Stilte voor de Storm.

Reactiescore
1.454
Niet iedereen heeft dezelfde contacten he.. Je vergelijking slaat nergens op.
Misschien hadden we wel iemand kunnen vinden, alleen zou dit dan te laat zijn.

Mja als je wilt haten op zo'n een klein iets dan valt dit niet goed te praten.
Je glas is zeker altijd half leeg. <3

Dat klopt ook zeker! Niet iedereen heeft de zelfde contacten, de ene meer en de andere minder. Echter, wanneer Martijn, in zijn eentje, binnen 1 dag 5 geschikte kandidaten voor accounts binnen Angel en Chess kan aandragen, moet het toch wel mogelijk zijn dat heel N.E.O binnen 1-2 dagen tenminste 1 actieve speler er op kan plaatsen. Of is dat niet realistisch?

Verder haat ik er ook niet op. Ik geef alleen aan dat in mijn opinie dit een zeer onverstandige keuze is geweest en dat er waarschijnlijk nogmaals niet serieus gekeken is naar alternatieven van internen. (dit is een aanname, maar wetende hoe N.E.O het tot nu toe heeft gedaan, kan je dit haast accepteren als waarheid)
 
Reactiescore
3.457
Is denk ik geen haten maar zal wss liggen aan de manier van spelen en handelen van Neo.
Wij weigeren atm mensen aangezien onze accounts allemaal bezet zijn,denk dat daarop de pianist zijn mening uitte.
 
Reactiescore
571
Ik probeer een normale post te maken om de situatie op te heldere.

Vervolgens komt Swordsmanplayer hierover beginnen.
Ik heb nooit gezegd dat wij alle front van mura kunnen wegnemen. Hij verdraait wat woorden en daarop word ingespeeld. Lees alles terug en zeg maar als ik het fout heb.

Mja we dwalen behoorlijk af van waarvoor dit topic oorspronkelijk voor is opgericht. Ik wens serieus beide stammen, zowel Chess en Hike het beste toe. Ik hoop dat de eerst volgende post daarover zal gaan.
 

Deleted User - 697374

Guest
Voila:
x7vhtoujgy74a.jpeg


p2nm7tgnbtr.jpeg

Komt nog meer bij

@Beast of Nation waar blijven die screens?
 
Reactiescore
3.457
Ik geloof gerust dat er meer screens zijn,wel weet ik dat de boel flink wordt uitgespeeld vanaf dat account en account dpschut als ik de balans zo opmaak.
Neo heeft screens en Chess heeft screens namelijk.
 

DeletedUser67275

Guest
Dat NEO moeilijk aan spelers kan komen is gewoon een simpele kwestie van eigen schuld. Ik snap wel dat iemand zich niet wilt associëren met zo'n speelstijl.
Heeft niets te maken met een speelstijl. Leuk dat Martijn in één dag 5 co's kan regelen, maar een Martijn praat letterlijk met iedereen op TW, heeft ontzettend veel werelden gespeeld waar hij connecties heeft opgebouwd en is overal te vinden waar iets TW gerelateerd is. Reageert zelfs op allerlei fora waar hij niet speelt. Zo hebben jullie meerderen in huis die daar wat weg van hebben en zo kom je ongeacht je manier van doen aan co's. Niet iedereen heeft dat intense verlangen om de hele TW community te kennen.
 

DeletedUser69389

Guest
Das best bijzonder dat jullie niemand konden vinden, aangezien Martijn 2-3 weken zijn contacten door ging en er opeens meerdere spelers wel wouden spelen...

Misschien is dit dan even een moment om te proberen te realiseren wat er nou niet fout is gegaan. :p

Je hebt binnen N.E.O. na het vertrek van Maarten nog maar weinig mensen die een reeks contacten hebben. @Roald97 had laatst gelijk op 68 dat je beter iemand met iets minder bijzondere kills kunt hebben die wel connecties hebben dan een speler die heel goed kan spelen maar geen connecties heeft.

Het erge is dat ik niet eens echt serieus mijn best heb hoeven doen hahaha. Ik heb denk ik +/- 10 a 15 spelers aangesproken waarvan de helft nu geplaatst zijn en een aantal na de vakantie willen spelen. Dan heb ik ook nog eens alleen maar spelers aangesproken waarvan ik wist dat ze ook echt iets konden toevoegen en wel meer dan alleen activiteit. Een paar Dirk Kuytjes zijn leuk, maar je hebt dat liever gecombineerd met doorslaggevende capaciteiten.

