Top & Flop stammen

Reactiescore
967
Er is hier geen moment gesproken over de inzet van mode. In de gehele massa is er geen clear verstuurd vanuit mode en in de vorige twee massa's is mode niet verder gekomen dan 6 fakes.

Wij zijn ons inderdaad bewust van de kwetsbaarheid van onze moraalbrekers tijdens de NAP. Daarom sturen wij een tegenvoorstel.

Deze wordt afgewezen met de boodschap dat het niet geldt voor moraalbrekers/dorpenuitbouwers. Wij zijn in de veronderstelling dat dit vervolgens twee kanten op werkt, zeker door het gebrek van deelname aan de kant van mode in de massa.

Daarnaast heeft Sir-John alle mogelijkheden gehad om in diplomatie te treden als zij van mening waren dat het NAP was geschonden. Dat is niet gebeurd. Pas na een dag kwam er een reactie in de vorm van scouts en edels. Er is geen moment op een diplomatieke manier contact gezocht vanuit Sir-John of Modus.

Wij hebben direct contact gezocht nadat de aanvallen werden verstuurd, omdat Modus het NAP breekt.

Het is in het vervolg handig om hierin bij de afspraken duidelijk te zijn en hierin één lijn te trekken voot beide partijen. Niet de éne groep moraalbrekers wel en de andere niet, want dat lijkt me/is unfair.

In mijn ogen is het best logisch dat dit niet twee kanten op werkt. Er staat duidelijk in de 'afspraken'(neem voorgaande afspraken met Nova bv) dat de getroffen speler een nap krijgt van de stam. Afspraken gelden ook voor je mb/du-stam. Al heb je een NAP met iemand breng je degene hierover op de hoogte.

Dat de reactie vanuit SJ/leiding te lang op zich liet wachten kan ik je enkel maar gelijk in geven. Hier had urgentie achter moeten zitten om in ieder geval duidelijkheid te scheppen wat die kwestie betreft. Laten we hopen dat er in de toekomst beter en sneller mee wordt omgegaan. ;)
 
Reactiescore
28
Je moet afspraken/pm leren lezen/begrijpen met een Modus bril op zodat het de moraalstam van W64 lijkt, want met een andere bril op is het een stab of een (il)legale actie :rolleyes:
 

DeletedUser77123

Guest
Proficiat aan modus met hun wereldoverwinning, 3 geslaagde massa's blijken teveel te zijn voor ons als stam. Hopelijk zijn jullie grootmoedig in jullie winst zoals wij (team Jugg) grootmoedig zijn in het toegeven van onze nederlaag als stam.

Lijkt me dan ook nergens meer voor nodig om hier mensen door het slijk te halen of jullie befaamde propaganda te voeren, de wereld is gespeeld en geniet van de welverdiende overwinning.


Groetjes,


Stijn & Daan
 
Reactiescore
389
Dit is het eerste moment dat qua niet meer de meeste punten heeft en meteen wordt alle hoop opgegeven en gaan er mensen op bb? Echt wat kansloos is dat en hoe slecht acht qua zichzelf dan wel niet als er bij de eerste achterstand meteen al geen enkele hoop meer is.
 
Reactiescore
743
Bij deze wil ik Qua bedanken voor de complimenten over de afgelopen massa's. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik het een jammer iets vind dat er op gegeven word terwijl dat we allemaal op gelijke krachten staan.

Ikzelf heb enorm hard genoten van de strijd met Qua enerzijds sinds we met modus gefuseerd zijn als Fix/Revoc. zijnde, maar ook de strijd tegen Modus in het begin was zeker en vast een leuke ervaring. W64 is een wereld geweest met veel gedoe en gezever, maar al bij al was de wereld wel een leuke wereld. Vind het oprecht jammer dat jullie (weeral) opgeven!

Qua, de wereld is pas gespeeld zodra de voorwaarden behaald zijn. Jullie hebben lang op rang 1 gestaan, ookal was het r2w of whatever, jullie stonden op 1 en dat zegt niet niks he...

