Golden Awards

  • Topicstarter Deleted User - 487776907
  • Startdatum
Reactiescore
831
Beste speler:

Collationem, zoals hierboven al beschreven sterk team en groei is immens. Is wel duidelijk dat ze deze verdienen.

Beste stam:

Lijkt me evident dat deze tussen AX en P!NK gaat. Ik zelf kies voor P!NK hier omdat ik de namen wat beter ken van vorige werelden en omdat hun cluster beter verdeeld is.

De beste stam speler:

Kan alleen spreken voor mijn eigen stam en hier is het The Mind of a Murderer, actief team dat denkt aan het stambelang.

Beste leider:

Ik vind dat er in alle stammen wel problemen zijn momenteel en bij geen enkele stam is het 100% soepel verlopen. Ik zal hier dan ook niemand benoemen.

Slechte leider:

Leiding van Star., denk dat ik deze al wel duidelijk heb gemaakt :eek:

Meest overschatte stam:

AX omdat ik echt totaal niemand ken die daar speelt en dat zegt vaak wel iets. Bewijs me het tegendeel zou ik zeggen :p

Meest onderschatte stam:

Snow en Paint! Gebaseerd op het feit dat er goede spelers zijn te vinden in deze beide stammen terwijl hun punten dit niet weergeven.

Meest overschatte speler:

Geen idee.

Meest onderschatte speler:

The Mind of a Murderer zoals hierboven beschreven actief en sterk team.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:

Spelers die actief en decent zijn? :rolleyes:

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:

Star.leden en Da Vinci. omdat ik met hun al eens slechte ervaringen heb gehad.

Mooiste speler naam:

Act of Divinity, Lazy Summer Days, The Mind of a Murderer en Anxiety Disorder vind ik allemaal wel mooi.

Natuurlijk ook mijn eigen naam, waarom zou ik die anders kiezen.

Mooiste stam naam:

I heard you paint houses

Het tofste topic:

Spotprenten en GA

Het domste topic:

Nachters topic

Mooiste profiel foto van spelers:

131383_large
131374_large
131165_large
130239_large
129816_large


Mooiste profiel foto van stammen:

129277_large


Grootste blunder:

Lazy Summer Days recruiten zeker? Vind het geen blunder maar heb niets anders.

Mooiste actie van de wereld:

Nog geen mooie dingen gezien op deze brakke wereld.
 

DeletedUser81014

Guest
Meest overschatte speler:Stuntman. Hij groeit hard, het lijkt een leuk account met een leuk cluster. Tot je z'n spelersakte bekijkt. Drie, ik herhaal DRIE, van zijn 21 overnames zijn géén intern. Do I need to say more?


Lijkt allemaal leuk als je het op papier bekijkt inderdaad. Maar wij spelen met zijn tweeën, en op het start dorp na, is voor alle dorpen toch degelijk wel geknokt. Alles is netjes gecleard en eerlijk geëdeld.

Dit is ook de laatste post die jullie van mij gaan tegen komen, aangezien ik zo een hekel aan het AF heb gekregen door al deze zwartmakerij en mensen die denken dat ze alles beter weten En zichzelf aanzienlijk beter voelen dan de rest.

Hmm, op w68 heb je sjonnie ook geinternd.
Eigenlijk ben je daar ook tot 1mil gestegen door interns, kom je het nogmaals over doen?

Vind het logisch af en toe een intern te hebben, maar dit is wel in het extreme. 4 dorpen van je huidig aantal zijn geen interns.

Vraag me af of dit wel legaal is?
 
Reactiescore
1.476
Nou vooruit 1tje nog dan om het verhaal op te helderen. Het account stuntman word gebruikt als hoofd account voor de betere vlaggen.

Twisted fate en sjonnie1997 gaan hier dus op spelen. Maar alles wat naar het hoofd account gaat is gewoon netjes in bezit genomen. Op een eerlijke manier. Als je kijkt naar oorlog statistieke van de oorlog tussen Hanze en 12 zie je dat hier gewoon goeie resultaten zijn geboekt.

Met vriendelijke groet team stuntman.

We zouden het waarderen als je voortaan een stapje verder kijkt voor dat alles zomaar op het forum word gegooid.
Interns dus.
 
