Top & Flop stammen

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Naar wie was die foto zelf? Ik herken men eigen ironie van mijlen ver xd
 
Reactiescore
111
Reactiescore
2.444
Wereld 67 flop. Deze wereld is absoluut niet verpest door Kakaka, al zijn zij net zo goed slachtoffer van een saaie wereld als de rest. Maar nee deze wereld is verpest doordat de andere stammen simpelweg slecht waren en wanbeleid hanteerden. De enigste stam/spelers die tegenstand hadden kunnen bieden schieten zichzelf al meer dan een maand in de voet en zijn door het gehanteerde beleid in deze situatie terecht gekomen en niet door het spel van Kakaka. Wat voor het plezier op de wereld natuurlijk verschrikkelijk is, dat een wereld besloten wordt zonder een echte stammenoorlog.

En een kleine aanmerking na mijn eerste wereld in vier jaar, de max ledenlimiet van stammen moet omlaag. De werelden zijn tegenwoordig veel te klein om stammen van 15 leden te voorzien.
 
Reactiescore
182
Wereld 67 flop. Deze wereld is absoluut niet verpest door Kakaka, al zijn zij net zo goed slachtoffer van een saaie wereld als de rest. Maar nee deze wereld is verpest doordat de andere stammen simpelweg slecht waren en wanbeleid hanteerden. De enigste stam/spelers die tegenstand hadden kunnen bieden schieten zichzelf al meer dan een maand in de voet en zijn door het gehanteerde beleid in deze situatie terecht gekomen en niet door het spel van Kakaka. Wat voor het plezier op de wereld natuurlijk verschrikkelijk is, dat een wereld besloten wordt zonder een echte stammenoorlog.

En een kleine aanmerking na mijn eerste wereld in vier jaar, de max ledenlimiet van stammen moet omlaag. De werelden zijn tegenwoordig veel te klein om stammen van 15 leden te voorzien.

Eindelijk iemand met verstand. Het gebrek aan uitdaging is in dit geval niet zo erg, met deze zomer kunnen wij er mee leven dat het snel gedaan is :p Maar er is idd nooit een echte tegenstander geweest aangezien elke potentiele tegenstander al uit elkaar viel voor wij uberhaupt iets konden doen ( Influenza, 404, snow, babe.) Het lijkt er op dat spelers echter liever ons de schuld geven ipv na te denken en in te zien dat het niet onze schuld is dat wij de enige stabiele stam zijn :D
 
Reactiescore
399
Eindelijk iemand met verstand. Het gebrek aan uitdaging is in dit geval niet zo erg, met deze zomer kunnen wij er mee leven dat het snel gedaan is :p Maar er is idd nooit een echte tegenstander geweest aangezien elke potentiele tegenstander al uit elkaar viel voor wij uberhaupt iets konden doen ( Influenza, 404, snow, babe.) Het lijkt er op dat spelers echter liever ons de schuld geven ipv na te denken en in te zien dat het niet onze schuld is dat wij de enige stabiele stam zijn :D

Je hebt wel een punt dat 'onze' stammen uit elkaar vallen en wij hierdoor ook niet echt weerstand kunnen bieden als individuele spelers. Maar het concept van KaKa blijf ik wel gewoon zwak vinden.
 
Reactiescore
62
Eindelijk iemand met verstand. Het gebrek aan uitdaging is in dit geval niet zo erg, met deze zomer kunnen wij er mee leven dat het snel gedaan is :p Maar er is idd nooit een echte tegenstander geweest aangezien elke potentiele tegenstander al uit elkaar viel voor wij uberhaupt iets konden doen ( Influenza, 404, snow, babe.) Het lijkt er op dat spelers echter liever ons de schuld geven ipv na te denken en in te zien dat het niet onze schuld is dat wij de enige stabiele stam zijn :D

Lmao hoe vol kan je zijn van jezelf.
Een stabiele stam dat zich genoodzaakt voelt om meer te rekruteren dan elke tegenstander deze wereld.
Een stabiele stam die spelers weg speelt door, hoe je het ook draait of keert, dubieuze tactieken.
Een stabiele stam met meer interns dan eender welke andere stam deze wereld.