Bedankt voor de strijd zolang deze mocht duren, alleen jammer dat het nu al moet stoppen :(

Jamie
 

DeletedUser73358

Guest
Proficiat aan modus met hun wereldoverwinning, 3 geslaagde massa's blijken teveel te zijn voor ons als stam. Hopelijk zijn jullie grootmoedig in jullie winst zoals wij (team Jugg) grootmoedig zijn in het toegeven van onze nederlaag als stam.

Lijkt me dan ook nergens meer voor nodig om hier mensen door het slijk te halen of jullie befaamde propaganda te voeren, de wereld is gespeeld en geniet van de welverdiende overwinning.


Groetjes,


Stijn & Daan

Uit nieuwsgierigheid, had die fake-massa op jullie nog def getrokken?
 

DeletedUser77123

Guest
Uit nieuwsgierigheid, had die fake-massa op jullie nog def getrokken?

Nee :D ik heb ze gezegd niets te sturen, viel redelijk op dat het fake was, buiten de laatste 20u was ik wat aan het twijfelen toen dees en guru timede op exact 11u met edels XD
 

DeletedUser77123

Guest
Bij deze wil ik Qua bedanken voor de complimenten over de afgelopen massa's. Daarnaast moet ik wel zeggen dat ik het een jammer iets vind dat er op gegeven word terwijl dat we allemaal op gelijke krachten staan.

Ikzelf heb enorm hard genoten van de strijd met Qua enerzijds sinds we met modus gefuseerd zijn als Fix/Revoc. zijnde, maar ook de strijd tegen Modus in het begin was zeker en vast een leuke ervaring. W64 is een wereld geweest met veel gedoe en gezever, maar al bij al was de wereld wel een leuke wereld. Vind het oprecht jammer dat jullie (weeral) opgeven!

Qua, de wereld is pas gespeeld zodra de voorwaarden behaald zijn. Jullie hebben lang op rang 1 gestaan, ookal was het r2w of whatever, jullie stonden op 1 en dat zegt niet niks he...

Bedankt voor de strijd zolang deze mocht duren, alleen jammer dat het nu al moet stoppen :(

Jamie


Ik heb ook niet gezegd dat we stoppen omdat we dorpen kwijt zijn, ik zei dat 3 succesvolle massa's ons te veel waren, de motivatie zit er bij veel amper of niet in, als je dan 1 of 2 accs hebt dat dan nog eens gaan stoppen dan houd het op voor de rest en dat weten jullie ook wel denk ik :D
 
Reactiescore
57
Proficiat aan modus met hun wereldoverwinning, 3 geslaagde massa's blijken teveel te zijn voor ons als stam. Hopelijk zijn jullie grootmoedig in jullie winst zoals wij (team Jugg) grootmoedig zijn in het toegeven van onze nederlaag als stam.

Lijkt me dan ook nergens meer voor nodig om hier mensen door het slijk te halen of jullie befaamde propaganda te voeren, de wereld is gespeeld en geniet van de welverdiende overwinning.


Groetjes,


Stijn & Daan

Als ik zo de wereldstatistieken bekijk van W65, 66, 67 is dit de enige wereld waar een serieuze oorlog aan de gang is. Met 2,5% minder punten en 5 van de top8 spelers in Qua gaan jullie de moed opgeven? Kom op man, don't pussy out.
 

DeletedUser80051

Guest
Proficiat aan modus met hun wereldoverwinning, 3 geslaagde massa's blijken teveel te zijn voor ons als stam. Hopelijk zijn jullie grootmoedig in jullie winst zoals wij (team Jugg) grootmoedig zijn in het toegeven van onze nederlaag als stam.

Lijkt me dan ook nergens meer voor nodig om hier mensen door het slijk te halen of jullie befaamde propaganda te voeren, de wereld is gespeeld en geniet van de welverdiende overwinning.


Groetjes,


Stijn & Daan

Bedank onze top spelers hiervoor.
Moet dan ook rechtstreeks wijzen naar de spelers.
Gentlemen die 50% van zijn dorpen verloor en nu nog steeds super gemotiveerd speelt.
Team Guru die top timmingen weer weet te plaatsen.
Team Schedel met wat mooie coordinaties
Team Vetus die ook mooie timmingen weet te plaatsen.
Team Emerica die onlangs alle tegenslagen CF.s & Alle ellende er omheen toch nog gemotiveerd weet te spelen!
Team Dees die altijd def netje optijd bij spelers weet te krijgen.
Team Zweagels & Prophecy met mooie treintjes
Team Nova & Naze & Guru & Dees die altijd alle nukes doneert.
Team Sir john die top heeft gepresenteerd tijdens de massa.
Team TTOI & Beyond die dit keer aan het slapen waren ( grapje ).