Reactiescore
2.478
Beste speler: Mensen die mij kennen weten wellicht al wie ik hier ga neerzetten, zo ook bij een andere award in deze lijst. Collationem staat wat mij betreft hoog in de top van potentieel beste spelers van W68. Het team wat er op zit is gewoonweg ijzersterk. Een team wat (los van elkaar) meerdere werelden is gestart en meerdere werelden heeft gewonnen. Vaak samen gespeeld via andere accounts, maar nu samengekomen op één. In het begin een kleine tegenslag gehad, maar zoals aan de groei van afgelopen week te zien is - waar wij van een rang 21 naar een rang 5 zijn gestegen - is kwaliteit op dit account in meerdere maten aanwezig.
Kortom, ik speel er dus sws beste speler. #ezpz

En jullie hebben uiteraard de beste MB denkbaar
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Dit is ook de laatste post die jullie van mij gaan tegen komen, aangezien ik zo een hekel aan het AF heb gekregen door al deze zwartmakerij en mensen die denken dat ze alles beter weten

De vroegere naam van dit gehele forum was iets als: ''Forum voor Politiek en Propaganda'' (P & P). Wat had je precies verwacht dan, zeg je propaganda dan zeg je zwartmakerij. Echter is propaganda vaak enigszins onterechte zwartmakerij en is dit in jouw geval niet eens het geval, maar juist zo klaar als een klontje.
 
Reactiescore
116
De beste stam speler:

Kan alleen spreken voor mijn eigen stam en hier is het The Mind of a Murderer, actief team dat denkt aan het stambelang.

Meest onderschatte speler:


The Mind of a Murderer zoals hierboven beschreven actief en sterk team.

Ayy thanks!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Nou vooruit 1tje nog dan om het verhaal op te helderen. Het account stuntman word gebruikt als hoofd account voor de betere vlaggen.

Twisted fate en sjonnie1997 gaan hier dus op spelen. Maar alles wat naar het hoofd account gaat is gewoon netjes in bezit genomen. Op een eerlijke manier. Als je kijkt naar oorlog statistieke van de oorlog tussen Hanze en 12 zie je dat hier gewoon goeie resultaten zijn geboekt.

Met vriendelijke groet team stuntman.

We zouden het waarderen als je voortaan een stapje verder kijkt voor dat alles zomaar op het forum word gegooid.

Well, that did not work out as planned.

jbqmb7n.png
 
Reactiescore
3.452
Ai Ai,w66 ook een paar keer gebeurd bij hem...
 

DeletedUser69389

Guest
Meest overschatte speler:Stuntman. Hij groeit hard, het lijkt een leuk account met een leuk cluster. Tot je z'n spelersakte bekijkt. Drie, ik herhaal DRIE, van zijn 21 overnames zijn géén intern. Do I need to say more?


Lijkt allemaal leuk als je het op papier bekijkt inderdaad. Maar wij spelen met zijn tweeën, en op het start dorp na, is voor alle dorpen toch degelijk wel geknokt. Alles is netjes gecleard en eerlijk geëdeld.

Dit is ook de laatste post die jullie van mij gaan tegen komen, aangezien ik zo een hekel aan het AF heb gekregen door al deze zwartmakerij en mensen die denken dat ze alles beter weten En zichzelf aanzienlijk beter voelen dan de rest.
Misschien kun jij beter met tw pensioen gaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Well, that did not work out as planned.

jbqmb7n.png

Shizz een intern minder om over te nemen, staan straks ineens eenheden in de dorpen!

Meest overschatte stam:

AX omdat ik echt totaal niemand ken die daar speelt en dat zegt vaak wel iets. Bewijs me het tegendeel zou ik zeggen :p

Ik zou oprecht je hele bestaan in twijfel getrokken hebben als je iets anders neergezet had.
De nr.1 en 3 in Ax zijn voor mij al genoeg reden deze wereld op het forum na(wat wel lachen is al die beginners en gekkies) te vermijden.

Gebeurd niet vaak dat er werelden zijn waar ik niet ff kom kutten, maar in W68 is allang bepaald dat Ax niet gaat overleven zonder fusies met elke andere stam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser81012

Guest
Beste speler: Knuppelvechter
Beste stam:
P!NK
De beste stam speler:
onnodige vraag vind ik persoonlijk
Het grootste ego: onnodige vraag vind ik persoonlijk
Beste leider: Act of Divinity
Slechte leider: AK-47 goede kerel maar speelt beter geen stamleider
Meest overschatte stam: FFG
Meest onderschatte stam:
Elke Goede MB/DU/DEFFBUNKER stam
Meest overschatte speler:
/
Meest onderschatte speler:
Team-Mafkees
Met wie zou ik zeker graag in een stam zitten: Knuppelvechter
Met wie zou ik zeker niet graag in een stam zitten:
Lazy Summer Days
Mooiste speler naam:
The Blinding Light
Mooiste stam naam:
Paint.
Het tofste topic:
/
Het domste topic:
/
Favoriete forum poster:
onnodige vraag vind ik persoonlijk
Minst favoriete forum poster: onnodige vraag vind ik persoonlijk
Dikste wannabe op het forum: onnodige vraag vind ik persoonlijk
Dikste wannabe in het spel: onnodige vraag vind ik persoonlijk
Meest belovende speler voor de toekomst: Red Sky at Morning van zodra ze aansluiting kunnen maken met de rest van hun stamgenoten
Meest belovende stam voor de toekomst: P!NK
Mooiste profiel foto van spelers:
The Blinding Light
Mooiste profiel foto van stammen:
Paint.
Grootste blunder:
De (Massa) op Red Sky at Morning
Mooiste actie van de wereld:
Red Sky at Morning die de (massa) afslaat
 