Er is niets deftigs aan KaKaKa, en al zeker niets om trots op te zijn.

De ambitie was er, het resultaat niet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Lmao hoe vol kan je zijn van jezelf.
Een stabiele stam dat zich genoodzaakt voelt om meer te rekruteren dan elke tegenstander deze wereld.
Een stabiele stam die spelers weg speelt door, hoe je het ook draait of keert, dubieuze tactieken.
Een stabiele stam met meer interns dan eender welke andere stam deze wereld.

Er is niets deftigs aan KaKaKa, en al zeker niets om trots op te zijn.

De ambitie was er, het resultaat niet.
Wij hebben niet meer gerekruteerd. Wij hebben slimmer gerekruteerd (en actie reactie op het r2w beleid van Babe), en onze rekruuts vertrekken niet. Dat is het verschil.
Wij hebben meer spelers weggespeeld zonder kata's dan alle andere stammen samen.
Wij hebben minder interns gehad dan Babe, alleen lijken sommige overnames intern omdat we er zo vlot door gingen.

Waar speel jij zelf?
 
Reactiescore
182
Lmao hoe vol kan je zijn van jezelf.
Een stabiele stam dat zich genoodzaakt voelt om meer te rekruteren dan elke tegenstander deze wereld.
Een stabiele stam die spelers weg speelt door, hoe je het ook draait of keert, dubieuze tactieken.
Een stabiele stam met meer interns dan eender welke andere stam deze wereld.

Er is niets deftigs aan KaKaKa, en al zeker niets om trots op te zijn.

De ambitie was er, het resultaat niet.

Wij hebben idd gerekruut waar nodig, en al onze rekruuts hebben goed uitgepakt. Lijkt me dus vrij stabiel?

Welke dubieuze tactieken? Zoals ik al zei zijn wij pro kata en cf dus ik vind dat niet dubieus?

Meer interns? Denk dat je babe even vergeet schat.

Kakaka is kwalitatief 5x beter dan eender welke stam hier, en door goede en duidelijke leiding zijn wij al vanaf dag 1 een stabiel sterke stam. Al onze acties zijn doordacht, zijn toekomstgericht en elke aanval van ons is een succes. Een topresultaat, al zeg ik het zelf :)
 
Reactiescore
62
Wij hebben niet meer gerekruteerd. Wij hebben slimmer gerekruteerd (en actie reactie op het r2w beleid van Babe), en onze rekruuts vertrekken niet. Dat is het verschil.
Wij hebben meer spelers weggespeeld zonder kata's dan alle andere stammen samen.
Wij hebben minder interns gehad dan Babe, alleen lijken sommige overnames intern omdat we er zo vlot door gingen.

Waar speel jij zelf?

Jaja Rob, actie reactie en alle zever die daarrond hoort. Waren de recruits nodig, of niet?
Ik dacht in het begin 'oh tof, een kleinere stam met lekker ervaren spelers die Babe gaat tonen hoe het moet'. Niet dus.
Het feit dat er eerst sterke acties waren, praat niet goed hoe de zaken nu lopen.

Wij hebben idd gerekruut waar nodig, en al onze rekruuts hebben goed uitgepakt. Lijkt me dus vrij stabiel?

Welke dubieuze tactieken? Zoals ik al zei zijn wij pro kata en cf dus ik vind dat niet dubieus?

Meer interns? Denk dat je babe even vergeet schat.

Kakaka is kwalitatief 5x beter dan eender welke stam hier, en door goede en duidelijke leiding zijn wij al vanaf dag 1 een stabiel sterke stam. Al onze acties zijn doordacht, zijn toekomstgericht en elke aanval van ons is een succes. Een topresultaat, al zeg ik het zelf :)

Uhu uhu, en babe rekruteerde ook waar nodig lol.
Geen idee qua interns wie eerst staat, maar zal wel een nek aan nek race zijn. Zou een nieuwe einde-wereld-award moeten worden ;)

Ik twijfel niet dat er sterke leiding was, en ik twijfel niet dat er veel kwaliteit binnen KaKaKa zit. Maar eerlijk, jullie zijn uit hetzelfde hout als Babe gesneden, dus de arrogantie is totaal ongepast.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
524
Een stabiele stam dat zich genoodzaakt voelt om meer te rekruteren dan elke tegenstander deze wereld.