Mooi werk heren ben trots op jullie als Team onlangs het gezeik tussen door xd.
Ik ga vandaag blitzen ahahahhaah

Gito
 

DeletedUser80051

Guest
Team Abuser die een was lijst van ervaringen heeft gepresenteerd tijdens hun solliciatie hahaahha :p.
Top spelers ook xd ahahah hier olivier xd ahahah
 

Red Sky at Morning

Wall Breaker 19/20
Reactiescore
126
Nja vergelijk die 3 massa's op Qua met de laatste 3 massa's op Modus (alle 3 emerica/Gentleman. tijdens -50% puntenaftrek?).

Ik denk dat het dan wel al duidelijk genoeg is..

Als je na 3 massa's 3 acc's weet te breken met allemaal een belangrijke ligging dan gaat er toch ergens "iets" fout. En dan vooral i.v.m vv, stacks, activiteit tijdens massa etc..
 

DeletedUser79715

Guest
Ik zou zeggen, probeer nog 1 massa tot een succesvol einde te brengen, zoiets kan al veel motivatie brengen. En stuur niet alles gewoon blind op emerica maar probeer te kijken welke accounts zwak zijn en ga daarop (TIP: NIET EMERICA!!!) Breng wat variatie en wie weet
 

Korjakskaja Sopka

Speedkampioen 2018 (Goud)
Reactiescore
314
Ik alvast de stam Modus feliciteren met de toekomstige overwinning, voor team Korja is W64 gespeeld.

@modus jullie hebben goede massa’s op qua gestuurd, helaas was er altijd wel wat bij ons waardoor de massa’s niet zoals bij jullie afgeslagen werden.

Ik wil ook mijn stam Qua bedanken voor de kleine 2 maanden die ik bij jullie gespeeld heb.

Na 2 “herstarts” op W64 en een jaar of 4/5 zit mijn tribalwars avontuur er voorgoed op.
 

DeletedUser69389

Guest
Ik alvast de stam Modus feliciteren met de toekomstige overwinning, voor team Korja is W64 gespeeld.

@modus jullie hebben goede massa’s op qua gestuurd, helaas was er altijd wel wat bij ons waardoor de massa’s niet zoals bij jullie afgeslagen werden.

Ik wil ook mijn stam Qua bedanken voor de kleine 2 maanden die ik bij jullie gespeeld heb.

Na 2 “herstarts” op W64 en een jaar of 4/5 zit mijn tribalwars avontuur er voorgoed op.
Wat een watje ben je toch ook. Je zou als stam eens karakter en strijdlust moeten tonen... Recruit 2 win loont niet en jullie gooien de handdoek terwijl jullie maar 1M achterstaan...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Ik heb er begrip voor als stammen opgeven als ze echt duidelijk weinig kans maken en het ze teveel moeite kost. Enkel heeft Qua gewoon bewezen prima, zo niet beter dan Modus, massa's te kunnen sturen. Ja, op hetzelfde target doen.. Je weet er is een toren, er is een goed team op Emerica, misschien na een massa gaan switchen.

Dus volgens mij wordt er nu echt niet uitgehaald wat erin zit en hebben emoties de overhand genomen. Je zou eens moeten weten dat er in Modus zwakke punten zitten maar waar jullie nooit achter komen omdat die 0 aanvallen krijgen. De massa's die hier afgelopen week zijn geweest zijn ook heel pittig, ik snap echt wel dat HvH hard verliest, daar moet je ook niet van gaan schrikken. Maar dan moet je wel op de juiste manier terugslaan. Niet constant op Emerica gaan, en als je clears half opgebouwd zijn weer ff een aantal rippen op belegeringsdorpen om een nieuwe massa alweer te verzwakken.
 
Bovenaan