(Spot)Prentjes Topic

DeletedUser79447

Guest
Wanneer chess het vies speelt door een MB/DU van Buizerd af te pakken en via een aanvalbare ban enkel winsten kan boeken. Waar NEO het netjes wilde oplossen door het account te verdelen.

27267ca6b0c956af3bcea24a73c9893c.png
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.412
no offense, maar als die een aanvalbare ban heeft, en op zon opzienbare manier dat blijkbaar iedereen er van weet, verdiend die dit wel.
 

DeletedUser69389

Guest
Ach hetgeen Buizerd heeft gezegd vindt Roy toch niet erg, want hij gebruikt het zelf ook uitermate vaak als die het ergens niet mee eens is.
 
Reactiescore
3.457
Ik vind het wel zeer opzienbarend dat Neo überhaupt durft te vallen over zijn ban en Chess.
Als iemand interesse heeft mogen ze mij privé aanspreken dan zal men zien dat deze ban meer dan op zijn plaats was,verbaasd mij nog dat het geen perma ban is!
Dpschut gaat nu zijn dorpen afgeven aan Neo als “wraak “ voor de ban,maar ik schat Neo hoger in dan het steunen van een paar walgelijke spelers,we zullen het gaan zien;-)
 
Reactiescore
967
Ik denk niet dat Roy (geheel NEO) de acties van Buizerd goedkeurt en ik (we) associër(en) ons hier dan ook zeker niet mee. Dit staat ook nergens.

Hetgeen wat bedoeld werd met de post, is dat Chess niet is ingegaan op het verdelen van de dorpen, omdat ze nu wel gemakkelijk de dorpen konden overnemen. Chess heeft destijds aangeboden de dorpen eerlijk te verdelen en NEO is hier op ingegaan, maar Chess heeft het aanbod afgewezen.

NEO heeft intern nooit de accounts negatief bejegend. Ja, er waren spanningen. Maar om eerlijk te zijn, de grootste spanning was tussen de accounts Lemon en Tuf. Deze vielen elkaar geregeld aan in de groepsapp.
 
Reactiescore
140
Volgensmij is het alsvolgt gegaan, correct me if i’m wrong:

NEO stuurde een bericht richting chess om buizerd eerlijk te verdelen ( in mijn ogen goed gedaan vanuit NEO ) chess heeft dit aanbod afgeslagen. De reden hiervoor laat ik aan de leiding over.

NEO pakt de vv van buizerd en begint met internen, buizerd komt terug online en ziet dat NEO te veel dorpen gepakt heeft en dat was niet de afspraak. Buizerd zet de vv uit en is woedend. Buizerd gaat het gesprek aan en begint met een woord te zeggen wat echt niet kan, Hij krijgt een aanvalsban. (Te zachte straf in mijn ogen)

Chess die buizerd al aan het lastigvallen was ziet de kans schoon om zo’n iemand van deze wereld af te halen door een terechte ban.

NEO beschuldigt vervolgens chess hiervan dat het echt niet kan om iemand aan te vallen met een ban en dat het laf is.

Als je de verhaallijn volgt zal je zien dat het begon bij NEO waardoor die aanvalsban kwam. Ik probeer het zeker niet goed te praten wat buizerd heeft gezegd, zoiets kan je dan ook nooit zeggen maakt niet uit wat de aanleiding hiervoor is.
 
Reactiescore
3.457
Ik denk niet dat Roy (geheel NEO) de acties van Buizerd goedkeurt en ik (we) associër(en) ons hier dan ook zeker niet mee. Dit staat ook nergens.

Hetgeen wat bedoeld werd met de post, is dat Chess niet is ingegaan op het verdelen van de dorpen, omdat ze nu wel gemakkelijk de dorpen konden overnemen. Chess heeft destijds aangeboden de dorpen eerlijk te verdelen en NEO is hier op ingegaan, maar Chess heeft het aanbod afgewezen.

NEO heeft intern nooit de accounts negatief bejegend. Ja, er waren spanningen. Maar om eerlijk te zijn, de grootste spanning was tussen de accounts Lemon en Tuf. Deze vielen elkaar geregeld aan in de groepsapp.
Wij kregen te horen dat Neo de vv van Buizerd had uitgebuit( zal vanmiddag screens plaatsen) en dat het geheel niet de bedoeling was om de dorpen te verdelen tussen Neo en Chess,en dat de vv was teruggetrokken .
Wat hadden we moeten dan?
Voorstel accepteren van een account waarvan de eigenaar niet wilde dat de dorpen werden verdeelt?
En ik geloof niet dat jullie weten waar Buizerd nu mee bezig is want dat overschrijdt alle grenzen.

Wanneer ik dan een Pm krijg dat Dpschut zijn dorpen afstaat aan Neo omdat hij Buizerd niet wilt afvallenn,dan ga ik zeker Neo ermee associëren aangezien jullie akkoord gaan met grens overschrijd gedrag .
 
Reactiescore
967
Dit is niet waar. Chess stelden voor om de dorpen te verdelen in eerste instantie. Wij hebben hier toen over gestemd en kwamen tot de conclusie om in te gaan op jullie aanbod. Hier werd twee dagen niet op gereageerd, omdat jullie besloten om gebruik te maken van de ban.

Excuus ik begrijp nog steeds niet waardoor het de schuld van NEO is waarom Buizerd die woorden heeft gezegd? Wij leggen hem die woorden toch niet in de mond.
 
Reactiescore
3.457
Wat is daar zwak aan?
Maar fijn dat je mijn eerder gemaakte punt bevestigd hiermee dat Neo zich helemaal schaart achter een speler die het niet waard is om nog een account te hebben op w66!
Thanks Roy:)
Weten we meteen op welke voet Neo verder gaat spelen.
 

DeletedUser79447

Guest
Wat is daar zwak aan?
Maar fijn dat je mijn eerder gemaakte punt bevestigd hiermee dat Neo zich helemaal schaart achter een speler die het niet waard is om nog een account te hebben op w66!
Thanks Roy:)
Weten we meteen op welke voet Neo verder gaat spelen.

Ik bevestig niets?
Ik post enkel een screen van de pm naar Arnold die ik van Arnold door krijg, mag dat tegenwoordig ook niet meer?
 
Reactiescore
3.457
Ik bevestig niets?
Ik post enkel een screen van de pm naar Arnold die ik van Arnold door krijg, mag dat tegenwoordig ook niet meer?
Je startte zelf met een spotprent naar Chess toe over de ban van Buizerd,daarna een screen van Pm van Buizerd,goh achter welke partij schaar jij je dan?
Je moet je diep maar dan ook heel diep schamen om überhaupt Buizerd het voordeel van de twijfel te geven terwijl hij spelers de ergste dingen toewenst.
 

DeletedUser79447

Guest
Je startte zelf met een spotprent naar Chess toe over de ban van Buizerd,daarna een screen van Pm van Buizerd,goh achter welke partij schaar jij je dan?
Je moet je diep maar dan ook heel diep schamen om überhaupt Buizerd het voordeel van de twijfel te geven terwijl hij spelers de ergste dingen toewenst.

Gelukkig verdraai je zelf ook niet zoveel. Chess was de eerste partij die wilde samenwerken met Buizerd. Fix je een aanvalbare ban, terecht offcourse, maar om hem dan maar massaal te gaan edelen. Ook echt top niveau. Ik schaar me achter niemand. Vind het enkel lachwekkend om te zien dat jullie laag bij de grond zijn en dat gelijk 112Chesskontlikkerscommittee weer direct online komt.
 
Bovenaan