Top & Flop spelers

Reactiescore
1.367
Ach, je kunt zeiken wat je wilt, maar kaka speelt gewoon met onderdelen die in het spel zitten en hebben deze wereld gewoon goed voorbereid. Voor zover ik weet zijn er geen accounts van de vijand te koop gezet of word er bij de vijand gespeeld als "co" zoals op wereld 63.
 
Reactiescore
182
Ach, je kunt zeiken wat je wilt, maar kaka speelt gewoon met onderdelen die in het spel zitten (voor zover ik weet zijn er geen accounts van de vijand te koop gezet of word er bij de vijand gespeeld als "co" zoals op wereld 63) en hebben het gewoon zeer goed geplanned.

Ik ben het zowaar eens met Danny, maak dat mee :p

Heb er net 2 gekickt


Nog 2 te gaan dan :D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
972
Zo'n lekkere Mike post dit. Veel haten en zeggen dat mijn posts kan noch wal raken, lekkere uitdrukking is dat toch. Boel vol kata'en is alleszins niet echt netjes, wat voor onderbouwing wil je verder? Je zegt echt niks.

Wie is Mike?

Verder, je beschuldigt mij van het geven van onderbouwing, serieus? Jij komt hier moddergooien, zonder dat je überhaupt enig idee gaat van de mate van katagebruik en enkel uitgaand van een idioot die meer tijd steekt in het AF dan deffen op Mephitis en zegt dan dat ik veel haat? Kom op man, kijk eerst lekker naar jezelf...
 

Deleted User - 487694086

Guest
Mate van katagebruik kan mij aan mijn reet roesten he. Ik weet dat jullie kata'en, das genoeg.

E: ken je de grote Mike niet meer? Jannes, ook prima voorbeeld anders
 

Deleted User - 487694086

Guest
Nou, met jou valt dus geen discussie te voeren. Ga alsjeblieft weg hier, als je niks nuttigs hebt toe te voegen. Je reageert niet eens op mijn enige vraag.
Tgoh, er is een gast die zegt dat Kakaka wel zal merken dat er consequenties zitten aan hun gedrag, ik vermeld hier dat dat idd al het geval is. Dat een stel hondsdolle apen er dan op af komt om te zeggen dat Kakaka blijkbaar wel een goeie stam is, prima. Zeg wel dat het imo een stel noobs zijn.
 
Reactiescore
7.931
Tgoh, er is een gast die zegt dat Kakaka wel zal merken dat er consequenties zitten aan hun gedrag, ik vermeld hier dat dat idd al het geval is. Dat een stel hondsdolle apen er dan op af komt om te zeggen dat Kakaka blijkbaar wel een goeie stam is, prima. Zeg wel dat het imo een stel noobs zijn.

Moet je nagaan dat die noobs ook nog winnen, hoe slecht is de rest dan wel niet.
 
Reactiescore
972
Tgoh, er is een gast die zegt dat Kakaka wel zal merken dat er consequenties zitten aan hun gedrag, ik vermeld hier dat dat idd al het geval is. Dat een stel hondsdolle apen er dan op af komt om te zeggen dat Kakaka blijkbaar wel een goeie stam is, prima. Zeg wel dat het imo een stel noobs zijn.

Ik weet niet door wie jij ooit weg bent gespeeld van ons, maar het heeft duidelijk zijn littekens achter gelaten. Je legt me van alles in de mond: ik heb nooit gezegd dat Kakaka een goede stam is en daarbij gelijk een belediging gooien dat ik een hondsdolle aap ben? Triest gevalletje ben jij zeg, ik heb enkel rustig op je gereageerd met vragen en onderbouwing, jij hebt enkel modder gegooid en heel KaKaKa in zijn geheel neergezet als spelers zonder eer. Volgens mij ben jij nu degene die oneervol bezig is, niemand van KaKaKa en zeker niet ik.

Ik hoop dat je nog de ballen hebt om op 1 van mijn posts inhoudelijk in te gaan, na al je beschuldigingen. Als je met dergelijke one-liners blijft komen hoop ik dat een mod daar iets aan doet en hoop ik je terug te zien op een volgende wereld. Je laat hier niet je goede kant zien.
 
Reactiescore
519
Dude in al je berichten kom je over als een gefrustreerd kind van 10 die net een potje fortnite heeft verloren.
Cut the bullshit eens en stop met janken over kata.
De NL server is de enige met een zo genoemde ongeschreven kata regel.
Ik zeg met 100% zekerheid dat jij nog nooit op een andere server dan NL hebt gespeeld want dan was je allang voor een trein gesprongen want het kata gebruik wat Kakaka vertoont is niks vergeleken met andere servers.

Daarnaast ik heb jou voor vandaag nog nooit op het W67 AF zien posten
Je komt klagen over kata gebruik voor wat?
Hopen dat mensen je steunen en net als jou gaan zeggen dat kakaka de wereld verpest?
Ik kan je zeggen jongen niemand buiten de wereld om geeft ook maar ene fuck om deze wereld dus nu gaan janken hier heeft echt geen zin.
en volgens mij is het juist anders gebleken en heeft de andere partij genaamd Babe toch echt de wereld verpest door hun eigen intern beleid waardoor zei niet de strijd konden leveren die Kakaka liever ook had gehad.



Dus alle servers maken gebruik van katas, behalve de NL server ..

Maar KaKaKa gaat op de NL server kata werelden veroorzaken....

Jullie verpesten dus wel bewust de NL server ?


Ben je te noob op andere servers waar katas ook omgekeerd gebruikt worden ? Belachelijk kind
 

Deleted User - 487694086

Guest
Ik weet niet door wie jij ooit weg bent gespeeld van ons, maar het heeft duidelijk zijn littekens achter gelaten. Je legt me van alles in de mond: ik heb nooit gezegd dat Kakaka een goede stam is en daarbij gelijk een belediging gooien dat ik een hondsdolle aap ben? Triest gevalletje ben jij zeg, ik heb enkel rustig op je gereageerd met vragen en onderbouwing, jij hebt enkel modder gegooid en heel KaKaKa in zijn geheel neergezet als spelers zonder eer. Volgens mij ben jij nu degene die oneervol bezig is, niemand van KaKaKa en zeker niet ik.

Ik hoop dat je nog de ballen hebt om op 1 van mijn posts inhoudelijk in te gaan, na al je beschuldigingen. Als je met dergelijke one-liners blijft komen hoop ik dat een mod daar iets aan doet en hoop ik je terug te zien op een volgende wereld. Je laat hier niet je goede kant zien.
Sorry maar heb je posts niet op inhoud kunnen betrappen, moet je me even helpen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Hah. Bradley de man achter Kakaka laat zich hier ook nog eens zien :cool2:
 
Reactiescore
2.444
De NL server is de enige met een zo genoemde ongeschreven kata regel.
Ik zeg met 100% zekerheid dat jij nog nooit op een andere server dan NL hebt gespeeld want dan was je allang voor een trein gesprongen want het kata gebruik wat Kakaka vertoont is niks vergeleken met andere servers.

Dit is simpelweg niet waar, wordt vergelijkbaar tegenaan gekeken als hier althans op .net en .uk servers. In de zin dat het enigszins tegen de morele regels van het spel is maar er natuurlijk wel onderdeel van is. En dat het vaak afwachten is wie de kata's als eerste inzet. Maar het maakt het spel in mijn ogen een stukje minder leuk, voornamelijk deffen tegen een overmacht wordt heel erg lastig als boerderijen en smederijen plat gelegd worden maar goed ieder zijn eigen speelstijl en waardes he.
 
Bovenaan