Het stabberlijstje van W68

DeletedUser80918

Guest
Star. speelt wél volgens een Fair Play code. De bewijzen die door Star. zijn aangeleverd zijn net zo legitieme bewijzen als de zaken die jezelf gepost hebt, alleen zie je die van jezelf om de een of andere gekke rede wel als feit. Daarnaast heeft het gros van de stam nog altijd geen enkel respectvol bericht gezien, waardoor het hilarisch is dat jij, een enemy sinds dag 1, een knuffel aanbod van ons verwacht om jou uit 't slop te trekken. Zoals enorm vaak aan te geven: Begin met normaal te communiceren voordat je hoffelijkheid verwacht (nee, eist).

Ik snap dat je stront chagrijnig bent. Dit is immers al de zoveelste keer dat jij aan je laatste wereld ging beginnen. Nog een keer flink knallen, roep je steeds. Lijkt alweer op niets uit te draaien. Jammer. Maar wellicht had je je eigen stam moeten managen i.p.v. de schuld nu volledig bij een enemy stam te leggen.

Fijn dat jij ''er klaar mee bent''. 3x raden wat wij met jou zijn.
 

Deleted User - 487776907

Guest
giphy.gif
 
Reactiescore
2.064
Leuk dat je op zuur reageer, maar op mijn post heb ik nog niks gezien. Je ontloopt dus meerdere zaken.
 

DeletedUser80918

Guest
Leuk dat je op zuur reageer, maar op mijn post heb ik nog niks gezien. Je ontloopt dus meerdere zaken.

Zoals je wellicht terugleest zijn er aan jullie kant ook voldoende verdraai momentjes geweest waarin aan jullie verzocht is extra uitleg te geven. Daar wordt ook niet op gereageerd. Een pot, een ketel, etc.

Daarnaast is het je wellicht wel of niet opgevallen dat ik überhaupt helemaal niets inhoudelijks gezegd heb omtrend Snow. Rede hiertoe is dat ik nog met een aantal mensen praat om een volledig beeld van de situatie te vormen voordat ik weet of ik die voor de volle 100% kan verdedigen of dat er fouten zijn gemaakt. Dus nee, ik ga op dit moment geen inhoudelijke uitspraken doen over jullie aantijgingen.

Over de situatie Paint! heb ik wel een vrij goed neutraal beeld, dat is dat (zoals meerdere onpartijdige personen reeds uitgesproken hebben en Star. erkend heeft) het geen schoonheidsprijs verdiend, maar ook zeker geen stab te noemen is. Dat een Zuur hier dan blijft klagen en eisen stellen, een knuffelaanbod blijft verwachten en ons tussentijds enkel wilt belasteren en niet normaal kan aanspreken, dat is dus wél iets waar ik op ga reageren.
 

DeletedUser80847

Guest
In game een pak slaag? een speler met 360 graden is maar 4 dorpjes verloren poe poe, je doet net of je hem gebroken hebt.

Wil jij hier misschien zelf nog op reageren? Lekker inhoudelijk praten over het spel is toch veel leuker dan dat mopperen waar je nu mee bezig bent. Jullie bravoure op het forum (STARS WILL TURN TO DUST) klonk wat leuker dan die loze stuiptrekkingen die nu voorbij komen.
 

DeletedUser68936

Guest
Wil jij hier misschien zelf nog op reageren? Lekker inhoudelijk praten over het spel is toch veel leuker dan dat mopperen waar je nu mee bezig bent. Jullie bravoure op het forum (STARS WILL TURN TO DUST) klonk wat leuker dan die loze stuiptrekkingen die nu voorbij komen.
Wat valt erop te reageren? Je hebt een account weggevaagd met 360 graden front, zonder stamdef of wat dan ook. Ik ben het met je eens dat de initiële opmerking over maar 4 dorpen kwijt wat voorbarig was, maar ik mag hopen dat je voldoende hersenen hebt om te beseffen dat het een kwestie van tijd was voordat wij zouden vallen.
 

DeletedUser80847

Guest
Wat valt erop te reageren? Je hebt een account weggevaagd met 360 graden front, zonder stamdef of wat dan ook. Ik ben het met je eens dat de initiële opmerking over maar 4 dorpen kwijt wat voorbarig was, maar ik mag hopen dat je voldoende hersenen hebt om te beseffen dat het een kwestie van tijd was voordat wij zouden vallen.

Absoluut ja! Die hersenen heb ik. Daarom heb ik ook vooraf meermaals gezegd dat die stoere praatjes van jullie op het forum en in PM nergens op sloegen. Justin die dreigementen onze kant uit stuurde alsof hij een poot had om op te staan, is de rede dat jij geen account meer hebt.

Fijn dat je dat nu zelf ook inziet.
 

