(Spot)Prentjes Topic

Reactiescore
3.452
Fix je een aanvalbare ban, terecht offcourse, maar om hem dan maar massaal te gaan edelen.
Dus jij wilt zeggen dat jij nooit een vijand zou edelen als hij een ban heeft?
Juist door zijn uitlatingen zijn wij hem gaan edelen Roy.

Zegt 0 over Chess maar alweer alles over Neo.
Laag van Chess als iemand tig keer iemand k## toewenst?
En daar bleef het helaas niet bij,maar tuurlijk Roy dat is allemaal laag van Chess,Dream on..

Wanneer chess het vies speelt door een MB/DU van Buizerd af te pakken en via een aanvalbare ban enkel winsten kan boeken. Waar NEO het netjes wilde oplossen door het account te verdelen.

27267ca6b0c956af3bcea24a73c9893c.png

>> Maar, ander punt waar ik je graag over wilde spreken. We gooien nu enkel met modder naar elkaar op het AF. Ik denk dat het voor de wereld niet veel beter maakt. Ik wilde vragen of we al het gedoe op het AF kunnen omzetten naar 'positieve berichten' en dingen die er wel toe doen. Dat we R2W hebben gedaan dat is wel duidelijk.<<

Je hebt het nog geen 24 uur weten vol te houden Roy;-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
967
Serenitiy, volgens mij wordt er redelijk langs elkaar heen gepraat.

Buizerd verdient een ban en verdient opgeedeld te worden. Niemand spreekt dat tegen. Ik heb niet alle berichten gezien, maar de dingen die ik heb gezien verdienen, naar mijn mening, zelfs meer dan de ban die hij nu heeft gekregen.

Waar het om ging, is hoe de dorpen van Buizerd verdeeld zouden gaan worden. Voordat hij de ban heeft gekregen, kwamen jullie met het voorstel om Buizerd eerlijk te verdelen. Hier hebben wij over gestemd en zijn akkoord gegaan. In plaats van dat we dus gezamelijk de dorpen verdelen, kozen jullie er echter last minute voor om hem zelf op te edelen sinds er niet gedefd kon worden.

Zo is het toch gegaan? Als ik iets mis/ verkeerd heb, geef me het graag aan. Maar zo zie ik nu de situatie voor mij.
 
Reactiescore
3.452
DD9F8972-6DF9-4FEC-9D53-4696F005F5D0.jpeg Nee zo is het niet gegaan!
Circus kwam met voorstel,jullie gingen in onderhandeling waarbij wij er op een gegeven moment achter kwamen dat Neo de vv niet meer had en dat het account niet eens wilde dat de dorpen werden verdeeld ?
Is toch ietsje anders he?
Vervolgens krijgt die speler een ban en pakken wij de dorpen die midden in ons cluster lagen.
Jullie klaagzang slaat op niets,als we nu een dikke cf hadden gepakt bij jullie had ik het geheel gesnapt,maar nee wij hebben alleen dorpen geedeld die kris kras door ons cluster lagen
Is dat laag? Nou nee,jullie wilden de onderhandelingen doorzetten terwijl jullie de vv niet eens meer hadden,dat neigt wel naar de lage kant;-)
 

DeletedUser79447

Guest
De PM met het akkoord komt nog op het forum. Je probeert zelf een uitweg te zoeken voor jullie lage spel.
We hebben het akkoord namelijk zwart op wit, alleen de PM waarin het staat moet nog even doorgestuurd worden.
 
Reactiescore
3.452
De PM met het akkoord komt nog op het forum. Je probeert zelf een uitweg te zoeken voor jullie lage spel.
We hebben het akkoord namelijk zwart op wit, alleen de PM waarin het staat moet nog even doorgestuurd worden.
Jij wilt zeggen dat ik de pm’s Nu zit te vervalsen ofzo? Das namelijk het enige wat ik kan verzinnen waarom wij het laag spelen?
We hebben een Speler die met wat dorpen in ons cluster lag weggedeld .
Neo deed uitschijnen dat ze vv nog hadden en wilde een lijn trekken om te verdelen,ooit wel eens bij stil gestaan dat dat voor Chess veel voordeliger was geweest?
We hebben nu moeten clearen ,maar aangezien er vanaf account Buizerd uitspraken werden gedaan dat hij niet wilde dat er dorpen werden gedeeld,dat Neo hun gang maar ging met zijn dorpen ,zijn wij niet verder gegaan met de onderhandelingen aangezien a:account aangaf geen dorpen meer wilde afstaan
B-neo de vv helemaal niet meer had??
Is dat laag?
Nou nee en ik denk dat iedereen dat met mij eens is die logisch kan nadenken.
Dank u beleefd!

