....
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
Hoe weet jij dit zo goed? :engel:

omdat je zon kreng nodig hebt voor werk binnen de ICT (informatie veiligheid en dergelijke) en ik me eens erin verdiept hebt hoe het nou werkte
 
Reactiescore
3.457
Bravo Neo,weer een prachtige aktie met goedkeuring van de leiding ( Roy) van Neo!
Een dikke cf overgenomen van Buizerd,wat een laag gevallen zooitje zijn jullie toch.

Zo’n grote voorsprong en toch dit nodig hebben?
Daarnaast blijkt maar weer dat jullie contact optimaal is met Buizerd.
Weer een sterretje achter jullie naam
 

DeletedUser77113

Guest
Moet je nagaan wat ze nu met muramasa aan het uitspoken zijn...
An attempt to intern is die aan het internen, maar is niet van plan om alle dorpen te pakken (denk een beetje schrik van TufLemonDabb)
Ze gaan enkele cf’s van mura stacken, om er nadien mee te gaan edelspammen :eek:
Jaja, wat een mooie stam is dat... lijkt net Qua. W64 wel, iemand die wil weten hoe het hun vergaat?

Verbaast me niets als je weet dat er aardig wat Qua in NEO speelt
 

DeletedUser79312

Guest
Moet je nagaan wat ze nu met muramasa aan het uitspoken zijn...
An attempt to intern is die aan het internen, maar is niet van plan om alle dorpen te pakken (denk een beetje schrik van TufLemonDabb)
Ze gaan enkele cf’s van mura stacken, om er nadien mee te gaan edelspammen :eek:
Jaja, wat een mooie stam is dat... lijkt net Qua. W64 wel, iemand die wil weten hoe het hun vergaat?

Verbaast me niets als je weet dat er aardig wat Qua in NEO speelt

Gewoon onthouden, N.E.O denkt dat ze boven de wet staan, alles en iedereen moet zich houden aan fair spel, dit en dat, als er eens een 'stab' is vanuit N.E.O is het ofwél goedpraten ofwél minimaliseren en spammen met recruits zodat hoe dan ook ze nog de bovenhand behouden maar als het over N.E.O zelf gaat dan kunnen ze doen wat ze willen. Dan is alles toegestaan, zolang N.E.O maar als eerste blijft staan en het smerig genoeg speelt dat men denkt dat het niet anders kan. En steeds terugkomen op het 'kwantiteit als compensatie voor kwaliteit'-principe om alles goed te praten.

-----

Ik vraag mij eerlijk af, wie van de niet-N.E.O'ers hier 'geniet' nog van deze wereld. Want het is tegenwoordig toch steeds hetzelfde liedje:
1) N.E.O's overmacht door de recruits
2) N.E.O die de overmacht gebruikt om momenteel op Hike. te gaan
3) N.E.O die doet alsof ze deze overmacht nodig hebben
4) Chess die zich afzet tegen alles wat N.E.O is, doet of schreeuwt
5) N.E.O die alles wat ze doen probeert goed te praten en dan nog eens dom genoeg zijn om het zelf ook te geloven
6) Hike. die keer op keer op hun eentje alles van N.E.O lijkt te blocken, resultaat is dat ze meer moeten recruiten
7) N.E.O die wéér eens een intern doet want dat is toch de enige manier van dorpjes krijgen hé...
8) Iedereen zonder leven (=wij) die het AF gebruiken om onze mening 'erin' te rammen...

Ik denk dat je over x weken of maanden dit kan terugnemen en het nog steeds accuraat gaat zijn...

Maar oh well, als ik één iets kan voorstellen dan is het dan N.E.O de naam verandert in 'w66-verkloters', dan is er toch iets accuraat aan wat ze verkondigen...
 