DeletedUser80615

Guest
Wat valt erop te reageren? Je hebt een account weggevaagd met 360 graden front, zonder stamdef of wat dan ook. Ik ben het met je eens dat de initiële opmerking over maar 4 dorpen kwijt wat voorbarig was, maar ik mag hopen dat je voldoende hersenen hebt om te beseffen dat het een kwestie van tijd was voordat wij zouden vallen.

Ja, moet zeggen dat Star. hier mogelijk toch erg opportunistisch is geweest... Een account met een positie zoals de jouwe is wel heel gemakkelijk om van de kaart te vegen, neem aan dat ze je niet eens de kans gaven om te kiezen of je liever in Snow bleef zitten of in Star (betwijfel enorm dat iemand met jou positie liever in Snow zit dan in Star.) wou nu er terug ruimte was in de stam en er duidelijk een oorlog tussen de 2 zat aan te komen. Ez target, kan je later ook lekker mee opscheppen op het AF hoe vlot dat het edelen is geweest + je accounts groeien er ook lekker van :p
 
Reactiescore
831
Dit is immers al de zoveelste keer dat jij aan je laatste wereld ging beginnen. Nog een keer flink knallen, roep je steeds. Lijkt alweer op niets uit te draaien. Jammer. Maar wellicht had je je eigen stam moeten managen i.p.v. de schuld nu volledig bij een enemy stam te leggen.

Wat een hoop onzin, weeral maar roepen om niets in plaats van eens deftig te reageren op een bericht met inhoud.
 
Reactiescore
831
De bewijzen die door Star. zijn aangeleverd zijn net zo legitieme bewijzen als de zaken die jezelf gepost hebt. Daarnaast heeft het gros van de stam nog altijd geen enkel respectvol bericht gezien, waardoor het hilarisch is dat jij, een enemy sinds dag 1, een knuffel aanbod van ons verwacht om jou uit 't slop te trekken. Zoals enorm vaak aan te geven: Begin met normaal te communiceren voordat je hoffelijkheid verwacht (nee, eist).

1) Citeer me bewijs dat jullie niet met LSD hebben samengewerkt.
2) Ik verwachte een knuffel aanbod omdat het voldoet aan jullie fair play mentaliteit.
3) Ik heb eerst normaal gecommuniceerd maar alles werd genegeerd omdat jullie een massa gingen gooien op me in samenwerking met LSD. Liever een account wegspelen dan aan je fair play mentaliteit houden.

Maar goed gooi maar weer met belachelijke berichten over dat ik zo gezegd atijd werelden start maar die draaien op niets uit en dat ik volledig de schuld geef aan Star. voor alles wat er is gebeurd.

Nogmaals, je typt veel maar elke comment is inhoudelijk leeg.
 

DeletedUser68936

Guest
Ja, moet zeggen dat Star. hier mogelijk toch erg opportunistisch is geweest... Een account met een positie zoals de jouwe is wel heel gemakkelijk om van de kaart te vegen, neem aan dat ze je niet eens de kans gaven om te kiezen of je liever in Snow bleef zitten of in Star (betwijfel enorm dat iemand met jou positie liever in Snow zit dan in Star.) wou nu er terug ruimte was in de stam en er duidelijk een oorlog tussen de 2 zat aan te komen. Ez target, kan je later ook lekker mee opscheppen op het AF hoe vlot dat het edelen is geweest + je accounts groeien er ook lekker van :p
Jij mag betwijfelen wat je wil hoor, je kent mij en Jordy (volgens mij) niet. Qua account zaten we uiteraard liever in star, persoonlijk zat en zit ik liever in snow. So be it, nieuwe ronde nieuwe kansen.
 

DeletedUser80918

Guest
Jij start een lastercampagne dat we wél met LSD hebben samengewerkt. Het lijkt me aan jou om iets te bewijzen, als ik iets te melden en aan te tonen had had ik wel een topic geopend.

Het enige dat er daadwerkelijk gebeurd is, en wat ook blijkt uit de screenshots die jij zelf post, is dat LSD contact heeft gehad met de leiding over eventueel joinen, welke na volledige duidelijkheid over LSD door ons is afgekapt. Daarnaast blijkt dat er een gesprek was om mogelijk in de toekomst samen te werken in een aanval op jou, waarin wij plotseling de mededeling ontvingen dat er al aanvallen liepen. Iets waar wij totaal geen inspraak in gehad hebben. Onze aanval was enkel een anticipatie op binnengekomen informatie over een vijandige stam.

Dat je zelf denkt iets te hebben ''aangetoond'' met je vorige posts is een schoolvoorbeeld van de subjectiviteit waarmee je je eigen ''feiten'' bekijkt.
 
Reactiescore
831
Daarnaast blijkt dat er een gesprek was om mogelijk in de toekomst samen te werken in een aanval op jou, waarin wij plotseling de mededeling ontvingen dat er al aanvallen liepen. Iets waar wij totaal geen inspraak in gehad hebben. Onze aanval was enkel een anticipatie op binnengekomen informatie over een vijandige stam..