Ten opzichte van de pre-made zijn er 'maar' 3 acc's bij gerecruteerd. Dus je kan wel spreken van een stabiele stam ja maar er is zeker niet meer gerecruteerd.
Zoals al eerder vermeld zijn de paar recruits alleen gedaan op strategisch belangrijke punten om onze rim onder controle te krijgen heeft dit niet direct gevolg op het falen van de tegenstanders.

Anderzijds zouden deze spelers gerekruteerd worden door onze tegenstanders om meer front te creëren en onze safezone te verkleinen. Dat zou wel direct een (negatier) effect hebben gehad op onze uitgangspositie en nog steeds geen voordeel voor de clustervorming 404 en babe.
 
Reactiescore
182
Uhu uhu, en babe rekruteerde ook waar nodig lol.
Geen idee qua interns wie eerst staat, maar zal wel een nek aan nek race zijn. Zou een nieuwe einde-wereld-award moeten worden ;)

Ik twijfel niet dat er sterke leiding was, en ik twijfel niet dat er veel kwaliteit binnen KaKaKa zit. Maar eerlijk, jullie zijn uit hetzelfde hout als Babe gesneden, dus de arrogantie is totaal ongepast.

Babe rekruteerde teveel, dat zie je ook wel aan hoe het daar liep. Wij rekruteerden op een moment dat wij tegen een enorme overmacht stonden. Dat er 2 weken later opeens 2 spelers zijn weggespeeld en half babe uit de stam is gegaan wegens interne ruzie kan je ons niet kwalijk nemen ;) Wij hoeven ons niet schuldig te voelen omdat de rest niet genoeg stabiliteit en kwaliteit heeft om weerstand te bieden. Sorry maar we zijn gewoon te goed vergeleken met de rest van w67.
 
Reactiescore
524
Geen idee qua interns wie eerst staat, maar zal wel een nek aan nek race zijn. Zou een nieuwe

Iedereen heeft het steeds over interns maar de spelersgroep is tov het begin van de wereld amper gegroeid. Links en rechts zullen er best een aantal gestopte spelers zijn overgenomen maar ik wil best eens een overzicht hebben van wat wij allemaal wel niet geïnternd hebben?

Bij Babe zag je bijna wekelijks een nieuwe speler komen en een andere met 0 punten vertrekken omdat deze de dorpen heeft afgestaan aan de stam. Dit werd zelfs van bovenaf aan bepaalde spelers opgelegd en dat is de reden dat verschillende spelers al zijn vertrokken.
 
Reactiescore
399
Jaja Rob, actie reactie en alle zever die daarrond hoort. Waren de recruits nodig, of niet?
Ik dacht in het begin 'oh tof, een kleinere stam met lekker ervaren spelers die Babe gaat tonen hoe het moet'. Niet dus.
Het feit dat er eerst sterke acties waren, praat niet goed hoe de zaken nu lopen.

Babe ging ons toch ook tonen hoe het moest?
Babe was de grotere partij dankzij een paar recruits waar wij echt geen moeite mee hadden.
Babe probeerde met 15 man nog 2 spelers van Exe te recruiten waar wij wel moeite mee hadden en die hebben we dus wel een aanbieding gedaan en die zijn naar ons gekomen en je ziet wat het resultaat is.
Babe zakt al in na 1 massa over wie zegt dat wat? juist Babe again.
Babe heeft intern de zaken niet op orde en door wie komt dat? jullie zelf want daar hebben wij geen invloed op buiten goed aanvallen en verdedigen.

Kortom het falen van Babe komt gewoon door jullie zelf.
Wij verpesten niks jullie verpesten het voor jezelf.
 