Reactiescore
571
Gewoon onthouden, N.E.O denkt dat ze boven de wet staan, alles en iedereen moet zich houden aan fair spel, dit en dat, als er eens een 'stab' is vanuit N.E.O is het ofwél goedpraten ofwél minimaliseren en spammen met recruits zodat hoe dan ook ze nog de bovenhand behouden maar als het over N.E.O zelf gaat dan kunnen ze doen wat ze willen. Dan is alles toegestaan, zolang N.E.O maar als eerste blijft staan en het smerig genoeg speelt dat men denkt dat het niet anders kan. En steeds terugkomen op het 'kwantiteit als compensatie voor kwaliteit'-principe om alles goed te praten.

-----

Ik vraag mij eerlijk af, wie van de niet-N.E.O'ers hier 'geniet' nog van deze wereld. Want het is tegenwoordig toch steeds hetzelfde liedje:
1) N.E.O's overmacht door de recruits
2) N.E.O die de overmacht gebruikt om momenteel op Hike. te gaan
3) N.E.O die doet alsof ze deze overmacht nodig hebben
4) Chess die zich afzet tegen alles wat N.E.O is, doet of schreeuwt
5) N.E.O die alles wat ze doen probeert goed te praten en dan nog eens dom genoeg zijn om het zelf ook te geloven
6) Hike. die keer op keer op hun eentje alles van N.E.O lijkt te blocken, resultaat is dat ze meer moeten recruiten
7) N.E.O die wéér eens een intern doet want dat is toch de enige manier van dorpjes krijgen hé...
8) Iedereen zonder leven (=wij) die het AF gebruiken om onze mening 'erin' te rammen...

Ik denk dat je over x weken of maanden dit kan terugnemen en het nog steeds accuraat gaat zijn...

Maar oh well, als ik één iets kan voorstellen dan is het dan N.E.O de naam verandert in 'w66-verkloters', dan is er toch iets accuraat aan wat ze verkondigen...

Ach gossie. Wat zijn we toch een boeman geworden. Laat ik maar al je punten afgaan, want volgens punt 5 moet dat he. :p

1. Yup heb je gelijk in. Is ook al 100x bevestigd. Speciaal voor jouw geef ik het nog een keer extra toe. Hopelijk kan je nu wel rustig slapen.
2. Hmm.... if life gives you lemons make lemonade ( vond hem wel leuk, speciaal voor ons citroentje <3 )
3. Doet alsof tja is niet echt een sterk argument. Ik denk dat je vergeet dat dit spel nog altijd wordt gespeeld door mensen. Niemand is perfect. Iedereen kan fouten maken. So be it.
4. Go Chess go. Nogmaals laten we dit ingame uitvechten. We zien wel waar het schip strandt.
5. Zie punt 3. Ik ben wel benieuwd wat wij hebben gedaan dat zo erg is. Kom a.u.b. niet weer aanzetten met situatie El Cap.
6. Er is toe nu slechts 1 poging gedaan tot. Waarbij bij lange na niet alles is ingezet. Lemonpops is bij meerdere spelers op hun GA lijstje als beste speler gezet. Ook bij die van mijzelf. Maarten, Jan en Jens verdienen dit ook. Het zou dom zijn om ze te onderschatten.
7. Ik voel mij persoonlijk hierbij aangevallen. Zal wel om Mura gaan. Wij hebben inderdaad een paar dorpen gepakt. We hebben flink gestreden voor al onze overige dorpen. Een keertje een cheatday mag wel toch.
8. Het is top dat je jouw mening geeft op het AF. Ik vraag mij alleen af wat je hier mee wilt bereiken. Post je 1x iets over onze slechte heldendaden... dan snappen mensen het ook wel. Om keer op keer het zelfde te posten heeft weinig zin.

5d32db451a86890014f6a7bd1348c5d2.png


We weten beiden dat je hooguit over een dag weer iets post. Ongeacht of er iets nieuws gebeurt of niet.
Even bot gezegd, niemand op het AF heeft alzheimer. Je hoeft echt niet iedere dag weer het zelfde te posten.

