Praathoek

Reactiescore
972
Als jij tevreden bent met niks zijn leef je uit, hoef je in ieder geval niks aan jezelf te veranderen.
Maar ik zal nooit niks kunnen zijn, ben ik al veelte geliefd voor. Veel mannen die 24/7 aan me denken en stalken enzo, altijd lastig :eek:

Nou goed, erg intelligent ben je in ieder geval niet. Het is maar waar je waarde aan hecht in het leven.
 

DeletedUser61134

Guest
Nou goed, erg intelligent ben je in ieder geval niet. Het is maar waar je waarde aan hecht in het leven.

Leuk dat je intelligentie kan bepalen van een ander terwijl je zelf als een basisscholier overkomt.
Maar ieder zijn eigen zoals ik al zei.

Voor de mensen, waaronder ik, die niet wisten wat Plushophilia is:

Het is een parafilie met knuffelbeesten. De meeste plushofielen passen hun knuffels aan met een gaatje of gaatjes die doen denken aan die in seksspeeltjes, zodat ze seksueel met hun knuffels kunnen omgaan.

Niet te verwarren met Autoplushophilia
 
Reactiescore
972
Leuk dat je intelligentie kan bepalen van een ander terwijl je zelf als een basisscholier overkomt.
Maar ieder zijn eigen zoals ik al zei.

Zelf iedere praathoek vol spammen met meer onzin dan mijn neefje van 8 kan produceren en dan mij een "basisscholier" noemen... Ach, het zal wel, I rest my case :)
 

DeletedUser61134

Guest
Zelf iedere praathoek vol spammen met meer onzin dan mijn neefje van 8 kan produceren en dan mij een "basisscholier" noemen... Ach, het zal wel, I rest my case :)

Als je neefje nu al over Autoplushophilia begint maak ik me ernstig zorgen
 

DeletedUser61134

Guest
De negeerknop is hemels bij sommige individuen hoor, just sayin

Nja kan er niks aan doen als iemand anders een ongelukkig leven heeft.
Hoeft hij anderen niet met zijn humorloze zielige bestaan lastig te vallen.

Sws iemand die top 3 van Nederland is op de Intellectuele schaal die al flink op weg is naar haar eerste miljoen euro laag begaafd noemen is apart.
Hij zit zelf nog in de schulden met zijn uitkering :eek:
 
Reactiescore
2.064
Nja kan er niks aan doen als iemand anders een ongelukkig leven heeft.
Hoeft hij anderen niet met zijn humorloze zielige bestaan lastig te vallen.

Sws iemand die top 3 van Nederland is op de Intellectuele schaal die al flink op weg is naar haar eerste miljoen euro laag begaafd noemen is apart.
Hij zit zelf nog in de schulden met zijn uitkering :eek:

Jij zegt altijd wel dat je zoveel aandacht ect hebt, maar misschien ben je zelf wel een internet held:rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Pooootje. Wat is er mis met martijn? :eek:

Is mijn default slachtoffer omdat niemand Thijs de nr.1 grootste stalker die ik ooit heb gehad via TW :eek:
Martijn was eens extreem hypocriet en was ik kwaad om geworden, sindsdien haat hij me.

Wel ff ter info, ik ben soms al extreem gemeen zonder kwaad of geïrriteerd te zijn.
Kwaad ben ik redelijk explosief ^^
 

DeletedUser80615

Guest
Sws iemand die top 3 van Nederland is op de Intellectuele schaal die al flink op weg is naar haar eerste miljoen euro laag begaafd noemen is apart.
Hij zit zelf nog in de schulden met zijn uitkering :eek:


Nah, ik zet gewoon iemand met kapsones op zijn plek. Internet is geen plek om stoer te doen.


Schat, het is goed om zelfvertrouwen te hebben en misschien zijn de dingen die je over jezelf zegt zelfs correct... (ken je niet, en mijn insignificante breintje is totaal niet instaat om iemand correct te plaatsten qua intellectuele begaafdheid - Al geloof ik persoonlijk dat niemand een echte 'frontrunner' is qua intelligentie, gezien er teveel vlakken zijn waar je deze zou moeten meten) maar die dingen ophalen is volstrekt onnodig en doe je (volgens mij) nu ook maar enkel om stoer te doen. Daarnaast zijn die schadenfreude-achtige toestanden ook niet per se nodig IMO … (doelend o.a. op je 2de zin van de eerste quote) (praat de andere partij niet goed, maar wil je hier toch ff op aanspreken)
 