Dat NEO moeilijk aan spelers kan komen is gewoon een simpele kwestie van eigen schuld. Ik snap wel dat iemand zich niet wilt associëren met zo'n speelstijl.
Helemaal mee eens. Mensen willen nu eenmaal niet graag in een stam die geassocieerd wordt met laf en vies spel door extreem recruiten en stabben. Als je dan ook nog een leider/speler hebt als Roy die toch niet bijzonder geliefd is binnen de community dan heb je als stam toch een groot probleem.


Heeft niets te maken met een speelstijl. Leuk dat Martijn in één dag 5 co's kan regelen, maar een Martijn praat letterlijk met iedereen op TW, heeft ontzettend veel werelden gespeeld waar hij connecties heeft opgebouwd en is overal te vinden waar iets TW gerelateerd is. Reageert zelfs op allerlei fora waar hij niet speelt. Zo hebben jullie meerderen in huis die daar wat weg van hebben en zo kom je ongeacht je manier van doen aan co's. Niet iedereen heeft dat intense verlangen om de hele TW community te kennen.
Dat ik met iedereen praat klopt ook niet. Bijvoorbeeld het merendeel van Chess en N.E.O. kende ik voor wereld 66 niet eens. Ik reageer zelden op andere fora, maar ik vind het alleen leuk om soms die fora te lezen als daar een discussie plaatsvindt.

Ik heb ook totaal niet de behoefte om heel de community te leren kennen. Maar het is wel zo dar het beter is om spelers te zoeken voor accounts als ze inactief zijn dan om ze te internen. Dat zijn edels die je ergens anders ook had kunnen gebruiken. Je dient als stam niet alleen te kunnen aanvallen en verdedigen maar je dient als stam ook actief te blijven en daarvoor heb je nu eenmaal een bron van verse aanwas nodig. Maar als je als stam maar over weinig spelers met contacten beschikt dan heb je een probleem. Helemaal als je als N.E.O. zijnde nu de reputatie hebt van een laffe intern, recruit en stab stam. Er zijn nu eenmaal weinig actieve, serieuze spelers die geassocieerd willen worden met een degelijke speelstijl. Daarom ook het leaven van Dabb, Lemon en TUF. Als je al dan niet die contacten hebt dan zorgt een dergelijke reputatie er nou ook niet echt voor dat je spelers weet te strikken als stam. Sterker nog het motiveert juist buitenstaanders om te solliciteren en zich aan te sluiten bij Chess. Dus ja jullie hebben als stam een groot probleem als jullie nu al niet in staay blijken om voldoende spelers aan te trekmen. Getuige ook het feit dat de pogingen zoals in de stamchats op 68 niet bepaald vruchtbaar blijken... Dat moet nog wat worden als iedereen nu naar festivals gaan en op vakantie in combi met dat meer accounts van N.E.O nu front krijgen met het wegvallen van Buizerd....
 

DeletedUser67275

Guest
Om je direct uit je droom te helpen, er zijn spelers gevonden. Daarbij, ik had vernomen dat Chess niet ruim zat in actieve spelers, en dat een account als Interdictum pas sinds kort een extra speler heeft na toch wel een tijdje zoeken.

Maar als je als stam maar over weinig spelers met contacten beschikt dan heb je een probleem. Helemaal als je als N.E.O. zijnde nu de reputatie hebt van een laffe intern, recruit en stab stam. Er zijn nu eenmaal weinig actieve, serieuze spelers die geassocieerd willen worden met een degelijke speelstijl. Daarom ook het leaven van Dabb, Lemon en TUF. Als je al dan niet die contacten hebt dan zorgt een dergelijke reputatie er nou ook niet echt voor dat je spelers weet te strikken als stam. Sterker nog het motiveert juist buitenstaanders om te solliciteren en zich aan te sluiten bij Chess. Dus ja jullie hebben als stam een groot probleem als jullie nu al niet in staay blijken om voldoende spelers aan te trekmen.
Ironisch dan dat uitgerekend jij spelers moet aandragen om Chess en Angel aan te vullen, in plaats van dat ze bij hoopjes solliciteren dan
 

DeletedUser69389

Guest
Om je direct uit je droom te helpen, er zijn spelers gevonden. Daarbij, ik had vernomen dat Chess niet ruim zat in actieve spelers, en dat een account als Interdictum pas sinds kort een extra speler heeft na toch wel een tijdje zoeken.