Persoonlijke vraag. Vermaak jij je nog met spelen van TW? Of hebben wij het zo erg verziekt. Ik bied je onze excuses aan mocht dat laatste het geval zijn.

xxx
 
Reactiescore
1.962
Gewoon onthouden, N.E.O denkt dat ze boven de wet staan, alles en iedereen moet zich houden aan fair spel, dit en dat, als er eens een 'stab' is vanuit N.E.O is het ofwél goedpraten ofwél minimaliseren en spammen met recruits zodat hoe dan ook ze nog de bovenhand behouden maar als het over N.E.O zelf gaat dan kunnen ze doen wat ze willen. Dan is alles toegestaan, zolang N.E.O maar als eerste blijft staan en het smerig genoeg speelt dat men denkt dat het niet anders kan. En steeds terugkomen op het 'kwantiteit als compensatie voor kwaliteit'-principe om alles goed te praten.

-----

Ik vraag mij eerlijk af, wie van de niet-N.E.O'ers hier 'geniet' nog van deze wereld. Want het is tegenwoordig toch steeds hetzelfde liedje:
1) N.E.O's overmacht door de recruits
2) N.E.O die de overmacht gebruikt om momenteel op Hike. te gaan
3) N.E.O die doet alsof ze deze overmacht nodig hebben
4) Chess die zich afzet tegen alles wat N.E.O is, doet of schreeuwt
5) N.E.O die alles wat ze doen probeert goed te praten en dan nog eens dom genoeg zijn om het zelf ook te geloven
6) Hike. die keer op keer op hun eentje alles van N.E.O lijkt te blocken, resultaat is dat ze meer moeten recruiten
7) N.E.O die wéér eens een intern doet want dat is toch de enige manier van dorpjes krijgen hé...
8) Iedereen zonder leven (=wij) die het AF gebruiken om onze mening 'erin' te rammen...

Ik denk dat je over x weken of maanden dit kan terugnemen en het nog steeds accuraat gaat zijn...

Maar oh well, als ik één iets kan voorstellen dan is het dan N.E.O de naam verandert in 'w66-verkloters', dan is er toch iets accuraat aan wat ze verkondigen...

Als chess zijnde kan je nog best van deze wereld genieten, want als je ondanks de inmense overmacht + alle clusterfucks om incomings te spotten en nog allerlei stabs toch deze wereld weet te winnen je een best wel leuke prestatie hebt neergezet.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.404
IK vind het nog best een leuke wereld tot nu toe. Offensief kan ik toch geen ruk, dus ben blij dat ik iig invloed kan uitoefenen door als een blok beton in ieders weg te liggen. laat die inc maar komen, daar voor speel je het spel tenslotte
 

DeletedUser79312

Guest
Ach gossie. Wat zijn we toch een boeman geworden. Laat ik maar al je punten afgaan, want volgens punt 5 moet dat he. :p

1. Yup heb je gelijk in. Is ook al 100x bevestigd. Speciaal voor jouw geef ik het nog een keer extra toe. Hopelijk kan je nu wel rustig slapen.
2. Hmm.... if life gives you lemons make lemonade ( vond hem wel leuk, speciaal voor ons citroentje <3 )
3. Doet alsof tja is niet echt een sterk argument. Ik denk dat je vergeet dat dit spel nog altijd wordt gespeeld door mensen. Niemand is perfect. Iedereen kan fouten maken. So be it.
4. Go Chess go. Nogmaals laten we dit ingame uitvechten. We zien wel waar het schip strandt.
5. Zie punt 3. Ik ben wel benieuwd wat wij hebben gedaan dat zo erg is. Kom a.u.b. niet weer aanzetten met situatie El Cap.
6. Er is toe nu slechts 1 poging gedaan tot. Waarbij bij lange na niet alles is ingezet. Lemonpops is bij meerdere spelers op hun GA lijstje als beste speler gezet. Ook bij die van mijzelf. Maarten, Jan en Jens verdienen dit ook. Het zou dom zijn om ze te onderschatten.
7. Ik voel mij persoonlijk hierbij aangevallen. Zal wel om Mura gaan. Wij hebben inderdaad een paar dorpen gepakt. We hebben flink gestreden voor al onze overige dorpen. Een keertje een cheatday mag wel toch.
8. Het is top dat je jouw mening geeft op het AF. Ik vraag mij alleen af wat je hier mee wilt bereiken. Post je 1x iets over onze slechte heldendaden... dan snappen mensen het ook wel. Om keer op keer het zelfde te posten heeft weinig zin.