DeletedUser78183

Guest
Beste speler: Hier twee nominaties:
1. Don pablito. Staat hoog op de ranglijst al geruime tijd, zal zeker ook wel de benodigde pp in zitten? Staan wel hoog in OD en hebben een fatsoenlijk cluster. Spelen ook wat leuke spelers weg, denk dat dit al met al wel een goed account is.
2. Op de stats zou ik hier Mudmen willen neerzetten. Ik heb alleen een verhaal gehoord rondom stab praktijken vanaf dit account, geen nominatie dus!
Daarom hier het account Act of Divinity. Gezien het verleden van het account, de groei die zij doormaken de huidige ligging naast account Don Pablito en genoeg mogelijkheden om safe te creëren in de rim zie ik dit account wel als een van de hoogste accounts uitkomen.

Beste stam:
Op dit moment heeft AX een heel aantal spelers in de top 25. Ik moet zien hoe ze met de praktijken van Mudmen omgaan, maar als dit recht gezet wordt geef ik deze stam een grote kans.

De beste stam speler:
Stan030 heeft pas 1 stam gesupport sinds het begin van de wereld en staat 2e met ODS. Zal wel een deffer zijn maar regelt in ieder geval genoeg deff voor zn stammies.

Act of Divinity heeft al ODS sinds de eerste paar dagen. Die heeft early game deff geleverd, nette prestatie.

Speciale SO naar de boys van Eat sleep farm repeat. Elke wereld met jullie is top! Gaan ook verder in de wereld nog wel vaker benoemd worden gok ik. Draaien veel vv's, ook snachts.

Het grootste ego:
Pfoe, Bona ? Je wilde toch zo graag een plekje in mn GA hier heb je hem. :p

Beste leider:
Nog geen mooie P en P op deze wereld. Nog geen briljante acties vanuit stammen.

Slechte leider:
Iedereen doet het op zijn of haar manier. Ik kan daar zo geen oordeel over vellen.

Meest overschatte stam:
Paint!

Meest onderschatte stam:
XII lijkt me best decent. Hoor je weinig over? Lijken toch redelijk OD te hebben en edelen voornamelijk spelers zo op het eerste oog. Weinig interns ook.

Meest overschatte speler:
Zuur, verwachtte wel iets van hem. Valt erg tegen.

Meest onderschatte speler:
Gendry Baratheon. Toen meneer heel veel kleine dorpjes pakte dacht ik dat het niet de slimste actie zou zijn. Houdt zich toch mooi staande in de top 5.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Deminator pakte wel mooie ODA aan het begin van de wereld. Ben benieuwd wat zij klaar spelen deze wereld.

Maick!

TranquilloPorFavor heeft een mooie ods rang. Weet niet hoe loyaal ze zijn..

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mudmen, hekel aan stabbers!


Mooiste speler naam:
Ajacied413

Mooiste stam naam:
Roze Orde stel viespeuken!

Het tofste topic:
Spotprentjes, altijd leuk als mensen elkaar een beetje de gek steken! Ook goed om te zien dat men op tw een stuk meer kan hebben dan in ons verpieterde landje!

De uitblinkers van w68 gaaf geschreven, leuk dat je er tijd in stopt. Ik zie graag een update!
Het domste topic:
x

Favoriete forum poster:
Morgan firestorm

Tuurlijk Unknown15!

Serenity <3

Minst favoriete forum poster:
x

Dikste wannabe op het forum:
Katoenplukkert3000

Dikste wannabe in het spel:
Korjakskaja sopka!

Bamischijf99

Meest belovende speler voor de toekomst:
Eat sleep farm repeat
Collationem
Act of Divinity
.Da Vinci
Red sky at Morning

Verwacht dat deze accounts nog gaan stijgen op de ranglijst!

Meest belovende stam voor de toekomst:
P!NK

Mooiste profiel foto van spelers:


Mooiste profiel foto van stammen:
Paint!