Ironisch dan dat uitgerekend jij spelers moet aandragen om Chess en Angel aan te vullen, in plaats van dat ze bij hoopjes solliciteren dan
Als jullie veel spelers hadden gevonden dan hadden jullie Muramasa ook niet hoeven op te geven... Echt kritisch zijn jullie ook niet bij het recruiten. Als je bijvoorbeeld ziet dat jullie Simon hebben aangetrokken die op je vorige wereld nog je buuracc en stamgenoot .Repelsteeltje heeft laten bannen....

Jij leest wat je wilt lezen. Je moet toch ook met ze praten om ze te laten solliciteren? Soms waren ze met meer in gesprek of was ik hen al voor. Ook tof dat je inhoudelijk reageert op de rest...
 

DeletedUser79312

Guest
Is geprobeerd alleen op korte termijn iemand vinden is niet altijd even makkelijk. Zeker nu de zomervakantie eraan komt.

best wel grappig dan, hoe Muramasa eerst moeilijk doet over een stab dit en dat, en als het dan opgelost is en wat nog allemaal gaan ze inactief...
 

DeletedUser67275

Guest
Inhoudelijk op je vorige post: de leave van lemon, TUF etc had niet alleen met El Cap te maken. Het grootste motief van bijvoorbeeld TUF was het gat.

Die ban was op W62. Op W62 was ik ook op gegeven op vakantie waardoor ik niet kon spelen en mijn account onder VV stond, ben ik dan gelijk niet meer goed genoeg om TW te spelen? Op W62 ben jij met de staart tussen de benen gerund, en heb je Dante ontzettend in de steek gelaten, waardoor voor ons er geen redden meer aan was. Als we het zo gaan bekijken, kom jij volgens je eigen kritische kijk nergens meer aan de bak.

Denk je nou echt dat Simon iedereen bij elkaar wilde naaien? Hij logde een uurtje te vroeg op Repel, en uiteindelijk is de ban aan zowel unexplainable, als aan Repel kwijtgescholden. Zegt genoeg toch?
 

Deleted User - 697374

Guest
Inhoudelijk op je vorige post: de leave van lemon, TUF etc had niet alleen met El Cap te maken. Het grootste motief van bijvoorbeeld TUF was het gat.

Die ban was op W62. Op W62 was ik ook op gegeven op vakantie waardoor ik niet kon spelen en mijn account onder VV stond, ben ik dan gelijk niet meer goed genoeg om TW te spelen? Op W62 ben jij met de staart tussen de benen gerund, en heb je Dante ontzettend in de steek gelaten, waardoor voor ons er geen redden meer aan was. Als we het zo gaan bekijken, kom jij volgens je eigen kritische kijk nergens meer aan de bak.

Denk je nou echt dat Simon iedereen bij elkaar wilde naaien? Hij logde een uurtje te vroeg op Repel, en uiteindelijk is de ban aan zowel unexplainable, als aan Repel kwijtgescholden. Zegt genoeg toch?
Compleet incorrect. Hij had 3 accounts en omdat het meerdere accounts naaide is de ban kwijtgescholde.
 
Reactiescore
3.457
Denk je nou echt dat Simon iedereen bij elkaar wilde naaien? Hij logde een uurtje te vroeg op Repel, en uiteindelijk is de ban aan zowel unexplainable, als aan Repel kwijtgescholden. Zegt genoeg toch?
Kuch,daarnaast logde hij op nog een account,daar kwamen de mods achter en hun conclusie was dat dit opzet was waardoor Um en Repel hun ban werd kwijtgescholden ( support staat nog in de stamchatw62 van de mods)
 

DeletedUser67275

Guest
Derde acc was verbinding vergeten te delen en had niets te doen met een stab, aldus Simon.

Wat de uitkomst ook mag wezen, mijn punt in deze is dat dingen van vroeger niet voor eeuwig hoeven te worden gebruikt als argument om iemand wel/niet aan te nemen. Anders had ook jij nergens meer terecht gekund Martijn
 
Bovenaan