We weten beiden dat je hooguit over een dag weer iets post. Ongeacht of er iets nieuws gebeurt of niet.
Even bot gezegd, niemand op het AF heeft alzheimer. Je hoeft echt niet iedere dag weer het zelfde te posten.

Persoonlijke vraag. Vermaak jij je nog met spelen van TW? Of hebben wij het zo erg verziekt. Ik bied je onze excuses aan mocht dat laatste het geval zijn.

xxx

Dan gaan wij ook eens hetzelfde doen...

1) Als het al 100x is bevestigd en ook voor UFO naar N.E.O ging, waarom zondigen jullie dan keer op keer aan dezelfde praktijken?
2) Aan het gebrek aan Lemonade dat wordt gemaakt van Lemon's dorpen lijkt dit niet echt te lukken...
3) Ik denk dat jij vergeet wat die zin betekent en dit niets te maken heeft met het al dan niet perfect zijn, noch het maken van fouten.
4) Als je het met Chess wilt uitvechten, waarom gaat dan iedereen op Lemon?
5) De situatie EL Capitan
5b) afgaande op 1) staat alles toch al hier ergens, dus voor één keer gaan we het niet herhalen.
6) gedaan zou betekenen dat het klaar is, ik denk dat jullie momenteel nog bezig zijn en het niet echt lijkt te lukken. Wat mooi dat ze ook op jouw lijstje staan, de vraag is alleen of het dan niet jammer is dat jullie hen zijn kwijtgeraakt (zie 5(b)) Ik kan alleen maar zeggen, veel succes met door Lemon te gaan...
7) Terecht, het gaat zeker om Mura, de manier hoe dat account wordt gebruikt. Muren boosten, doen moeilijk over het niet respecteren van een NAP, spreken dan met het account TUF een NAP af en negeren dit NAP dan door hun MB te laten aanvallen. Maar natuurlijk komt daar niets van op het AF. Want een stam die niet-N.E.O is hoeft niet alles wat 'negatief' is voor de ander aan de grote klok te hangen, en N.E.O wordt al genoeg afgekraakt op het rekruteringsbeleid, zou niet stroken met de gewoonten om eens over wat anders te beginnen.
8) Ik denk dat 'heldendaden' een overstatement is, want daarvoor moet je iets doen voor een ander en N.E.O lijkt alleen graag dingen te doen die positief zijn voor henzelf. Slechte heldendaden zou al zeker niet gaan, want heldendaden heeft iets positiefs in het woord, slechte associatie met N.E.O in het algemeen. En blijkbaar lijken de mensen het niet volledig te snappen (zie 1)) want of het nu 1x of 100x wordt gepost, gaat weinig aan veranderen...

Nou ja, het is niet een dag later, dus surprise surprise, had je niet gedacht he... En het enige nieuwe dat is gebeurd is dat het verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 stap voor de verandering weer eens wat groter is geworden. Maar om terug te komen op eerder, als N.E.O mag hervallen in een oude routine van alles wat al eerder is genoemd, dan mag ik toch hervallen in het posten van hetzelfde elke dag...

Persoonlijk antwoord: Ik vermaak me enorm, wetende dat kwantiteit en kwaliteit gelukkig niet hetzelfde zijn. Het wordt wachten tot jullie dat ook beseffen...
 
Reactiescore
571
Dan gaan wij ook eens hetzelfde doen...