Oh enne,we hebben nog minder gepakt dan dat er in het voorstel stond,dus wat is het probleem nu eigenlijk?
Waar maakt Roy zich zo druk om?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
685
Waar het om ging, is hoe de dorpen van Buizerd verdeeld zouden gaan worden. Voordat hij de ban heeft gekregen, kwamen jullie met het voorstel om Buizerd eerlijk te verdelen. Hier hebben wij over gestemd en zijn akkoord gegaan. In plaats van dat we dus gezamelijk de dorpen verdelen, kozen jullie er echter last minute voor om hem zelf op te edelen sinds er niet gedefd kon worden.

Zo is het toch gegaan? Als ik iets mis/ verkeerd heb, geef me het graag aan. Maar zo zie ik nu de situatie voor mij.

Hoe het precies gegaan is is vrij makkelijk uit te leggen.
Wij vielen Buizerd ergens 10a12 dagen aan en pakte in de nacht meerdere keren een dorp. Vervolgens komt buizerd naar ons toe met de vraag of we geen samenwerking aan wilden gaan. Omdat die waarschijnlijk bang was dat het hem niet meer ging lukken. zo ingesloten tussen 2 stammen.

Screenshot_20190627-200659_Gallery[1].jpg

Hierop hebben wij nee gezegt. Puur en alleen om het feit dat we op het laatst niet zo maar even makkelijk naar het front wouden gaan. Ook lag meneer buizerd gewoon voor zowel chess als neo enorm in de weg qua edellijnen. Als er dan 2 gezonde stammen waren dan zou het voor zich moeten spreken dat het gewoon - kijken wie er het meeste dorpen op een faire manier van buizerd zouden pakken- zou zijn.

Zo gingen we afgelopen weekend er weer op en komen we erachter dat N.E.O actief aan het deffen was op buizerd. Blijkbaar had die dus contact gezocht met N.E.O en hebben die de samenwerking wel geaccepteerd. Toen hebben wij contact gezocht met N.E.O met de vraag of de dorpen netjes verdeeld mochten worden. Aangezien wij niet voor niks geen Neo'tje wilden doen met buizerd. Achteraf misschien dom van ons, aangezien we wel weten dat N.E.O het liefst met iedereen samenwerkt. Maar hier ging Neo gelukkig mee akkoord. 'Wat tegen de wil van buizerd was bleek later'.

Er werd op 23-06 15:27 contact gezocht met el capi (die vv deed) en op 24-06 11:13 kregen wij antwoord van de leider(s) van neo. Er werd wat gediscussieerd over de lijnen en hier moesten wij eerst even overleggen met de rest. Ondertussen kwamen we erachter dat de VV helemaal niet meer in handen lag bij N.E.0. Omdat Neo aan het onderhandelen was over dorpen wat helemaal niet de bedoeling was dat daar over onderhandeld werd. Toen buizerd daar achter kwam heeft die gelijk zijn vv beeindigt.



Dus....wij wisten dat Neo geen VV meer had. Waarom zouden wij dan nog verder met die afspraken gaan?
Nog geen dag of 2 later kreeg onze MB (Discoverd) een vreselijke Pm van buizerd toegestuurd. Dit betekende een Ban en werd het gelijk afgestraft.
 

DeletedUser79415

Guest
iedereen die onbegrip toont naar chess over dat zij nu buizerd aanpakken mag mij een pm doen dan wisselen we nr uit en zal ik alle screens sturen wat buizerd te melden had. mochten jullie het dan nog vinden dan hoor je zelf ook niet op tw thuis....


dus HMU ig dan wisselen we nrs en zal ik screens sturen pas dan kan je judge en dan zal je het niet meer dan terecht vinden dat chess dit zo aanpakt.. mocht je er anders over denken wat mij sterk lijkt dan zou dat raar zijn want ieder ander zou dit doen na wat buizerd allemaal te melden had....
 