Niet enkel anticiperend. Als je daarna gebruik maakt van zijn aanvallen en samenwerkt door te vragen wanneer de incs aankomen zodat je er anti snipes tussen kan plaatsen is niet fair play.

Maar ik ben niet de enigste die dit al meerdere keren in dit topic heeft gemeld. Dus ik heb al lang opgegeven omtrent iets van Star., maar kom dan niet onzin uitkramen als 'wij zijn fair play'.
 

DeletedUser80918

Guest
Ik heb alle recht om te zeggen dat ik 100% fair play ben. Zoals Paint! weet en bevestigd heeft stond ik volledig los van hetgeen jij als smerig ervaren hebt. Daarnaast is het bij (voormalig) Star. leden alom bekend dat ik me intern&extern uitspreek als iets gebeurd dat in mijn optiek niet kan.

Dat neemt niet weg dat ik óók loyaal ben aan de stam die ik aan het begin van de wereld uitgezocht heb en hen dus ook mag verdedigen als ze in mijn ogen met totale onzin bestookt worden.
 

DeletedUser80615

Guest
Jij mag betwijfelen wat je wil hoor, je kent mij en Jordy (volgens mij) niet. Qua account zaten we uiteraard liever in star, persoonlijk zat en zit ik liever in snow. So be it, nieuwe ronde nieuwe kansen.

Klopt en mijn excuses als ik nu net wat woorden in je mond heb gelegd. Het enigste dat ik wilde zeggen is dat de 'meeste' personen, die een aanbod hadden om naar Star. te gaan met jouw ligging waarschijnlijk wel de overstap hadden gemaakt. Hier baseer ik me niet op individuen/sfeer/persoonlijke relaties/professionaliteit/enz.. Met dat je nog recent had gesolliciteerd naar Star. en nog maar gedurende korte periode een lid was van Snow zou het evt. redelijk van hun kunnen zijn geweest als ze je een ultimatum of iets dergelijks gegeven hadden. Wat er precies gebeurd is of niet, kan jij me beter vertellen maar goed :p
 
Reactiescore
831
Ik heb alle recht om te zeggen dat ik 100% fair play ben. Zoals Paint! weet en bevestigd heeft stond ik volledig los van hetgeen jij als smerig ervaren hebt. Daarnaast is het bij (voormalig) Star. leden alom bekend dat ik me intern&extern uitspreek als iets gebeurd dat in mijn optiek niet kan.

Dat neemt niet weg dat ik óók loyaal ben aan de stam die ik aan het begin van de wereld uitgezocht heb en hen dus ook mag verdedigen als ze in mijn ogen met totale onzin bestookt worden.

Jammer genoeg werkt het voor velen niet zo. Op W63 kreeg ik bijvoorbeeld kata's over mijn hoofd omdat ik stamleden had die kata's gooiden. Toen stond ik ook vast aan het feit dat ik alle recht had om te zeggen dat mijn account 100% fair play was. Jammer genoeg werkt het voor velen niet zo en wordt je nu eenmaal over dezelfde kam geschoren als de stam waarin je zit.
 
Reactiescore
634
@Gendry Baratheon

Ik lees al een paar keer dat er anti Snipes zijn uitgevoerd door Star.
Ontken je dit ?
Of negeer je dit ?
Want als er anti snipes door Star is geplaats, dan is er wel degelijk samengewerkt geworden
 
Reactiescore
634
Daardoor is het plaatsen van een anti-snipe als anticipatie vrij eenvoudig. Ook heb ik meermaals aangegeven dat dit zeker geen handige actie was vanuit Star. Het was echter een impulsieve beslissing en daarin is een fout gemaakt

Foutje, sorry kwestie dus.
NAP wordt geschonden, wederom foutje sorry kwestie.

Wellicht eens achter de oren krabben en inzien dat er mensen kunnen zijn die na een paar keer Foutje, sorry gelezen te hebben.
Hier toch gaan denken dat er opzet is
 

DeletedUser80847

Guest
Foutje, sorry kwestie dus.
NAP wordt geschonden, wederom foutje sorry kwestie.

Wellicht eens achter de oren krabben en inzien dat er mensen kunnen zijn die na een paar keer Foutje, sorry gelezen te hebben.
Hier toch gaan denken dat er opzet is

@Coruscant dan reken ik er op dat jullie als stam goed in gesprek gaan met Justin, die in dit topic al in twee verschillende situaties de ‘Foutje, sorry’ erin heeft gegooid.

Wellicht eens achter de oren krabben en toch beseffen dat iedereen inziet dat dit opzet is. Snow is opgericht dmv smerig spel en heeft 0,0 recht om een ander terecht te wijzen hierop.
 
Bovenaan