Grootste blunder:
Lazy summer days leaved P!NK, bevind zichzelf denk ik nu in een minder goede situatie dan daarvoor.

Mooiste actie van de wereld:
Op het forum roepen dat je niet aan internen doet maar wel boost accounts gebruikt xD
 

Deleted User - 487776907

Guest
Beste speler: Hier twee nominaties:
1. Don pablito. Staat hoog op de ranglijst al geruime tijd, zal zeker ook wel de benodigde pp in zitten? Staan wel hoog in OD en hebben een fatsoenlijk cluster. Spelen ook wat leuke spelers weg, denk dat dit al met al wel een goed account is.
2. Op de stats zou ik hier Mudmen willen neerzetten. Ik heb alleen een verhaal gehoord rondom stab praktijken vanaf dit account, geen nominatie dus!
Daarom hier het account Act of Divinity. Gezien het verleden van het account, de groei die zij doormaken de huidige ligging naast account Don Pablito en genoeg mogelijkheden om safe te creëren in de rim zie ik dit account wel als een van de hoogste accounts uitkomen.

Beste stam:
Op dit moment heeft AX een heel aantal spelers in de top 25. Ik moet zien hoe ze met de praktijken van Mudmen omgaan, maar als dit recht gezet wordt geef ik deze stam een grote kans.

De beste stam speler:
Stan030 heeft pas 1 stam gesupport sinds het begin van de wereld en staat 2e met ODS. Zal wel een deffer zijn maar regelt in ieder geval genoeg deff voor zn stammies.

Act of Divinity heeft al ODS sinds de eerste paar dagen. Die heeft early game deff geleverd, nette prestatie.

Speciale SO naar de boys van Eat sleep farm repeat. Elke wereld met jullie is top! Gaan ook verder in de wereld nog wel vaker benoemd worden gok ik. Draaien veel vv's, ook snachts.

Het grootste ego:
Pfoe, Bona ? Je wilde toch zo graag een plekje in mn GA hier heb je hem. :p

Beste leider:
Nog geen mooie P en P op deze wereld. Nog geen briljante acties vanuit stammen.

Slechte leider:
Iedereen doet het op zijn of haar manier. Ik kan daar zo geen oordeel over vellen.

Meest overschatte stam:
Paint!

Meest onderschatte stam:
XII lijkt me best decent. Hoor je weinig over? Lijken toch redelijk OD te hebben en edelen voornamelijk spelers zo op het eerste oog. Weinig interns ook.

Meest overschatte speler:
Zuur, verwachtte wel iets van hem. Valt erg tegen.

Meest onderschatte speler:
Gendry Baratheon. Toen meneer heel veel kleine dorpjes pakte dacht ik dat het niet de slimste actie zou zijn. Houdt zich toch mooi staande in de top 5.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Deminator pakte wel mooie ODA aan het begin van de wereld. Ben benieuwd wat zij klaar spelen deze wereld.

Maick!

TranquilloPorFavor heeft een mooie ods rang. Weet niet hoe loyaal ze zijn..

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mudmen, hekel aan stabbers!


Mooiste speler naam:
Ajacied413

Mooiste stam naam:
Roze Orde stel viespeuken!

Het tofste topic:
Spotprentjes, altijd leuk als mensen elkaar een beetje de gek steken! Ook goed om te zien dat men op tw een stuk meer kan hebben dan in ons verpieterde landje!

De uitblinkers van w68 gaaf geschreven, leuk dat je er tijd in stopt. Ik zie graag een update!
Het domste topic:
x

Favoriete forum poster:
Morgan firestorm

Tuurlijk Unknown15!

Serenity <3

Minst favoriete forum poster:
x

Dikste wannabe op het forum:
Katoenplukkert3000

Dikste wannabe in het spel:
Korjakskaja sopka!

Bamischijf99

Meest belovende speler voor de toekomst:
Eat sleep farm repeat
Collationem
Act of Divinity
.Da Vinci
Red sky at Morning

Verwacht dat deze accounts nog gaan stijgen op de ranglijst!

Meest belovende stam voor de toekomst:
P!NK

Mooiste profiel foto van spelers:


Mooiste profiel foto van stammen:
Paint!

Grootste blunder:
Lazy summer days leaved P!NK, bevind zichzelf denk ik nu in een minder goede situatie dan daarvoor.

Mooiste actie van de wereld:
Op het forum roepen dat je niet aan internen doet maar wel boost accounts gebruikt xD

Zelfs 2x benoemd. Jij maakt mijn avond weer goed <3
 
Bovenaan