Reactiescore
62
Ten opzichte van de pre-made zijn er 'maar' 3 acc's bij gerecruteerd. Dus je kan wel spreken van een stabiele stam ja maar er is zeker niet meer gerecruteerd.
Zoals al eerder vermeld zijn de paar recruits alleen gedaan op strategisch belangrijke punten om onze rim onder controle te krijgen heeft dit niet direct gevolg op het falen van de tegenstanders.

Anderzijds zouden deze spelers gerekruteerd worden door onze tegenstanders om meer front te creëren en onze safezone te verkleinen. Dat zou wel direct een (negatier) effect hebben gehad op onze uitgangspositie en nog steeds geen voordeel voor de clustervorming 404 en babe.

Ik ben niet op de hoogte van het interne reilen en zeilen binnen de stam.
Wat ik wel als buitenstaander zie is dat er volstrekt onnodige recruits kwamen langs beide kanten.

Uiteraard brengt een doordachte recruit verscheidene voordelen met zich mee. Niemand gaat dat toch tegenspreken.
De vraag is of de recruits nodig waren, of dat dit gedaan is om het zichzelf wel heel makkelijk te maken.

Je kan niet langs de ene kant roepen dat er een kwalitatief overgewicht is, en aan de andere kant beginnen rekruteren om niet achter te komen.
De wereld is 4 maanden bezig en je bezit al bijna de helft van de wereld, met een enorme overmacht t.o.v. wat er overschiet. Ik denk niet dat het verkeerd is van mij om daar vraagtekens bij te plaatsen, en al zeker niet als je rekening houdt met de (soms terechte) arrogante houding op dit forum.

Ik ga niet roepen dat er regels gebroken worden, want dat gebeurt naar mijn weten niet van KaKaKa uit. Het is gewoon maar zwak spel, en je hoeft dat rekruteren ook echt niet strategisch sterk te gaan noemen.

Babe ging ons toch ook tonen hoe het moest?
Babe was de grotere partij dankzij een paar recruits waar wij echt geen moeite mee hadden.
Babe probeerde met 15 man nog 2 spelers van Exe te recruiten waar wij wel moeite mee hadden en die hebben we dus wel een aanbieding gedaan en die zijn naar ons gekomen en je ziet wat het resultaat is.
Babe zakt al in na 1 massa over wie zegt dat wat? juist Babe again.
Babe heeft intern de zaken niet op orde en door wie komt dat? jullie zelf want daar hebben wij geen invloed op buiten goed aanvallen en verdedigen.

Kortom het falen van Babe komt gewoon door jullie zelf.
Wij verpesten niks jullie verpesten het voor jezelf.

Ik speel niet eens in Babe, en ik kijk ook echt niet hoog op naar Babe.
Babe vertoont al meer dan een maand zwak spel, dus jullie reactie is om uiteindelijk.. mee te gaan doen?

Je kan met de vinger wijzen wat je wil, uitleg geven wat je wil, maar je doet gewoon net hetzelfde (op het stabben na natuurlijk, maar bon, daar hoef je denk ik geen schouderklopje voor te krijgen?).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ah je bent een buitenstaander die niets weet en toch denkt dat hij weet waarover hij spreekt. Denk je dat je een wereld perfect kan volgen door wat op AF gebeurt? Dat is niet zo. En dat wordt pijnlijk duidelijk door jouw posts hier te lezen. Dus doe jezelf en ons een plezier door ofwel te stoppen met reageren, ofwel je te verdiepen in deze wereld.
 
Reactiescore
399
Ik speel niet eens in Babe, en ik kijk ook echt niet hoog op naar Babe.
Babe vertoont al meer dan een maand zwak spel, dus jullie reactie is om uiteindelijk.. mee te gaan doen?

Je kan met de vinger wijzen wat je wil, uitleg geven wat je wil, maar je doet gewoon net hetzelfde (op het stabben na natuurlijk, maar bon, daar hoef je denk ik geen schouderklopje voor te krijgen?).

Als je niet eens speelt verdedig dan ook geen partij
 
Bovenaan