DeletedUser61134

Guest
Schat, het is goed om zelfvertrouwen te hebben en misschien zijn de dingen die je over jezelf zegt zelfs correct... (ken je niet, en mijn insignificante breintje is totaal niet instaat om iemand correct te plaatsten qua intellectuele begaafdheid - Al geloof ik persoonlijk dat niemand een echte 'frontrunner' is qua intelligentie, gezien er teveel vlakken zijn waar je deze zou moeten meten) maar die dingen ophalen is volstrekt onnodig en doe je (volgens mij) nu ook maar enkel om stoer te doen. Daarnaast zijn die schadenfreude-achtige toestanden ook niet per se nodig IMO … (doelend o.a. op je 2de zin van de eerste quote) (praat de andere partij niet goed, maar wil je hier toch ff op aanspreken)

Voor de staat en samenleving ben ik eenmaal waardevoller omdat ik meer belasting betaal en de economie 3x zo sterk steun.
We zijn als mens een product en zo moet je je ook gedragen! Ik stem daarom er ook voor de waarde van een mens te bepalen op hoeveel geld ze uitgeven en hoeveel belasting ze betalen!
Maar geen zorgen werk in de geestenzorg, ik heb specifiek geleerd voor een situatie zoals dit :eek:

Voor mensen weer klagen 2 jaars opleiding, begin volgend jaar weer aan een nieuwe. Zat te denken aan of pedagogiek of Fysio :eek:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Gooi die clown gewoon op je negeerlijst dat scheelt je het lezen van ladingen onzin. Ik ben nochtans niet hier om vrienden te maken maar om het spelletje te spelen en te winnen.
 

DeletedUser61134

Guest
Gooi die clown gewoon op je negeerlijst dat scheelt je het lezen van ladingen onzin. Ik ben nochtans niet hier om vrienden te maken maar om het spelletje te spelen en te winnen.

Waarheid doet pijn of niet? :p
Ik zet gewoon iemand op zijn plek met feiten en waarheden.

Maar als anderen normaal doen doe ik ook normaal. Als iemand full kapsones doet ga ik op hun niveau reageren.
Na al die jaren weet je nog niet dat ik zulke situaties opzoek en graag mensen aanval op hun waardeloosheid :eek:
Stygiophilia, google eens.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Vrijwel niemand, jij zeker niet, heeft mij op het AF/ingame ooit kunnen confronteren met iets dat ''pijn'' deed. Overigens is het sowieso jaren geleden dat iemand mij hier op het AF op ''mijn plek'' heeft gezet met 'feiten en waarheden'. Ik zou zeggen doe een poging en anders zou je je bericht (doet pijn hè of niet?) de volgende keer gepaster moeten adresseren.
 

DeletedUser61134

Guest
Vrijwel niemand, jij zeker niet, heeft mij op het AF/ingame ooit kunnen confronteren met iets dat ''pijn'' deed. Overigens is het sowieso jaren geleden dat iemand mij hier op het AF op ''mijn plek'' heeft gezet met 'feiten en waarheden'. Ik zou zeggen doe een poging en anders zou je je bericht (doet pijn hè of niet?) de volgende keer gepaster moeten adresseren.

Je hebt buiten wat onzinnige spamposts die je regelmatig doet ook nog niet aangevallen :p
Komt grotendeels omdat jij al vanaf dag 1 erkende dat ik hier om andere redenen ben dan P&P voeren :eek:

Ben er grotendeels omdat ik een gigantisch last heb van Stygiophilia en zielen aan het verzamelen ben om mezelf in de hell te krijgen :eek:
Mijn ultieme doel is mijn vader te joinen, gezien mijn vader volgens Martijn de duivel is en een coup te plegen om zijn rijk over te nemen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.788
Onzinnige spamposts, onzinnig zijn ze zeker - net zoals dit gehele spel. Maar spam, nee - ze stroken met de doelen van dit gehele forum; politiek en propaganda. Wij zijn uitgesproken.
 

DeletedUser61134

Guest
Onzinnige spamposts, onzinnig zijn ze zeker - net zoals dit gehele spel. Maar spam, nee - ze stroken met de doelen van dit gehele forum; politiek en propaganda. Wij zijn uitgesproken.

Mensen noemen mijn posts ook spam, terwijl het als doel heeft activiteit te provoceren.
Zie hoeveel mensen speciaal op t forum gaan omdat ik rare dingen zeg en gezamenlijk verbaast doen dat mensen zo gestoord zijn :eek:
 

DeletedUser80615

Guest
Voor zij die mijn vorige post hebben gezien (die nu verwijderd is)
Mijn excuses, moet bij nader inzien erkennen dat het niet bepaald constructief van me was. Denk dat er zonder dat al voldoende drama is op het forum :(
 
Bovenaan