DeletedUser79415

Guest
bovendien wat ik hem heb vermeld was dat ik het niet geplaatst vond dat te vermelden, mijn schoonmoeder heeft letterlijk vorige zondag kanker ontdekt en dat zit diep bij familie en mijn vriendin. ik melde dit in de hoop (waarschuwing) dat hij dit woord in de volgende conversatie weg zal laten... dit deed hij helaas niet hij herhaalde dit express tot nog zeker 6x toe in 3 min, dan moest ik maar op de handrem trekken en naar support gaan (hiervoor had hij het al 4/5x vermeld). ik probeerde hem weer, ja idd weeeeer te zeggen waarom ik een overstap had gemaakt van buizerd wat inmiddels een maand eerder al was had gemaakt naar angel maar toen kreeg ik woorden als nsber naar mijn hoofd.. helaas maar werkelijk waar dit team is niet helemaal geschikt voor tw denk ik dan en dus zoals eerder benoemd maar naar support, ik ben er heilig van overtuigd dat dit team een te makkelijke straf heeft gekregen want mocht ik in het support zitten had ik hem op grijs gezet aangezien dit totaal niks met een leuke spelletje (hobby) te maken heeft.

mochten er nog maal vragen zijn en zouden mensen het nog altijd raar vinden dat chess buizerd hiervoor na mijn mening goed aanpakken mag je altijd de screens opvragen via pm en wisselen we 06 uit.

gr Jonah
 
Reactiescore
3.452
bovendien wat ik hem heb vermeld was dat ik het niet geplaatst vond dat te vermelden, mijn schoonmoeder heeft letterlijk vorige zondag kanker ontdekt en dat zit diep bij familie en mijn vriendin. ik melde dit in de hoop (waarschuwing) dat hij dit woord in de volgende conversatie weg zal laten... dit deed hij helaas niet hij herhaalde dit express tot nog zeker 6x toe in 3 min, dan moest ik maar op de handrem trekken en naar support gaan (hiervoor had hij het al 4/5x vermeld). ik probeerde hem weer, ja idd weeeeer te zeggen waarom ik een overstap had gemaakt van buizerd wat inmiddels een maand eerder al was had gemaakt naar angel maar toen kreeg ik woorden als nsber naar mijn hoofd.. helaas maar werkelijk waar dit team is niet helemaal geschikt voor tw denk ik dan en dus zoals eerder benoemd maar naar support, ik ben er heilig van overtuigd dat dit team een te makkelijke straf heeft gekregen want mocht ik in het support zitten had ik hem op grijs gezet aangezien dit totaal niks met een leuke spelletje (hobby) te maken heeft.

mochten er nog maal vragen zijn en zouden mensen het nog altijd raar vinden dat chess buizerd hiervoor na mijn mening goed aanpakken mag je altijd de screens opvragen via pm en wisselen we 06 uit.

gr Jonah
Laten we vooral niet vergeten dat hij je de ziekte toewenstte >.<
En dat hij na de ban nog even een co van mij loopt te bedreigen
Ronduit belachelijk dat hier maar een 24 uur ban op staat...
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zie het probleem niet.
Als we ons nu druk moeten gaan maken om wat woordjes...

Als het van mij komt en ik besluit het uit te voeren zijn er tenminste echte gevolgen en niet alleen loze woorden.
 

DeletedUser65747

Guest
Ik zie het probleem niet.
Als we ons nu druk moeten gaan maken om wat woordjes...

Als het van mij komt en ik besluit het uit te voeren zijn er tenminste echte gevolgen en niet alleen loze woorden.

Ik begin inderdaad wel in te zien waarom jij zoveel mensen irriteert..
 

DeletedUser61134

Guest
Ik begin inderdaad wel in te zien waarom jij zoveel mensen irriteert..

Ja hallo moet ik me druk gaan maken om alle mensen die mij dagelijks uitschelden op TW?
Man kom eens naar het noorden, het dubbel K woord word al gebruikt als iemand niest niemand die zich druk maakt.
 
Reactiescore
278
Ja hallo moet ik me druk gaan maken om alle mensen die mij dagelijks uitschelden op TW?
Man kom eens naar het noorden, het dubbel K woord word al gebruikt als iemand niest niemand die zich druk maakt.

Voor eens ben ik het met je eens. Het is maar een woord. Als je kut zegt associeert ook niemand dat met een vagina, dus waarom wel als iemand kanker zegt.

Daarbij komt wel als hij het je letterlijk toewenst, snap ik de frustratie in jouw situatie @dba
 
Bovenaan