1) Als het al 100x is bevestigd en ook voor UFO naar N.E.O ging, waarom zondigen jullie dan keer op keer aan dezelfde praktijken?
2) Aan het gebrek aan Lemonade dat wordt gemaakt van Lemon's dorpen lijkt dit niet echt te lukken...
3) Ik denk dat jij vergeet wat die zin betekent en dit niets te maken heeft met het al dan niet perfect zijn, noch het maken van fouten.
4) Als je het met Chess wilt uitvechten, waarom gaat dan iedereen op Lemon?
5) De situatie EL Capitan
5b) afgaande op 1) staat alles toch al hier ergens, dus voor één keer gaan we het niet herhalen.
6) gedaan zou betekenen dat het klaar is, ik denk dat jullie momenteel nog bezig zijn en het niet echt lijkt te lukken. Wat mooi dat ze ook op jouw lijstje staan, de vraag is alleen of het dan niet jammer is dat jullie hen zijn kwijtgeraakt (zie 5(b)) Ik kan alleen maar zeggen, veel succes met door Lemon te gaan...
7) Terecht, het gaat zeker om Mura, de manier hoe dat account wordt gebruikt. Muren boosten, doen moeilijk over het niet respecteren van een NAP, spreken dan met het account TUF een NAP af en negeren dit NAP dan door hun MB te laten aanvallen. Maar natuurlijk komt daar niets van op het AF. Want een stam die niet-N.E.O is hoeft niet alles wat 'negatief' is voor de ander aan de grote klok te hangen, en N.E.O wordt al genoeg afgekraakt op het rekruteringsbeleid, zou niet stroken met de gewoonten om eens over wat anders te beginnen.
8) Ik denk dat 'heldendaden' een overstatement is, want daarvoor moet je iets doen voor een ander en N.E.O lijkt alleen graag dingen te doen die positief zijn voor henzelf. Slechte heldendaden zou al zeker niet gaan, want heldendaden heeft iets positiefs in het woord, slechte associatie met N.E.O in het algemeen. En blijkbaar lijken de mensen het niet volledig te snappen (zie 1)) want of het nu 1x of 100x wordt gepost, gaat weinig aan veranderen...

Nou ja, het is niet een dag later, dus surprise surprise, had je niet gedacht he... En het enige nieuwe dat is gebeurd is dat het verschil tussen de nummer 1 en nummer 2 stap voor de verandering weer eens wat groter is geworden. Maar om terug te komen op eerder, als N.E.O mag hervallen in een oude routine van alles wat al eerder is genoemd, dan mag ik toch hervallen in het posten van hetzelfde elke dag...

Persoonlijk antwoord: Ik vermaak me enorm, wetende dat kwantiteit en kwaliteit gelukkig niet hetzelfde zijn. Het wordt wachten tot jullie dat ook beseffen...

Mijn beurt :D

1. Heb al uitgebreid antwoord gegeven in mijn post in dit topic. Je hebt die ook gelezen, want je citeerde mij nog.
2. Hmm zullen we op mass delete gaan? Nogmaals er is 1 poging gedaan. Als je daarna al opgeeft, wat voor zin heeft spelen dan?
3. Ik snap niet waarom je zo boos bent.
4. Alles op zijn tijd.
5. Erg zwak. Had iets meer verwacht.
6. Er staat 'poging gedaan'. Je kan alles verdraaien naar wat jou beter uitkomt, maar dat veranderd niet de realiteit.
7. Heb geen idee wat er met Mura en zijn mb gebeurt is. Kan daar niet over oordelen.
8. Altijd leuk als je wat voer klaar legt en iemand hapt erin ;). Hoe 1 woordje iets kan beïnvloeden.

Ik zou je graag buiten het AF willen spreken om een normaal gesprek te voeren.
Je mag het zovaak herhalen als je wilt. Mocht je een gesprek met inhoud willen benader mij prive dan. Of doe je dit echt alleen voor de likes/aandacht op het AF?
Zal je hier een prive bericht sturen met mijn gegevens.

Top om te horen dat je toch nog plezier beleeft.

Ik heb zowel aan Inge, Filip en We Regret ( sorry ken je naam niet ) al duidelijk gemaakt hoe ik over kwantiteit en kwaliteit denk. Wil het best ook met jou bespreken.
 
Bovenaan